کد خبر: ۱۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند؟
برخورد با فیش های حقوقی، یادآوری نامه تاریخی حضرت امام به گوباچف، تاکید بر این که برجام دستاوردی نداشته و لزوم بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه اهم محورهای خطبه های نماز جمعه استان را تشکیل می داد.

برخورد با فیش های حقوقی، یادآوری نامه تاریخی حضرت امام به گوباچف، تاکید بر این که برجام دستاوردی نداشته و لزوم بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه اهم محورهای خطبه های نماز جمعه استان را تشکیل می داد. 
به گزارش گفتارنو، چکیده خطبه های ایمه جمعه استان در پی می آید:

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه ها

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

با کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند باید برخورد شود، رهبری این دریافت حقوق نجومی را خیانت می‌دانند.
باید نبض انقلاب در دانشگاه‌ها بزند، از فعالان دانشگاه‌ها که با روحیه انقلابی به بصیرت افزایی می‌پردازند، تشکر می‌کنیم و آنها جلوی هر پدیده بدی را در دانشگاه‌ها می‌گیرند.

بافت

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده

استکبار به خاطر زخم‌های عمیقی که خورده کینه این نظام را در دل دارد، لذا فریب لبخندهایش را نخورید و مطیع ولایت باشید.
مسئولان جدی بگیرند و دقت کنند که عمل آن‌ها زیر ذره‌بین و چشمان نافذ این ملت است و هر کس بخواهد از حریم ولایت جدا بشود، ملت ایران او را از قطار انقلاب بیرون می‌اندازد.

ریگان

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی

نامه امام راحل به گورباچف شامل پیام‌هایی بود از جمله اینکه مکاتب مادی وهم و خیال هستند و به جای امید بستن به ماده‌پرستی به خدا و مذهب روی آورید.
تعجب می‌کنیم که عده‌ای می‌گویند، برجام نتیجه داشته، جواب خدا را بدهند
خسارت مالی که فتنه‌گران به نظام وارد کردند، بالغ بر بیش از 3 هزار میلیارد بوده که با این مبلغ هنگفت اگر خرج تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی می‌شد، گره‌های بزرگی را باز می‌کرد.

امروز کلید تدبیر نه قفل تولید نه قفل اشتغال، تورم، تحریم و اقتصاد را باز کرده، اما یک قفل معجزه‌آسا را باز کرد که قفل فتنه در مناصب دولتی است، چرا در مناصب کلیدی باید شاهد باشیم، فتنه‌گر پست و منصب داشته باشد، انگار دولت قائل به فتنه نیست

جیرفت

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور

نظر دولت این است که خلاف قانون صورت نگرفته و باید به فراموشی سپرده شود، اما فکر مردم مشغول شده و خواسته مردم روشن شدن این موضوع است، چراکه ضربه به بیت‌المال زده است و باید مشخص شود این افراد چه کسانی هستند.

اگر دولت بخواهد، ولایت‌مداری و انقلابی‌گری خودش را نشان دهد، باید وضعیت حقوق‌های نجومی و افراد آن را برای مردم مشخص کند و تا دولت در موضوع حقوق نجومی موضع خود را مشخص نکند، مردم دست از مطالبه‌گری خود برنخواهند داشت.

کوهبنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری

دانشجویان باید همواره در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعات سیاسی و موضع‌گیری‌های قاطع و روشن به نفع اسلام و انقلاب حضوری گسترده و فعال داشته باشند و با دو بال علم و دانش همچنین جهتگیری سیاسی و انقلابی حرکت کنند.

بحث حقوق‌های نجومی از گذشته تا حال برای خالی کردن دل مردم و کم کردن اعتماد مردم به نظام است و این روزنه‌ای است که دشمن از آن قصد سوء‌استفاده دارد، لذا توقع مردم از مسئولان این است که با این قشر برخورد انقلابی و قاطع صورت گیرد، حتی اگر بستگان و نزدیکان خودشان باشند.

منوجان

حجت‌الاسلام امین رضوانی

رسوایی جدید فتنه‌گران علیه ملت ایران را شاهد هستیم که این روسیاه‌هان تاریخ نامه‌ای را به رئیس جمهور جدید آمریکا نوشتند و خیانت‌کارانه درخواست کردند که تحریم‌ها را شدیدتر و به ایران و حکومت جمهوری اسلامی فشار وارد کنید و این در واقع نهایت رسوایی این‌ها را می‌رساند.

