کد خبر: ۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
رزم حسینی با بیان اینکه برای استاندار و فرماندار کار دولتی منزلت نیست و باید کار نو و ایجاد شرایط جدید برای مردم کنیم گفت: انتظار داریم در سال جاری توافقنامه های سرمایه گذاری استان را اجرایی کنیم و باید از فضای اعتماد به وجود آمده بین سرمایه گذار و دولت به خوبی استفاده کنیم.
سیاست> دولت: استاندار کرمان با بیان اینکه باید مدیران انتقادپذیر باشند خاطر نشان کرد:  نقد سازنده موجب رشد مدیران و رسانه ها می شود و پاسخگویی در جامعه برای همه نهادینه می شود پس باید بتوانیم با کمک رسانه ها فرهنگ مطالبه گری را در استان کرمان افزایش پیدا دهیم زیرا این فرهنگ برای آبادانی و احقاق حق مردم است.

به گزارش ایسنا، منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی شامگاه چهارشنبه 26 فروردین ماه در جلسه اداری شهرستان روبار جنوب  با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 اظهار کرد: در صورت توافق هسته ای، سرمایه گذاری در کشور افزایش پیدا می کند و افق های روشنی در نیمه دوم امسال در حوزه اقتصاد خواهیم داشت.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را در سال جاری داریم و انتظار می رود پشتیبانی جدی نظام باشند و حضور مردم همواره نظام را بیمه کرده است و کشور ما شرایط حساسی در منطقه دارد. 

رزم حسینی تصریح کرد: در بحث ارزش افزوده شهرداری ها، وضعیت خوبی در سال گذشته رقم خورد به گونه ای که حداقل 30 درصد نسبت به سال 92 رشد داشته اند.

مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: دولت نمی تواند با وجود پروژه های نیمه تمام پروژه جدیدی را تعریف کند و این سیاست درستی است که اتمام طرح های نیمه تمام در اولویت باشد و در سال جاری نیز همین روند را دنبال خواهیم کرد.

استاندار کرمان اظهار کرد: براساس فعالیت مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان در سال گذشته به دنبال ظرفیت سازی برای استان و همچنین تبدیل ظرفیت ها به ثروت بوده ایم تا بتوانیم فراتر از کارهای دولتی، اقدام کرده باشیم.

رزم حسینی با بیان اینکه برای استاندار و فرماندار کار دولتی منزلت نیست و باید کار نو و ایجاد شرایط جدید برای مردم کنیم گفت: انتظار داریم در سال جاری توافقنامه های سرمایه گذاری استان را اجرایی کنیم و باید از فضای اعتماد به وجود آمده بین سرمایه گذار و دولت به خوبی استفاده کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: در سند ورزش استان، رودبار جایگاه ویژه ای دارد به طوری که برای این منطقه 12 پایگاه ورزشی در نظر گرفته شده است تا زمینه عدالت ورزشی و استعدادیابی در این منطقه به خوبی اجرایی شود.

وی درباره مشکلات سند شهرستان رودبار جنوب نیز گفت: باید بحث اسناد شهرستان رودبار هرچه سریعتر ساماندهی شود و از مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان و دادستان می خواهیم که هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه قلعه گنج را یک ماموریت برای خود می دانیم و اجرای شهر نمونه اقتصادی در این شهرستان را به طور جد دنبال خواهیم کرد اظهار کرد: سه درصد بودجه عمرانی کل کشور مربوط به استان ها می باشد که سهم استان کرمان 300 میلیارد تومان است. جای سوال است که چگونه می توانیم با این مبلغ طرح های نیمه تمام را اجرا کنیم، لذا تنها راه نجات بخش اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است.

استاندار کرمان گفت: شهرستان رودبار جنوب از مناطق زرخیزی است که متاسفانه عقب افتادگی طولانی دارد و باید فرمانداران در زمینه توسعه این منطقه تلاش کنند و در توسعه روستایی تسهیلات دولتی با کارمزد پایین ارائه می کنیم تا مردم این منطقه بتوانند در حوزه صنایع دستی، مشاغل خانگی و ... کار کرده و کسب درآمد کنند.

رزم حسینی با بیان این خبر که در زمینه کشاورزی نیز تسهیلات بانکی ارائه می شود اظهار کرد:  از ابتدای انقلاب تا قبل از سال 93، تنها 7 هزار هکتار اراضی در جنوب استان به آبیاری تحت فشار مجهز شده بودند این در حالی است که در سال زراعی جاری 5 هزار هکتار اراضی به این سیستم آبیاری نوین تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جنوب استان کرمان رتبه دوم استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی را دارد.

مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بحث اقتصادی گقت: در پایه پولی کشور معادل 52 هزار میلیارد تومان دست اندازی و تورم 40 درصدی به وجود آمد و در دو سال گذشته به منابع بانک مرکزی دست اندازی نکرد و در پایان سال 93 توانست تورم را به 20 درصد برساند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور، کار بسیار بزرگی انجام داده است.

رزم حسینی در پایان با بیان اینکه باید مدیران انتقادپذیر باشند خاطر نشان کرد:  نقد سازنده موجب رشد مدیران و رسانه ها می شود و پاسخگویی در جامعه برای همه نهادینه می شود پس باید بتوانیم با کمک رسانه ها فرهنگ مطالبه گری را در استان کرمان افزایش پیدا دهیم زیرا این فرهنگ برای آبادانی و احقاق حق مردم است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

پربازدید ها

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)