کد خبر: ۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات عطا احمدی، بر معرفی این خیر بزرگ کرمانی به نسل امروز تاکید کرد.
استاندار کرمان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات عطا احمدی، بر معرفی این خیر بزرگ کرمانی به نسل امروز تاکید کرد.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی"  به همراه جمعی از مسئولین استان به همراه «عطا احمدی» خیر بزرگ کرمانی از طرح های عمرانی بنیاد نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) از جمله تعاونی کار با افتخار، مجموعه سرای سالمندان، هنرستان اصغر اسماعیلیان و مدرسه شبانه روزی حسین بانک توکلی بازدید کرد.
 
استاندار کرمان ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت های «عطا احمدی» این خیر بزرگ کرمانی، گفت: اگر خدمات عطا احمدی در زمینه مدرسه‌سازی نبود، امروز استان مشکلات بیشتری در خصوص کمبود مکان‌های آموزشی داشت.
 
رزم حسینی به سیستم حسابداری اسناد بنیاد نیکوکاری ابوالفضل توسط عطا احمدی اشاره کرد و افزود: خدمات این خیر در هر زمینه‌ای الگو است و از جمله سیستم منظم حسابداری وی است که در آن خبری از سوء استفاده‌ها و سندسازی‌ها و فساد مالی نیست.
 
در ادامه این بازدید «عطا احمدی» خیر مدرسه ساز کرمانی با تاکید براینکه هر کاری را که انجام می دهد برای رضای خداوند است و انتظار قدردانی ندارد، یادآور شد: فکر کردن به مال دنیا انسان را دچار خسران می کند لذا همه باید تلاش کنیم تا دنیای بهتری بسازیم.
 
وی راز آسودگی و آرامش خود را ساده زیستی دانست و خاطر نشان کرد: همه ی کسانی که به این دنیا می آیند دچار ضرر و خسران می شوند مگر چهار گروه: کسانی که ایمان به خدا داشته باشند و عمل صالح انجام دهند چون ایمان بدون عمل کار گشا نیست و کسانی که یکدیگر را به حق توصیه می کنند و در مقابل مشکلات مقاومت و صبوری می کنند.
 
به گزارش ایسنا، کمتر کسی است که عطا احمدی را نشناسد، نیکمردی دوچرخه سوار با تک پیراهنی که در تابستان و زمستان بر تن دارد و آن را می شوید و می نشیند تا خشک شود و دوباره به تن می کند.
 
مردی که پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش اقدام به مدیریت ساخت حدود 250 مدرسه در سراسر استان کرد و سرای سالمندان کرمان را بنایان گذاشت.

 
عطا احمدی آن بزرگمردی است که بچه خردسالش را از دست می دهد و پس از کفن و دفن فرزندش ساعت ده به کلاس باز می گردد تا درس دانش آموزان عقب نماند.عطا احمدی در اولین روز آذر سال 1315 در روستای هینمان واقع در کوهپایه کرمان بدنیا آمد، ثمره ازدواج او  5 پسر و 4 دختر است، پسرانی تحصیل کرده و دخترانی با ایمان،که دختران را در سایه لطف الهی با مهریه یک جلد کلام الله مجید و بدون جهیزیه و مراسم عروسی،به خانه بخت فرستاده و از زندگی آرامی برخوردارند.
 
این خیر بزرگ کرمانی دارای 19 نوه است که او را بابا عطا می خوانند، وی تنها دارایی خود یعنی منزل مسکونی اش را نیز وقف بنیاد نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) نموده است که خرج تحصیل و تعلیم و تربیت بچه های بی بضاعت گردد تا پس از مرگش نیز از خدمت به محرومان بی بهره نباشد
برچسب ها: عطا احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)