باغین

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی

با توجه به پیام تاریخی امام به گورباچف رهبر شوروی سابق ،عدم فهم دقیق مطالب امام خمینی (ره) و عمل نکردن به آن نصایح سبب فروپاشی آن کشور شد.
مقام معظم رهبری فرمودند، قدرت استکباری آمریکا و صهیونیست مانند مثل شوروی از بین می‌رود و امروز آمریکا نمی‌تواند ملت ایران را شکست دهد، زیرا عزم و اتحاد و بصیرت مردم ایران امکان سلطه‌گری را به دشمنان نمی‌دهد.

عنبرآباد

حجت‌الاسلام رضا سالاری

کلید رفع مشکلات اقتصادی ما در کشور است نه در سوئیس، لوزان و آمریکا.
مسئولان اقتصادی در کشور چه می‌کنند، چرا مشاور اقتصادی رئیس جمهور می‌گوید قیمت دلار باید به 7 هزار تومان برسد؟
چندین بار اعلام کرده‌ام و باز می‌گویم، دولت هرچه سریعتر باید تکلیف حقوق‌های نجومی را مشخص کند.

سیرجان

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی

تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر توقف شهرک‌سازی توسط صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را یک رویداد جالب است.
با ابراز نگرانی از خشک‌سالی‌ها، دعای مردم و روزه گرفتن را برای نزول باران خواستار شد و ابراز داشت: روز دوشنبه دعای نزول باران در محل امامزاده علی (ع) برگزار و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم استغاثه دعوت می‌شود.

جبالبارز

حجت‌الاسلام حمید بامری

 9 دی روز تشخیص تکلیف و انجام تکلیف بود که ملت ایران پیروز این میدان بودند.
در زمینه حقوق‌های نجومی مهم این نیست که از چه دولتی این امر آغاز شده است، بلکه دولت باید از بیانیه صادر کردن در این زمینه دست بردارد و شعارهای خود را به مرحله عمل برساند.

انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

دشمنان اسلام برای دور نگه داشتن توده‌های مردم از حوادث و جنایات آنها ملت‌ها را با انواع سرگرمی‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و فیلم‌های مبتذل و در بعضی از مناطق به اختلافات قومی، قبیله‌ای و مذهبی و ایجاد گروه‌های تروریستی مشغول می‌کنند.

در چند سال گذشته دود ناشی از کوره‌هایی که چوب درختان پسته را می‌سوزانند، محیط زیست را به شدت آلوده و مشکلات عمده‌ای را برای مردم به‌ویژه بیماران تنفسی ایجاد کرده و نیاز به رسیدگی فوری از جانب مسؤولان مربوطه دارد.

تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسؤولان در این موضوع تسریع کنند.

فاریاب

حجت‌الاسلام علی رفیعی

با توجه به خشک‌سالی‌ها و بحران آب، مردم باید دعا و استغفار کنند تا خداوند نزولات آسمانی را بر مردم جاری بگرداند.
برگزاری دوره آموزشی انتخابات برای فرمانداران و بخشداران در 9 دی اشتباه بود.

هنزاء

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی

9 دی با 22 بهمن فرقی ندارد، زیرا 22 بهمن اگر روز پیروزی انقلاب بود و 9 دی روز بقاء و ماندگاری انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه و مردم در 9 دی مثل 12 فروردین میثاق مجدد با ولایت فقیه بستند.

با اجرای سه پروژه عظیم احداث کارخانه معادن مس درآلوئیه هنزاء رابر، احداث سد شهیدان امیرتیموری و احداث تونل انتقال آب از رابر به کرمان مشکل بیکاری جوانان منطقه برطرف می‌شود.

کرمان

حجت‌الاسلام محمد صباحی

تجمع 9 دی در واقع پشتیبانی از نظام و حمایت بی‌دریغ از مقام معظم رهبری است.
شهادت تیمسار سرلشکر ستاری فرمانده نیروی دریایی صاحب ابتکارات فراوانی بود.

آسمینون

حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک

فرجام و سرانجام فتنه 88 نشان داد که انقلاب اسلامی ما زنده است و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد، اما با دو شرط اساسی، اول تشخیص درست، محاسبه درست، شناخت دوست و دشمن و در مرحله دوم احساس مسئولیت و حضور و دفاع از ملت است.

