کد خبر: ۱۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
در حالیکه ماجرای قیمت اینترنت موبایل و بسته‌های آن کم و بیش مورد اعتراض مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این باره از مردم خواست اگر گرانی در این زمینه مشاهده می‌کنند آن را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
در حالیکه ماجرای قیمت اینترنت موبایل و بسته‌های آن کم و بیش مورد اعتراض مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این باره از مردم خواست اگر گرانی در این زمینه مشاهده می‌کنند آن را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

سید محمود نوابی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شکایت‌هایی اخیرا در خصوص نرخ اینترنت تلفن همراه رسیده است، گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ریاست وزیر فناوری و ارتباطات برگزار می‌شود و این کمیسیون با وجود اینکه یک کمیسیون قانونی است اگر بخواهد نرخی را برای اپراتورها در نظر بگیرد یا تعرفه‌های مکالمه را افزایش دهد باید از مسیر کارگروه تنظیم بازار بگذرد.

وی در ادامه با بیان اینکه استانداردهایی در این حوزه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اگر مسیری که برای قیمت‌گذاری تعیین شده است طی نشد و مردم این گرانی‌ها را مشاهده کردند، هم از مردم و هم از رسانه‌ها می‌خواهیم که این موارد را به ما منعکس کنند تا رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به نحوه عملکرد این سازمان در برخورد با تخلفاتی که صورت می‌گیرد، گفت: در برخی موارد سازمان‌های نظارتی مانند تعزیرات، حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان اتاق اصناف که اولویت‌های ما تعیین می‌شود مانند مبارزه با قاچاق کالا در سطح کلان فعالیت‌ها به صورت بازرسی‌محور تعیین می‌شود و مواردی هم که به این صورت در اولویت قرار ندارد شکایت‌محور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موظف است به هر شکایتی که در سامانه ۱۲۴ ثبت می‌شود رسیدگی کند که راه‌های مختلفی برای رسیدگی در این حوزه وجود دارد. به عنوان مثال در برخی موارد شکایات را به اتاق اصناف ارجاع می‌دهند و پاسخش را از آنها دریافت می‌کنند یا مواردی را به خود شرکت‌های تولیدی یا خدماتی ارجاع می‌دهد تا مشکل شاکی را رفع کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه رسیدگی به شکایات گفت: اگر شکایت جنبه فردی داشته باشد باید حتما رضایت فرد شاکی جلب شود و اگر شکایت جنبه عمومی داشته باشد پرونده تشکیل می‌شود و آن را به سازمان تعزیرات ارسال می‌کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پربازدید ها

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)