کد خبر: ۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نگاهی به خبرهای سیاسی روز >10
وزیر اطلاعات در پایان به تلاش موثر دولت تدبیر و امید برای ایجاد و وحدت ، همدلی و برادری بین مردم و جریان‌های سیاسی اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار امسال و در فضای کنونی ایجادشده توسط دولت در زمینه مودت، برادری و همدلی، مهر تاییدی بر اقدامات همدلانه و امیدوارانه دولت یازدهم زدند.
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.

موسوی‌لاری رئیس شورای راهبردی اصلاح‌طلبان شد
شورای مشورتی اصلاحات، شورای هماهنگی و شورای راهبردی کمیته شناسایی، مسئولیت انتخاب نامزدهای اصلاح‌طلبان را برعهده دارد. 
در نموداری که در روزنامه اعتماد ترسیم شده است، شورای مشورتی متشکل از 82 شخصیت اصلاح‌طلب و در شورای هماهنگی نیز دبیران برخی احزاب اصلاح‌طلب حضور دارند؛ همچنین ریاست شورای راهبردی انتخابات را عبدالواحد موسوی لاری برعهده گرفته است.

نشست مشترک جامعتین به زودی برگزار می‌شود
نشست مشترک جامعه روحانیت و جامعه مدرسین درباره انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به‌زودی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفر شجونی ضمن اعلام این خبر با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت در شب گذشته به ریاست‌ آیت‌الله موحدی‌کرمانی اظهار داشت: در این جلسه درباره همکاری با جامعتین بحث شد و بناست با جامعه مدرسین صحبت کنند.

سرلیستی عارف یا ناطق نوری به فرآیند اجماع بستگی دارد
علی‌اکبر اولیا نماینده اصلاح‌طلب دور هشتم مجلس شورای اسلامی در مورد کاندیداتوری خود برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورد سرلیستی محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و علی‌اکبر ناطق‌نوری رئیس مجلس پنجم گفت: سرلیستی عارف یا ناطق بستگی به فرایند اجماع اصلاح‌طلبان دارد.


آملی لاریجانی:‌ ایستادگی در برابر فشارها و رانت‌های سیاسی دلیل اصلی هجمه‌ به قوه قضاییه است
رئیس قوه قضاییه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به اینکه هجمه‌ها علیه دستگاه قضایی در سالهای اخیر به صورت پیوسته وجود داشته و هرگاه دستگاه قضایی در مقابل مفاسد اقتصادی و فتنه‌گری‌ها در مسیر قانون و عدالت ایستادگی کرده حجم این فشارها و هجمه‌ها بیشتر شده است گفت: هجمه‌ها و فشارها از ناحیه ضد انقلاب و نیروهای خارج نشین دور از انتظار نیست اما توقع نمی ‌رودکسانی که خود در مسیر انقلاب بوده‌اند و برای انقلاب از جان و مال خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند سخنانی مطرح کنند که دست مایه ضد انقلاب شود.

وزیر اطلاعات:‌ رقابت‌های سیاسی در یک فضای سیاسی و مثبت انجام شود
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پی سفر استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری افزود: باید تمام اندیشه‌ها و توانایی‌ها را در مسیری قرار داد که رقابت‌های سیاسی در یک فضای سیاسی و مثبت انجام شود و کسانی که می‌خواهند در این مسیر حرکت کنند، باید توانمندی‌های خود را بیان و از تخریب دیگران بپرهیزند.
وزیر اطلاعات در پایان به تلاش موثر دولت تدبیر و امید برای ایجاد و وحدت ، همدلی و برادری بین مردم و جریان‌های سیاسی اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار امسال و در فضای کنونی ایجادشده توسط دولت در زمینه مودت، برادری و همدلی، مهر تاییدی بر اقدامات همدلانه و امیدوارانه دولت یازدهم زدند.

حکیمی‌پور رییس کمیته استان‌های شورای هماهنگی اصلاحات شد
رئیس دوره‌‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از انتخاب احمد حکیمی‌پور به عنوان رئیس کمیته استا‌ن‌های این شورا خبر داد.
محمد خونچمن رئیس دوره‌‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از انتخاب احمد حکیمی‌پور و فرج‌الله کمیجانی به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر کمیته استان‌های این شورا خبر داد.

رجایی: منتظرند هاشمی بگوید بسم الله الرحمن الرحیم تا بپرسند سند این کلام چیست؟
مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر خاطرات آقای هاشمی را بخوانید متوجه می‌شوید که فرزند امام(ره) هفته‌ای چند بار در منزل ایشان حاضر می‌شد و راجع به مسائل مملکت با آقای هاشمی از طرف امام(ره) صحبت می‌کردند که ما در این رابطه نفر دومی نداریم که اینگونه باشد.
غلامعلی رجایی گفت: هرچند رعایت انصاف را، از منتقدان هاشمی کمتر می‌بینیم اما توقع داریم که رعایت کنند. منتظرند که آیت‌الله هاشمی بگوید بسم الله الرحمن الرحیم تا از او بپرسند که سند این کلام چیست؟ این نشان می‌دهد که مبنای برخورد دلواپسان چیز دیگری است.

انتقاد شدید محمدعلی انصاری از صدا و سیما
محمدعلی انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام با بیان اینکه از چند ماه قبل نمایندگان صدا و سیما در جریان قرار داشته و در جلسات حضور داشتند، گفت: جای تعجب و گله بسیار است که چرا در ایام بزرگداشت مقام زن، همایش بانوی انقلاب که مناسب ترین فرصت برای تبیین چگونگی حضور زنان در طول نهضت و سال‌های سخت مبارزه و پس از پیروزی انقلاب به شمار می رود، از سوی صدا و سیما پوشش داده نشد. در دو روز گذشته بصورت کتبی و تلفنی مکرر مورد اعتراض و انتقاد مردم نسبت به عدم پخش مستقیم  سخنان ریاست محترم جمهوری وعدم پوشش خبری مناسب برنامه های همایش بوده ایم. رسانه ملی متعلق به عموم ملت است . براستی در روز 23 فروردین کدام رخداد داخلی مهمتر از این گردهمایی بود که در آن دومین مقام رسمی کشور، شرکت داشت آیا اهمیت این رخداد در حدی نبود که صدا و سیما کوتاهی در عدم پخش مستقیم سخنان ریاست جمهوری را اقلا در بخش اخبار سراسری شبکه یک و دو در روز 23 فروردین جبران کند و آنرا در صدر اخبار آن روز مطرح نماید نه آنکه بعد از ده‌ها خبر اصلی و پیش پا افتاده و بعد از اخبار ورزشی آنهم به نقل یک عبارت از سخنان ریاست جمهوری بدون هیچ توضیحی در باره اصل همایش بسنده کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)