کد خبر: ۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو هیات رییسه شورای اصلاح طلبان کرمان در گفت‌وگو با گفتارنو
گفتارنو/ گروه سیاست: عضو شورای اصلاح طلبان استان کرمان اکثریت مردم کرمان را هم فکر و هم ایده با اصلاح طلبان دانست و افزود: مردم کرمان همواره اصلاح طلبان را همراهی کرده اند ، تلاش ما این است بتوانیم در این انتخابات، شورای شهری توانا، صالح و پاکدست داشته باشیم تا به مردم در حل مشکلاتشان کمک کنند.
گفتارنو/ گروه سیاست:
عضو شورای اصلاح طلبان استان کرمان با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت:  کاندیدای اول اصلاح طلبان آقای روحانی است و در این زمینه هیچ شبهه ای وجود ندارد و ما امیدواریم در اردوگاه رقیب هم سریع تعیین تکلیف شود.

محمد میرزایی در گفت و گو با گفتارنو با بیان اینکه علاقه مندیم انتخابات سالمی را بین دو جناح داشته باشیم، اظهار داشت: امیدواریم که صداسیما و سایر مراکز قدرت احساس تکلیف کنند که به نفع کشور و انقلاب و نظام، است که تبلیغات و امکانات تبلیغاتی به صورت منصفانه برای هر دو گروه باشد.

میرزایی اضافه کرد: اصلاح طلبان به طور قاطع وارد میدان رقابت می‌شوند و خدمات بزرگی را که دولت یازدهم انجام داده‌ را برای مردم توضیح داده  و به مردم  یادآوری می کنند که در دولت نهم و دهم در بهترین برهه زمانی از لحاظ سیاسی، بین المللی و مالی چه بر سر مملکت آوردند.

رییس کمیته برنامه ریزی شورای اصلاح‌طلبان با اشاره به تهیه لیست واحد اصلاح طلبان برای شورای شهر تصریح کرد: اصلاح طلبان به طور جدی در  انتخابات شورای شهر فعالند و در حال تهیه لیست واحدی هستند که متکی بر تخصص باشد.

او با تاکید بر  توسعه پایدار شهر کرمان افزود:  با نگاهی همه جانبه به شهر داشت؛ هم از نظر کالبدی و هم از نظر فرهنگی اجتماعی.

میرزایی در خصوص سازوکار تهیه لیست واحد اصلاح طلبان ادامه داد: مدلی تهیه شده است که  از مجموعه افرادی که کاندیدا شده اند یک لیست واحدی انتخاب و به مردم کرمان ارائه شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص آخرین وضعیت لیست  اصلاح طلبان گفت: غربالگری اولیه صورت گرفته  و  کاندیداهایی که به افکار اصلاح طلبی نزدیک اند ، با توجه به مدل سراسری اصلاح طلبان بررسی و اولویت بندی می شود.

او این را هم گفت: سعی شده است که  تخصص های مورد نیاز شهر در شورا از جمله شهرسازی، فرهنگی ، مسائل اجتماعی و بهداشتی دیده شود و تا آنجا که امکان داشته باشد آن چیزی که برای شورای شهر مورد نیاز باشد محقق گردد.

وی  اکثریت مردم کرمان را هم فکر و هم ایده با اصلاح طلبان دانست و افزود: مردم کرمان همواره اصلاح طلبان را  همراهی کرده اند، تلاش ما این است بتوانیم در این انتخابات، شورای شهری توانا، صالح و پاکدست داشته باشیم تا به مردم در حل مشکلاتشان کمک کنند.

میرزایی در خصوص لیست اصلاح طلبان در شهرستان‌های استان کرمان اظهار داشت: شهرستان‌ها یک شورای اصلاح طلبان دارند که تقریبا  همین برنامه را در شهرستان‌ها اجرا می‌کنند.

وی در ارزیابی فضای سیاسی استان به گفتارنو گفت: استان کرمان همیشه استانی سیاسی تلقی می‌شود، خوشبختانه در این انتخابات هم اصلاح طلبان و هم  رقبا فعالند، ما از رقابت سالمی که منجر به برگزیدن بهترین‌ها برای شورای شهر شود استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص شورای شهر فعلی شهر کرمان با بیان این‌که شورای فعلی  نتوانسته پاسخگوی مسائل شهری باشد، اظهار داشت: اصلاح طلبان در دوره گذشته انتخابات شورا حضور فعال نداشتند، به طور کلی رقابت جدی در دوره قبل نبود.

وی با بیان این که این دوره رقابت جدی تری خواهیم داشت ابراز امیدواری کرد: ما امیدواریم در شورای جدید کاستی‌ها جبران شود و با رقابت بالایی افراد قوی تری وارد شورا شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)