کد خبر: ۲۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره

ایسنا نوشت:
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نسبت به برگزاری نشست امروز چند حزب اصلاح‌طلب که در رسانه‌های اصولگرا تحت‌ عنوان نشست کمیته انتخابات شورای هماهنگی بازتاب یافت، واکنش نشان داد و گفت: آن‌چه امروز تحت‌ عنوان آغاز فعالیت کمیته انتخابات شورای هماهنگی منتشر شد، صحت نداشته و درواقع این فعالیت‌ها ارتباطی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ندارد.

 محمود صادقی با انتشار این مطلب در کانال تلگرامی خود تاکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هیچگونه کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتخاباتی ندارد!

بر این اساس قرار شده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چه در انتخابات شوراهای شهر و روستا و چه در انتخابات ریاست‌جمهوری در قالب شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فعالیت کند.

نایب رییس شورای‌ عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین یادآور شد: درصورتی که این نشست به‌ عنوان نشست تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب عنوان می‌شد، می‌توانست بی‌اشکال باشد، اما آن‌چنان که در چند رسانه شده، اخبار نشست امروز تعدادی از افراد اصلاح‌طلب به‌عنوان نشست کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بازتاب یافته که صحت ندارد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیش از این در روندی کاملاً دموکراتیک در این رابطه تصمیم‌گیری کرد و مقرر شد که این شورا در قالب شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فعالیت کند.

صادقی همچنین در واکنش به اظهارنظرهای اخیر درباره انکار حمایت شورای‌عالی از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هفته گذشته جلسه‌ای به این منظور تشکیل داد و تمامی دیدگاه‌های موافق و مخالف نیز مطرح شد و حتی برخی بحث‌های چالشی عنوان شد که در نهایت به اتفاق آرای حاضریت و بدون حتی یک رای مخالف، تصمیم بر حمایت از روحانی شد و بر این اساس درصورتیکه دوستان نظری متفاوت از این تصمیم دارند، نباید این نظر را به شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نسبت دهند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین تصریح کرد: برخی دیگر از دوستانی که امروز در نشست این چند حزب اصلاح‌طلب حضور داشتند، هیچ سمتی در انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ندارند و بر این اساس، درحالی از برخی از آنها نقل قول شده که صرفاً عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه هستند و بجز این، هیچ سمتی در این تشکل اصلاح‌طلب ندارند و نمی‌توانند به نمایندگی از این تشکل در نشستی حاضر شوند. با این حساب حضور این دوستان در نشست امروز چند حزب اصلاح‌طلب، یک حضور شخصی بوده و درواقع به‌نمایندگی از انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در جلسه حاضر نشدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)