کد خبر: ۱۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
یحیی کمالی پور: توسعه فرهنگی باعث توسعه همه جانبه می شود و همه ما باید در راه اعتلای فرهنگ کشورمان گام برداریم و نخبگان این منطقه می توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند.
جماران نوشت:
یحیی کمالی پور شامگاه پنجشنبه در اختتامیه چهارمین نمایشگاه استانی جنوب کرمان در جیرفت افزود: تمدن و پیشینه مردم این خطه از کشور همیشه مایه مباهات و فخر این سرزمین بوده است و امیدواریم با مناسب سازی مسائل کاربردی بتوانیم باعث توسعه فرهنگی در این منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: فکر و نبوغ فرزندان جنوب کرمان می تواند ذخیره مناسبی برای توسعه این خطه باشد و همه این ارزش ها زمانی می تواند به تعالی برسد که در فضای ایمن و با روحیه برابر به فکر توسعه شهر باشیم.

وی گفت: توسعه فرهنگی باعث توسعه همه جانبه می شود و همه ما باید در راه اعتلای فرهنگ کشورمان گام برداریم و نخبگان این منطقه می توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: این نمایشگاه از کیفیت و کمیت مناسبی برخوردار بود و با نمایشگاه های بین المللی برابری می کرد، امیدواریم در آینده چنین برنامه های فرهنگی را در سطحی گسترده داشته باشیم.

وی اصلاح سیستم روشنایی و ناوبری فرودگاه جیرفت و استقلال بودجه جنوب کرمان را از دغدغه های مردم دانست و گفت: با همکاری دولت توانستیم این دغدغه ها را برآورده کنیم و امیدواریم با تدبیر دولت یازدهم در سال 96 روستایی بدون گاز و برق در این منطقه نداشته باشیم و شک نکنید که دولت برای رسیدن به این موقعیت تمام تلاش را خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب استان کرمان هم در ادامه این آیین گفت: این نمایشگاه توسط 14 کمیته برگزار و ساماندهی شد و 220 ناشر با 36 هزار و 900 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور داشتند.
حسین اسحاقی برنامه های جانبی را شاخصه های اصلی این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: در این نمایشگاه 23 اثر هنری از آثار هنرمندان جنوب استان رونمایی شد و برگزاری هفت تئاتر خیابانی از مهمترین برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.
چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 دی امسال در جیرفت گشایش یافت و شامگاه امروز پایان یافت.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.
برچسب ها: جیرفت ، یحیی کمالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)