کد خبر: ۲۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
خطیبان نماز جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
گفتارنو/گروه سیاست: در نماز جمعه این هفته بحث دخالت و برنامه های آمریکا علیه ایران و رزمایش موفق آمیز نیروی دریایی بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. همچنین انتقاد از مجلس در پی تصویب سقف حقوق مدیران و تاکید بر لزوم ارایه گزارش عملکرد دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی از مباحثی بود که بدان پرداخته شد.
گفتارنو/گروه سیاست: در نماز جمعه این هفته بحث دخالت و برنامه های آمریکا علیه ایران و رزمایش موفق آمیز نیروی دریایی بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. همچنین انتقاد از مجلس در پی تصویب سقف حقوق مدیران  و تاکید بر لزوم ارایه گزارش عملکرد دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی از مباحثی بود که بدان پرداخته شد.

به گزارش گفتارنو در ادامه چکیده خطبه های نماز جمعه استان را به نقل از خبرگزاری ها می خوانید.

 

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام محمد قاسمی زاده

آنچه مهم است اخیرا فردی به نام اسکات مودل از افسران امنیتی آمریکا که در حوزه ایران کار می کند و مسائل ایران را خوب تجزیه و تحلیل می کند طرح هفت ماده ای را ارائه کرده تا جمهوری اسلامی را مهار کنند یا آن را از بین ببرند.

نکته مهم در فعالیت صدای آمریکا، مطرح کردن اخبار کذب و شایعات و دامن زدن به آنها، زیر سئوال بردن نهادهای مهم و اساسی از جمله سپاه پاسداران و فعالیت های اقتصادی آنهاست که برای ما اهمیت ویژه ای دارند.

تشویق نخبگان به خروج از ایران، جاسوس گیری از داخل ایران، فشار بر ایران به بهانه حقوق بشر، دامن زدن به اختلافات و مسائل مذهبی به ویژه بین شیعه و سنی و تشدید ایران هراسی بین کشورهای عرب منطقه از دیگر مواردی است که در صدر برنامه های استکبار جهانی علیه ایران قرار دارد.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی پور

برخی روزنامه های خارجی نوشته اند که ایرانی ها با تحمل فشارهای اقتصادی و سیاسی به عنوان یک ابرقدرت در جهان می درخشد لذا این عظمت و موهبت نظام به وسیله امام راحل و فرزندان این مرز و بوم و رهبری امام خامنه ای به وجود آمده است. 

کشورهای آمریکا و عربستان که مدعی حقوق بشر هستند خود ناقض حقوق بشر هستند و ما باید نسبت به دسیسه های استکبار و طرح ناقضان حقوق بشر که دشمنان علیه ایران حرف می زنند، هوشیار باشیم.

برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه های داخلی و بیکاری کارگران ملزومات خود را از تولیدات داخلی تهیه کنید.

سیرجان

حجت‌‌الاسلام سیدمحمود حسینی

رزمایش نیروی دریایی که با موفقیت کامل به پایان رسید به منظور استمرار امنیت در منطقه برگزار شد و پیام رزمایش به استکبار این بود که ما به دنبال امنیت کامل در منطقه هستیم و شما تلاش برای ناامنی دارید تا بتوانید به مقاصد شوم خود برسید. 

وزیر خارجه عربستان به سفر منطقه ای خود روی آورده و به عراق آمده تا بتواند خود را تطهیر کند از این همه جنایاتی که در عراق داعش انجام داده است اما باید گفت گور دسته جمعی چهار هزار نفری در موصل یکی از جنایاتی است که با حمایت شما انجام شده و هیچگاه جرم و جنایات حامیان داعش فراموش مردم عراق و سوریه و حتی منطقه نخواهد شد

بافت

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده

مردم از وضعیت اقتصادی و بیکاری گلایه‌مند هستند، اما با ابراز تأسف رئیس‌جمهور در هفته گذشته اذعان کرد «دولت شرمنده نیست و به تمام شعارهای خود عمل کرده است».

جناب رئیس جمهور آن‌چنان در زندگی تجمل‌گرایانه و اشرافی فرو رفتید که فقرا و محرومان فراموش شدند و این در حالی است که مجلس نیز در کمال تعجب حقوق نجومی 24 میلیون تومانی مدیران را تصویب می‌کند.

هر کس در راستای تضعیف رهبری حرکت کند، حرفی بزند، سخنی ناشایست بگوید با پاسخ محکم و دندان‌شکن ملت روبه‌رو می‌شود.

اگر کشور به اقتدار و عزت رسیده است و طومار فتنه‌هایی مانند 88 برچیده شد، اگر امروز سوریه تدمر را آزاد می‌کند و عراق موصل را پس می‌گیرد، این همان قدرت مشت گره‌ کرده مردم بر سر آمریکا است، نه دیپلماسی خنده که تصور می‌کنید.

آسمینون

حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک

باید برخی از مسؤولان مراقب زاویه گرفتن خود با ولایت باشند، زیرا مردم فهیم و ولایتمدار ما دهن‌کجی و زاویه با ولایت را تحمل نمی‌کنند.

با سخنرانی کردن، آدرس غلط دادن، فرافکنی و حاشیه‌سازی مشکلات مردم برطرف نمی‌شود، بلکه باید چاره‌ای اساسی در این زمینه اندیشیده شود.

ریگان

حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی

کشت درخت در ریگان می تواند در کاهش ریزگردها و توفان های شدید شن کمک شایانی داشته باشد.
همه ما حق فقرا را ادا کنیم و منتظر نباشیم فقط کمیته امداد خدمات رسانی داشته باشد. 

در پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هستیم لذا امیدواریم مسئولان پاسخ و گزارش دهند در این سال چه کردند زیرا وقت کارنامه عمل فرار رسیده است. 
حقوق های نامتعارف، شکاف طبقاتی و روحیه اشرافی گری را در جامعه تشدید می کند و امروز نمایندگان مردم در مجلس بدانند در جایی نشسته اند که شهید مدرس نشسته بود لذا در مصوبات خود دقت کنند.

جیرفت

حجت‌الاسلام رضا کرمی پور

دشمنان می گویند ایران هسته ای باید حذف شود و از مقاومت حمایت نکنید لذا این نشان از چهره واقعی دشمن است.

آمریکا و استکبار جهانی دنبال تضعیف قدرت برتر ایران در منطقه و حفظ منافع اسرائیل است لذا همه باید در این زمینه هوشیار باشیم تا دشمن در این حربه پیروز نشود.
مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش دهند تا مردم از روند فعالیت های آنها در زمینه محقق شدن منویات رهبری آگاه شوند.

بردسیر

حجت الاسلام میثم تارم 

جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده که رزمایش هایش تهدیدی برای منطقه نیست و هرگز قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته و نخواهیم داشت.

در رزمایش مهم و هوشمندانه از نظر مکان و زمان که 2 میلیون کیلومتر در سواحل خلیج فارس، دریای عمان و شمال اقیانوس هند توسط نیروی دریایی توانمند جمهوری اسلامی صورت گرفت، جدیدترین و مهمترین ابزارهای زیردریایی و سایر تسلیحات مدرن را با موفقیت آزمایش کردند و به نمایش گذاشتند.

 

 

آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)