کد خبر: ۲۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان اعلام کرد
شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از کلیه شخصیت‌های موثر و متخصص دعوت کرد تا در انتخابات شوراها نام نویسی نمایند و خود را در معرض آرای عمومی قرار دهند.
شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از کلیه شخصیت‌های موثر و متخصص دعوت کرد تا در انتخابات شوراها نام نویسی نمایند و خود را در معرض آرای عمومی قرار دهند.


به گزارش گفتارنو متن کامل بیانیه شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان که حاوی سیاست‌های این شورا در انتخابات آتی است به شرح ذیل می‌باشد:

در آستانه ثبت نام از متقاضیان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا قرار داریم.

بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اداره امور کشور باید به اتکای آرای عمومی انجام شود و یکی از مصادیق آن تشکیل شوراهای شهر و روستا بوده که از ابتکارات مرحوم آیت‌الله طالقانی و احیای آن از دستاوردهای دولت اصلاحات به شمار می‌آید.

اگرچه کارنامه شوراها در طول چند دوره پس از تشکیل مشحون از کامیابی‌ها و ناکامی‌هاست اما همچنان به عنوان یکی از ممتازترین هسته‌های مردمسالاری زمینه را برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در تعیین سرنوشت خویش رقم زده است. 

بدیهی است حضور موثر بدنه کارشناسی نیروهای شهرهای مختلف در فرآیند انتخابات و تشکیل شوراهایی کارآمد مسول، متخصص و پاسخگو که مبنای تصمیم گیری کارشناسی را اساس فعالیت خویش قرار دهند نیاز مبرم امروز ما در تمامی شهرهای استان علی‌الخصوص شهر کرمان می‌باشد.

شهرهای ما امروز علاوه بر مشکلات ترافیک و توسعه بی‌رویه با چالش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز روبرو هستند؛ موانع و مشکلاتی که در صورت تدبیر به موقع شوراها تا حدودی قابل مدیریت بود.

شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان دراین خصوص از مدتی قبل  مطالعه و برنامه‌ریزی را برای شرکت هرچه منسجم‌تر در انتخابات آغاز کرده است؛ تا با ارائه لیستی متشکل از مدیران با تجربه و آشنا به مسائل شهر و همچنین زنان توانمند و جوانان مستعد و آگاه به مسائل شهر گام بلندی را جهت تشکیل شورایی کارآمد و متخصص بر دارد.

این شورا مهمترین ویژگی نامزدهای مورد حمایت خویش را پاکدستی و توجه عمیق به توسعه پایدار می‌داند. لذا در این مجال از کلیه شخصیت‌های موثر و متخصص که خود را واجد ویژگی‌های فوق می‌دانند دعوت می‌نماید تا در انتخابات شوراها نام نویسی نمایند و خود را در معرض آرای عمومی قرار دهند.

شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با همکاری احزاب و گروه‌های حامی دولت در استان کرمان مکانیزمی را جهت ایجاد انسجام و رسیدن به فهرستی واحد را در دستور کار خود قرار داده است و انتظار دارد در پرتو مشارکت همه جانبه مردم و همچنین بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های حامیان اصلاحات و اعتدال و تکیه بر اصل وحدت در جبهه گسترده اصلاحات بتوان نقش موثری در بهبود اوضاع شهرها داشت. 

شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان در آستانه بهار طبیعت و آغاز سال نو امیدوار ست تا با به صحنه آمدن چهره‌های مردمی و مورد وثوق جامعه و رای منسجم اکثریت مردم به لیست اصلاح طلبان بتوان دوره جدیدی از سازندگی و توسعه پایدار را در سطح شهرها شاهد باشیم. انشاالله

إِنْ أُرِيدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
دوستان عزیر کاری کنید که با لیست واحد در انتخابات حضور داشته باشید و ازهمه شخصیتها هم انتظار این است که باهم وحدت کنند و همه با یک لیست وارد شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)