کد خبر: ۲۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون اول رییس جمهور:
معاون اول رییس جمهور دو انتخابات را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با اطمینان اعلام می کنم که از رای مردم صیانت و حفاظت می گردد و هماهنگی خوبی بین دستگاه ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

ایسنا نوشت:
معاون اول رییس جمهور دو انتخابات را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با اطمینان اعلام می کنم که از رای مردم صیانت و حفاظت می گردد و هماهنگی خوبی بین دستگاه ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

اسحاق جهانگیری صبح امروز دوم فروردین ماه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش رو داریم که هر دو انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند.

وی از آمادگی لازم دولت برای برگزاری این انتخابات خبر داد و عنوان کرد: دولت با بی طرفی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند آمادگی لازم را دارد و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر اجرای قانون اهتمام دارد.

معاون اول رییس جمهور به شرایط حساس منطقه ای و فضای بین المللی اشاره و افزود: با توجه به بیانات و شعارهای مقامات اروپایی و آمریکایی؛ لازم است که در این دوره از انتخابات با اقتدار کامل به صحنه بیایم.

وی با بیان این مطلب که باید در حوزه اقتصادی و اشتغال کارهای اساسی صورت گیرد، اظهار کرد: انتخابات فرصت تجدید قوای جمهوری اسلامی را فراهم می کند.

جهانگیری از اهمیت انتخابات از جهات مختلف سخن به میان آورد و تصریح کرد: مسئولان، نخبگان و صاحب نظران باید فضا را بریا مشارکت گسترده مردم در انتخابات مهیا کنند و براساس تجربیات گذشته، مردم همواره نشان داده اند که پشتیبان نظام بوده اند و در این انتخابات نیز اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نقش مهمی در مسایل کشور دارد، بطوریکه ریاست جمهور پس از رهبری مقام دوم کشور را دارد و مسئول اجرای قانون اساسی را دارد و مردم با رای خود سرنوشت کشور را برای چهار سال به یک نفر واگذار می کنیم.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: شوراهای اسلامی تجربه جدیدی از واگذاری امور به مردم است و با انتخاب این اعضا بخشی از امور به این افراد واگذاری می شود.

وی دو انتخابات را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با اطمینان اعلام می کنم که از رای مردم صیانت و حفاظت می گردد و هماهنگی خوبی بین دستگاه ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.
برچسب ها: اسحاق جهانگیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)