غرب مادی‌گرا سرانجام چاره‌ای جز تسلیم در برابر اسلام ندارد، چراکه مکتب اسلام گرهگشای مشکلات اساسی بشر است.

ارزوئیه

حجت‌الاسلام جواد نصرالله‌پور

در فتنه 88 ده‌ها شبکه خارجی جوانان را پای ماهواره‌ها کشاندند و به بهانه‌های سیاسی، اعتقادات و دینداری جوانان ما را تضعیف کردند.
دشمنان اصلی ما آمریکا و صهیونیست بودند که خودشان در پشت پرده بوده و عده‌ای از عناصر فتنه داخلی سبب شدند خسارت‌هایی جبران‌ناپذیر به کشور جمهوری اسلامی وارد شود.
بعضی برای ائمه جمعه نسخه می‌پیچند که از برجام سخن نگویید، بلکه از اقتصاد مقاومتی سخن بگویید با این همه واردات و قاچاق کالا چگونه اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی

به صراحت رهبر انقلاب در مورد برجام گفتند به مذاکره خوشبین نیستم، اما بعضی‌ها حالا می‌گویند ما در تمام مورد برجام با رهبری مشورت می‌کنیم که این دروغ است.
منشور حقوق شهروندی خیمه‌شب‌بازی است.
امروز وزیر ارتباطات می‌گوید «ما باید پهنای باند را افزایش بدهیم»، اما زمانی‌که مردم نان شب ندارند فضای مجازی می‌خواهند چه کنند؟
دغدغه امروز مردم کنسرت و لغو آن نیست، دغدغه مردم بیکاری است.

فهرج

حجت‌الاسلام روح‌الله ابراهیمی

امروز آمریکا بی‌عزت‌ترین کشور دنیاست و مردم آمریکا از این بی‌عزتی متنفر هستند هر کجا کودکی کشته شود، می‌دانند که دست سران آنها در کار است.
ما کشوری با منابع غنی داریم، اما باید شیوه استفاده درست را یاد بگیریم.

کهنوج

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش

در گذشته میان مسئولان ما و مسئولان آمریکا هیچ ارتباطی نبود اما در یک سال اخیر به خاطر مسائل حساس هسته ای و تجربه ای که مطرح شد که  مسئولان تا سطح وزارت خارجه تماس ها ، نشست ها و مذاکراتی داشته باشند اما از این ارتباط نه تنها فایده ای نداشت بلکه لحن آمریکا یی ها تند و اهانت آمیزتر شد.

بم

حجت الاسلام دانشی

نمی خواهیم برای این افراد حکم صادر کنیم و بگوییم حقشان اعدام است یا چیز دیگر چراکه این کار قوه قضاییه است اما فکر می کنیم اگر سران فتنه و موثرین فتنه محاکمه نشوند در چند سال آینده طلبکار نظام خواهند شد
رییس جمهور در همایش حقوق ملت در قانون اساسی در سالن اجلاس سران منشور حقوق شهروندی بیان فرمودند در این همایش رشد اقتصاد کشور را ۷/۴ درصد ۶ ماهه نخست امسال بیان کردند و همچنین ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در سال ۹۵ و فعال شده ۱۵۶۰۰ کارگاه تولیدی ، این آمارها یادآور وعده های قبلی مبنی بر حل مشکلات در ۱۰۰ روز ، رفع تحریم ها در روز آغاز توافق ، گشایش روزانه در پسا برجام ، بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی ، به پاس احترام به شعور افکار عمومی خوب است استنادات و جزئیات این آمارها را منتشر کنند.
در تابستان رشد اقتصادی را ۹/۲ درصد اعلام کردند و ظرف مدت ۶ ماه ۷/۴ درصد که پیشرفته ترین کشورها ظرف ۶ ماه چنین رشد اقتصادی نداشتند و از طرفی ظرف چند ماه گذشته ارزش پول ملی بین ۱۷ تا ۲۰ درصد در مقابل دلار کاهش پیدا کرده و اینکه فروش نفت آیا رشد اقتصادی است که اگر هست و پول نفت به کشور وارد می شود علت کاهش ارزش پول ملی چیست ، خوب است بانک مرکزی و مسئولین اقتصادی توضیح دهند.

 

آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)