کد خبر: ۱۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
حسین شریعتمداری در مناظره با مصطفی کواکبیان

«آقای مهدی هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی که از مسئولان عالیرتبه نظام هستند، نوار صوتی دارند که در آن نوار صوت با یکی از همکارانشان تماس می‌گیرند و وقتی می‌بینند که او قرار است از محل زندگی‌اش به واشنگتن برود، از او می‌خواهند حتما با خزانه‌داری آمریکا تماس بگیرد تا تحریم‌ها علیه ایران افزایش یابد، هم نوار صوتی این مکالمه وجود دارد و هم آن طرف مقابل این مساله را مطرح کرده است.» 

این جملات ادعایی بود که شنبه شب از سوی حسین شریعتمداری در مناظره با مصطفی کواکبیان مطرح شد، البته نماینده اصلاح‌طلب این مناظره در مقابل ادعای مدیر مسئول کیهان سکوت نکرد و درباره پناهنده‌ شدن برخی خبرنگاران فارس مطلبی را مطرح کرد و گفت:«اینکه آقای شریعتمداری از فایل صوتی مهدی هاشمی صحبت می‌کنند، باید بگویم این تیپ‌ها نیستند که بحث شد، متاسفانه ما می‌خواهیم همه چیز را به یکدیگر ربط دهیم، این افراد آن طرف مرز هستند و فراری هستند، خیلی‌ها بودند که از کشور فرار کردند حتی چند خبرنگار خبرگزاری فارس هم پیش از این پناهنده شدند، اینکه کسی قبلا در جایی بوده و بعدا از کشور رفته و مواضعش تغییر کرده را نباید به یکدیگر ربط دهیم، این تحریم‌ها ضد ملت ایران است و من معتقدم اساسا خوب است اطلاعیه‌ای دهیم و این موضوع را محکوم کنیم که البته بنده این مساله را به برخی دوستان گفتم اما آنان گفتند با این اقدام این افراد بزرگ می‌شوند، اصلا موضوعیتی ندارد و مساله مهمی نیست.» 
اتهام زنی به آیت‌ا... هاشمی و خانواده او موضوعی نیست که توجهات را به خود جلب کند چرا که این بی‌اخلاقی آن اندازه تکرار شده که همگان به دروغ بودن آن پی برده‌اند. اکنون که فعالیت‌های گروه‌های سیاسی برای حضور در انتخابات جدی‌تر شده و آنها در حال برنامه ریزی برای پیروزی در انتخابات‌های اردیبهشت۹۶ هستند، بروز چنین بی اخلاقی‌هایی محل تعجب نیست و از سویی هجمه به آیت‌ا... هاشمی و فرزندان او هم طبیعی است چرا که به‌خوبی مشخص است عامل پیروزی اصلاح‌طلبان و میانه‌روها در دو انتخابات۹۲ و ۹۴ استفاده از رهنمودهای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است که این مسیر در انتخابات ۹۶ هم تکرار می‌شود، بنابراین مخالفان برای جلوگیری از تداوم پیروزی اعتدالیون از هر مسیری وارد می‌شوند.

واکنش به اظهارات شریعتمداری

دیروز وکیل مهدی هاشمی از بازگشت موکلش به زندان پس از مرخصی خبر داد و در خصوص اظهارات شریعتمداری مدیرمسئول کیهان مبنی بر وجود یک فایل صوتی از مهدی هاشمی که تاکید بر تحریم ایران دارد گفت:‌ موضوع این فایل صوتی قبلا‌ هم در دادگاه مطرح شده بود. وی ادامه داد: اما مهدی عنوان کرد که این فایل صوتی جعلی است و تقاضا کرد این فایل به کارشناس ارجاع شود که تا این لحظه پاسخ کارشناسی به ما داده نشده است. وی افزود: موکلم مثل همه زندانیان چند روزی به مرخصی رفته بود. 

فارس نوشت؛ محمود علیزاده طباطبایی‌ با بیان اینکه مرخصی مهدی هاشمی تمام شده و وی به زندان بازگشته گفت:‌ اوایل دی ماه موکلم مثل سایر زندانیان از مرخصی قانونی خود استفاده کرد. وی در خصوص وضعیت جسمی مهدی هاشمی گفت: موکلم تحت درمان است اما مرخصی پزشکی نداشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)