کد خبر: ۲۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
فاطمه هاشمي:
عضو شوراي مرکزي حزب اعتدال و توسعه با تأکيد بر اينکه «هيچ‎يک از اصولگرايان توان رقابت با رئيس دولت تدبير و اميد را ندارند»، گفت: خانواده آيت‎الله هاشمي به آقاي روحاني رأي مي‎دهند و محال است پشت او را خالي کنند.

 عضو شوراي مرکزي حزب اعتدال و توسعه با تأکيد بر اينکه «هيچ‎يک از اصولگرايان توان رقابت با رئيس دولت تدبير و اميد را ندارند»، گفت: خانواده آيت‎الله هاشمي به آقاي روحاني رأي مي‎دهند و محال است پشت او را خالي کنند.

فاطمه هاشمي رفسنجاني عضو شوراي مرکزي حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آنا، درباره وضعيت اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري سال آينده و معرفي گزينه نهايي براي رقابت با حسن روحاني، اظهار کرد: تفکرات مختلفي در اردوگاه اصولگرايان وجود دارد و تاکنون اين جناح نتوانسته‎ تصميمي را اتخاذ کند تا به اجماع برسند. به عبارتي اصولگرايان با يکديگر در تعارض هستند و تا زماني که به وحدت نرسند، نمي‎توانند در انتخابات رياست جمهوري سال 96 کانديداي مشترکي معرفي کنند.

وي در اين باره اضافه کرد: بعيد مي‎دانم که همه اصولگرايان نسبت به آقاي روحاني وحدت نظر داشته باشند، يعني همه احزاب اصولگرا در انتخابات سال آينده از شخص حسن روحاني حمايت نخواهند کرد.

فرزند آيت‎الله هاشمي رفسنجاني در ادامه گفت‌وگوي خود با آنا درباره «احتمال کانديداتوري سعيد جليلي يا محمدباقر قاليباف به عنوان کانديداهاي اصولگرايان در انتخابات سال آينده»، توضيح داد: هر کدام از آن‌ها کانديداهاي اصولگرايان هم که باشند؛ توان رقابت با آقاي روحاني را ندارند چرا که آقايان جليلي و قاليباف براي مردم شناخته شده هستند.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتدال و توسعه با تأکيد بر اينکه «رويه کاري، طرز تفکر و رفتار دبيرسابق شوراي عالي امنيت ملي و شهردار تهران براي مردم روشن شده است»، گفت: جليلي و قاليباف قدرت رقابت با رئيس‎جمهوري را ندارند و براي آقاي روحاني رقيب جدي و سرسختي به حساب نمي‌‏آيند.

فاطمه هاشمي با بيان اينکه «فعلاً هيچ‌يک از اصولگرايان نمي‌‏توانند رقيب جدي و سرسختي براي رئيس دولت تدبير و اميد باشند»، تصريح کرد: همه بدانند که محال است خانواده آيت‌الله هاشمي، آقاي روحاني را تنها بگذارند و پشت وي را خالي کنند.

وي ادامه داد: تا آخر کنار آقاي روحاني مي‎ايستيم و او را تنها نمي‏‌گذاريم و قطعاً به ايشان رأي خواهيم داد. مجدداً تأکيد مي‎کنم که در انتخابات رياست جمهوري سال آينده، خانواده‌ام از حسن روحاني حمايت مي‎کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)