کد خبر: ۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله اول در همه مراکز درمانی متعلق به دولت و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بدون فرانشیز درمان خواهند شد.
جامعه>رفاه و خانواده: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله اول در همه مراکز درمانی متعلق به دولت و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بدون فرانشیز درمان خواهند شد.

به گزارش ایرنا عبدالرحمان تاج الدین روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان افزود: این تصمیم در پی تفاهم بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته شده و بزودی ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت جدید این است که هیچ یک از انتصابات را در بخش درمان و بیمه جز همکاران خود انجام ندهد زیرا سازمان کاملا حرفه ای، علمی، کارشناسی و سازمانی اجتماعی است.

وی تاکید کرد: باید بدور از همه دغدغه های برون بخشی براساس لیاقت ها، شایستگی ها، توانمندی ها، کارآمدی ها و تخصص های فنی در این سازمان هر گونه عزل و نصبی انجام شود. 

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: باید حرمت همکاران را پاسداشت تا انگیزه ای برای سایر همکاران باشد و افتخار می کنیم بیش از 60 هزار همکار در بخش های درمانی و بیمه ای، خدمتگزار نیمی از جمعیت کشور هستند.

وی افزود: اگر در برهه ای ناجوانمردانه و متاسفانه سازمان تامین اجتماعی تحقیر شد به خاطر بازی های سیاسی و جناحی وجه المخاصمه قرار گرفت، مورد دست اندازی های ناروا و نامشروع قرار گرفت اما افتخار می کنیم در دولت تدبیر و امید و با حکمت های هیات امنا و وزیر رفاه و همه همکاران و همدلی و همزبانی تک تک کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور در سال 93 بیش از یک دهه سازمان در عرصه درمانی و بیمه ای پیشرفت داشت و اقدامات در خور تحسینی انجام داد.

تاج الدین تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی سازمان احزاب نیست، شان و جایگاه آن بالاتر از آن است که مورد دغدغه گروه ها و حزب های سیاسی قرار گیرد.

وی گفت: افتخار می کنیم به دو میلیون و 300 هزار نفر مستمری بگیر در زمان خود عیدی ها را پرداخت می کنیم و سال گذشته کارنامه قابل قبولی را به شرکای اجتماعی خود ارایه دادیم.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی افزود: توصیه ما به مدیران این است که نگاه باید فراتر از نگاه بخشی، منطقه ای، فامیلی، طایفه ای، سیاسی و گروهی باشد بلکه نگاهی بر اساس اصول و قوانین و در راستای خدمت به جامعه هدف باشد.

وی اظهار کرد: در دو سال گذشته مصوبات مجلس به گونه ای بوده که اگر نتوانستند به پرداخت معوقات سازمان کمک کنند اما باری را نیز بر دوش سازمان تحمیل نکردند.

وی گفت: در دو ماه پایانی سال گذشته سازمان تامین اجتماعی 80 هزار میلیارد ریال پرداخت کرد و بودجه امسال سازمان نیز 600 هزار میلیارد ریال است که کار بزرگی در این رابطه انجام شده است.

تاج الدین افزود: تامین اجتماعی سازمان کوچکی نیست اگرچه تلاش شد در مقطعی سازمان را تحقیر کنند و حتی اسم آن را به صندوق تامین اجتماعی و به خاطر یک شخص اساسنامه آن را تغییر دادند اما سازمانی بزرگ و قابل تحسین است.

وی گفت: یکی از تلاش های سازمان تامین اجتماعی در عرصه درمان، احداث بیمارستان کرمان بود که به بسیاری از بیمارستان های بخش خصوصی تنه می زند و البته باید به تجهیزات بیشتری مجهز شود و سال گذشته چهار بیمارستان در کرمان، عسلوییه، زابل و تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی افزود: سال گذشته 150 دستگاه آمبولانس پیشرفته را به ناوگان درمانی کشور اضافه کردیم و کار بزرگی بود.

وی گفت: همچنین سعی داریم بسیاری از دغدغه های کارفرمایان را از طریق آی تی برطرف کنیم و پاسخگویی اینترنتی و بروز کردن امکانات سازمان را داشته باشیم.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی اکنون در ریل اصلی خود قرار گرفته و رویکرد هیات مدیره و مدیرعامل این است که حق سازمان را ادا کنند و ظلم ناروای گذشته وارد شده به سازمان را برگردانند.

تاج الدین بیان کرد: 50 درصد بازنشستگان ما حداقل حقوق را می گیرند اما سال گذشته با افزایش 25 درصد حقوق بازنشستگان از همان ابتدای سال اقدامی انجام شد و امسال نیز همان 17 درصد مصوب را خواهیم داشت. 

در این آیین ضمن قدردانی از خدمات اسماعیل زمانی فر مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان کرمان علی حسینی به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)