کد خبر: ۲۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار کرمان خبر داد:
فرماندار کرمان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا /30 اسفندماه/ آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

ایرنا نوشت:
فرماندار کرمان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا /30 اسفندماه/ آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

محمدعلی توحیدی افزود: همانطور که در اطلاعیه های قبلی وزارت کشور مطرح شده، پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور تسهیل فرایند ثبت نام از 24 اسفندماه در دفاتر پلیس +10 آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرها در محل فرمانداری ها و در روستاها نیز در بخشداری ها انجام می شود و علاقه مندان به این امر خطیر می توانند با مراجعه به فرمانداری یا بخشداری منطقه مورد نظر خود، ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که اقدام به پیش ثبت نام نکرده اند نیز می توانند در این مرحله ثبت نام کنند، تصریح کرد: به همراه داشتن اصل شناسنامه و دو سری کپی از تمامی صفحات آن، همراه داشتن مدرکی دال بر تعیین تکلیف خدمت نظام وظیفه برای آقایان، چهار قطعه عکس 4*3 و گواهی عدم سوء پیشینه برای متقاضیان ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

توحیدی، حداقل سن برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را 28 سال تمام ذکر کرد و ادامه داد: برای داوطلبان ثبت نام در این دوره از انتخابات در روستاهای تا سقف 200 خانوار، داشتن سواد خواندن و نوشتن ضروری است و افراد متقاضی در روستاهای با جمعیت بیش از 200 خانوار نیز باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر باید دارای مدرک فوق دیپلم یا معادل آن و متقاضیان ثبت نام در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، باید مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن را دارا باشند.

وی تاکید کرد: تمامی تمهیدات لازم برای ثبت نام داوطلبان این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان اندیشیده شده است و در تمامی فرمانداری ها و بخشداری های استان، کاربران متعددی وظیفه ثبت نام از این داوطلبان را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان شهر کرمان و شهرهای12 گانه تابعه شهرستان کرمان در محل فرمانداری کرمان انجام می شود.

فرماندار کرمان گفت: کار تشکیل هیات های اجرایی نیز در روز گذشته به اتمام رسید و هیات اجرایی این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

در انتخابات هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرمان در روز گذشته آقایان محمد سعیدی، علی کارنما، محسن سالار کیا، مهدی سیف الهی، مصطفی زریسفی،علی بابایی، محسن ربیعی و خانم حمیده عرب نژاد به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین آقایان سیدمحمدرضا معین زاده میر حسینی، سیدمصطفی موسوی، حسین رزم حسینی، محمدصادق شجاعی و روح الله افتخار نیز به عنوان اعضای علی البدل معرفی شده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)