کد خبر: ۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رحمانی فضلی جوری عقب نشینی کرد انگار انگار وزير کشور گينه بيسائو اين اظهارات را درباره پول هاي کثيف مطرح کرده
صادق زيباکلام، استاد دانشگاه تهران درواکنش به اظهارات روز گذشته وزير کشور در صحن علني مجلس ،گفت: بنده بجز ابراز تاسف و تاثر از عقب نشيني 180درجه اي آقاي رحماني فضلي چيز ديگري نمي توانم بگويم.
وي افزود: مساله ورود پول هاي کثيف به انتخابات تنها موضع گيري بجا و مردمي بود که آقاي رحماني فضلي دراين مدت حضورشان در وزارت کشور داشتند درحالي که با توجه به جايگاه ايشان در وزارت کشور انتظار مي رفت بيشتر به مساله پول هاي کثيف ورود کنند.
اين استاد دانشگاه اظهار داشت:من نمي دانم از کجا به آقاي رحماني فضلي فشار وارد شد که ايشان طوري برخورد و عقب نشيني کردند که انگار وزير کشور گينه بيسائو اين اظهارات را درباره پول هاي کثيف مطرح کرده است.

احمدی‌نژاد همچنان علاقمند به سفرهای استانی
مسئول هیئت محبان المعصومین (ع) بابل گفت: با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جشن میلاد حضرت علی (ع) در بابل برگزار می‌شود.
 محمدزمان یعقوبی اظهار کرد: محمود احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به‌مناسبت میلاد فرخنده نگین عالم هستی حضرت علی (ع) روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در مرقد مطهر علامه سعیدالعلمای شهرستان بابل حضور پیدا می‌کند.
مسئول هیئت محبان المعصومین (ع) بابل، هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به مقام شامخ امیرالمومنین (ع) و ترویج افکار و اندیشه این بزرگ‌مرد تاریخ در جامعه به‌ویژه در نسل جوان برشمرد.

گیج شدن ابطحی پس از توضیح منظور دقیق روحانی
"سیدمحمدعلی ابطحی" در صفحه فیس بوک خود در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد "کار پلیس اجرای اسلام نیست" مطلبی نوشت که متن آن به شرح ذیل است:
"آقای روحانی اخیرا گفت که کار پلیس اجرای اسلام نیست. اجرای قانون است. کاملاً معلوم است که منظورش این بوده که فهم اینکه چه چیزی اسلام است، با پلیس نیست. این را فقها، قانون گذاران، شورای نگهبان باید بفهمند و تصمیم بگیرند و ابلاغ کنند. چرا این حرف کاملاً شفاف مورد انتقاد بعضی از بزرگان دینی قرارگرفته؟ اگر هر پلیسی خودش را مرجع فهم اسلام بداند و بر اساس آن عمل کند و یا هر پلیسی قانون را خلاف اسلام بداند و به آن عمل نکند که هرج و مرج همه جا را فرامی‌گیرد. خود فقیهان و حوزه های دینی و حکومت اولین‌هایی هستند که از اجتهاد این گونه ای پلیس آسیب می‌بینند... گیج شدیم، رفت. باشد که بفهمیم دلیلش را ان شا الله.

نشست سه‌جانبه موتلفه، ایثارگران و پایداری برگزار شد
در نشست سه جانبه حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری که امروز برگزار شد بر روی ائتلاف و وحدت گفتمانی تفاهم شد.
در این نشست که آقایان محمدنبی حبیبی، حسین فدایی و حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی دبیران کل موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری و نیز جمعی از اعضای شورای مرکزی سه تشکل حضور داشتند٬ قرار شد بر اساس چارچوب‌های توافق شده، ساز و کار حقوقی و سیاسی ائتلاف حداکثری شکل بگیرد.
در این نشست هر یک از دبیران کل تشکل‌های حاضر دیدگاه‌های خود را پیرامون مهم‌ترین تحولات در خصوص همگرایی اصولگرایان مطرح کردند و از نشست آیات مصباح یزدی، محمد یزدی و موحدی کرمانی در قم تقدیر نمودند و آن را گامی در جهت همگرایی اصولگرایان دانستند.

برچسب ها: اخبار سیاسی روز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)