کد خبر: ۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان گفت: با توجه به نظام بودجه ای کشور که اعتبارات در نیمه دوم سال اختصاص می یابد، بنابراین دستگاه ها منتظر بودجه نباشند و اقدامات خود را در زمینه آموزش کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهند.

ایسنا نوشت:
استاندار کرمان گفت: با توجه به نظام بودجه ای کشور که اعتبارات در نیمه دوم سال اختصاص می یابد، بنابراین دستگاه ها منتظر بودجه نباشند و اقدامات خود را در زمینه آموزش کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهند.

علیرضا رزم حسینی عصر امروز 19 فرودین ماه در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به نگاه خاص مقام معظم رهبری در مورد آسیب های اجتماعی و دستگاه های مختلف، کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار دستگاه ها  قرار گرفت که منجر به اختصاص یک ردیف اعتبار گردید و اعتبار تخصیص یافته نسبتا اعتبار خوبی است.

وی گفت: فرصت های برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در گذشته وجود داشت، که با کاهلی این فرصت ها از بین  رفته است اما با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اکنون به آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای شده است.

رزم حسینی از گام های موثری که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده سخن گفت و ادامه داد: هماهنگی مناسبی در طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بین دستگاه ها دیده شده است و باید این طرح بطور مستمر ادامه یابد.

استاندار کرمان افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور اقداماتی همچون ایجاد اشتغال و حرکت های توسعه ای در کشور باید انجام شود و اگر در این مسیر گام برداریم ضمن آنکه آسیب های اجتماعی کاهش می یابد تعداد زندانی ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

وی اعلام کرد: فرصت های برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در گذشته وجود داشت، که با کاهلی این فرصت ها از بین  رفته است اما با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اکنون به آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای شده است.

وی با اشاره به دو محله ای که به عنوان پایلوت مقابله با آسیب های اجتماعی در قالب طرح نجات در حال اجرا است، عنوان کرد: باید این طرح در سایر نقاط آسیب پذیراستان نیز اجرا و همچنین این طرح بصورت مداوم اجرا گردد.  

استاندار کرمان از ترانزیت بودن مواد مخدر و اتباع بیگانه از استان کرمان که آسیب هایی ایجاد نموده است، سخن به میان آورد و تصریح کرد: در سال جاری برنامه ریزی های از قبل در حوزه های آسیب های اجتماعی انجام شده است.

وی از آمار گیری چهره به چهره در استان کرمان در سال قبل خبر داد و اظهار کرد: با توجه به این آمار اکنون میزان بیکاری در جامعه های هدف را شناسایی و همچنین میزان امکاناتی که مورد نیاز برای ایجاد اشتغال شناسایی و در آینده نزدیک در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : یکی از وظایف موسسات بزرگی که وظیفه توسعه اقتصادی مناطق هشتگانه اقتصادی استان را برعهده دارند، باید در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت کنند و در این حوزه نیز فعالیت خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)