کد خبر: ۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
بیش از 500 مورد تیر برق طی سه سال گذشته بر اثر توفان، فرسودگی و حوادث دیگر در این استان سقوط کرده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: بیش از 500 مورد تیر برق طی سه سال گذشته بر اثر توفان، فرسودگی و حوادث دیگر در این استان سقوط کرده است.

به گزارش ایرنا محمود شهبا روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رفسنجان افزود: با پیگیری های انجام شده قرار است برای تعویض تیرهای برق فرسوده در استان کرمان اعتباراتی تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حوزه برق در اکثر شهرستان ها وجود دارد عنوان کرد: تیرهای برق خیابان شریعتی شهر کرمان فرسوده و متعلق به سال 1348 است. 

وی تصریح کرد: بیش از 250 هزار اصل تیر برق در استان کرمان وجود دارد که حداقل 20 درصد از این تیرهای برق فرسوده و در وضعیت بحرانی قرار دارند و باید تعویض شوند.

وی ادامه داد: مشکلات حوزه برق تا 2 سال آینده به طور کلی در شهرستان رفسنجان برطرف خواهند شد و در این زمینه کار اجرایی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بیان کرد: اصلاح زیرساخت های برق در پُست برق شهر بهرمان از توابع رفسنجان 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و تاکنون این پروژه 90درصد پییشرفت فیزیکی داشته است.

شهبا خاطرنشان کرد: 66 درصد از قبوض برق در استان کرمان در زمینه تعرفه خانگی با مبلغ کمتر از 30 هزار تومان و 22 درصد از قبوض هم کمتر از 10 هزار تومان صادر می شود.

امام جمعه رفسنجان نیز گفت: مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارآمدی آن امیدوار باشند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انسان های متعهد وظایف خود را انجام می دهند و کسی که به عهدش عمل نکند مشمول عنایات خداوند نمی شود.

وی بیان کرد: همه باید در حوزه مسئولیت ها و مدیریت ها با استفاده از بروز کردن علم و دانش کارآمدی داشته باشند تا جامعه به پویایی برسد.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه بهمن ماه یادآوری پیروزی خون بر شمشیر است ادامه داد: ستاد دهه فجر برگزار و بخشی از خدمات دولت به مردم نشان داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و به وسیله ایمان به خداوند در برابر رژیم سر تا پا فاسد طاغوت که تشنه ریختن خون انسانها بود به صحنه آمد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از ایران اسلامی بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با همت مردم و مبارزین و علما مجاهد به پیروزی رسید.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: اقدامات باید در راستای نهادینه کردن نظام و تثبیت ارزش های انقلاب صورت گیرد و مردم امیدوار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارآمدی نظام باشند.

فرماندار رفسنجان نیز ارتحال جانسوز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و افزود: این عالم مجاهد و مبارز انقلابی یکی از افتخارات استان کرمان و کشور بود.

حمید ملانوری بیان کرد: درگذشت نابهنگام وی خبر غیرمترقبه ای بود که مردم را شوکه کرد.
وی ادامه داد: وی مبارزی بود که سالها قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی که امام راحل را درک کرد و برای ماندگاری ارزش ها در این مسیر قرار گرفت و امروز به عنوان یک مرد تاریخ ساز، اسطوره تاریخ است.
وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی بود که همراه با امام راحل جریان مبارزاتی انقلابی را شروع کرد و در عصر حاضر هم حامی و پشتیبان دولت تدبیر و امید بود و در مکان و برنامه های حساس کشور حضور داشت.

وی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه مُرید امام (ره) بود و آرامگاه وی محلی برای زیارت علاقمندان است.

وی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم حضوری گرم در تشییع و آیین ختم وی حضور داشتند و برای تجلیل از مقام ارزشمند ایشان، میدان امیرکبیر رفسنجان، بزرگراه رفسنجان به انار و دبیرستان پسرانه فرهنگ رفسنجان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.

ملانوری در بخش دیگری از سخنانش در حوزه برق گفت: ساختمان اداره برق رفسنجان در قدیم فرسوده بود که در حال بازسازی آن هستیم و برای این پروژه در مساحت سه هزار متر مربع اعتبار نزدیک 40 میلیارد ریال هزینه شده و در سه ماهه اول سال 96 به بهره برداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث پست برق شماره یک رفسنجان مشکلات زیاد بود که با پیگیری ها مشکلات کاهش یافته و در اجرای این پروژه 170 میلیارد ریال اعتبار به کار رفته است.

وی با اشاره به پست برق بهرمان که پروژه ای نیمه تمام بود ادامه داد: برای اجرای این پروژه 600 میلیارد ریال هزینه شده و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار رفسنجان همچنین راجع به بخش نیروی انسانی شرکت برق این شهرستان گفت: می توان در این زمینه از جوانان بومی و تحصیل کرده استفاده کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)