کد خبر: ۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه استان کرمان :
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: همه کسانی که نگرانی ها و گلایه هایی دارند نیز باید در انتخابات شرکت کنند زیرا انتخابات مربوط به جامعه و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: همه کسانی که نگرانی ها و گلایه هایی دارند نیز باید در انتخابات شرکت کنند زیرا انتخابات مربوط به جامعه و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری عصر یکشنبه در نخستین نشست شورای اداری استان کرمان در سال جدید افزود: اگر افرادی را انتخاب کنیم که سواد و تقوای آنها به اندازه کافی نباشد، به ضرر کشور خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دقت در انتخاب افراد در انتخابات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا اگر شخص شایسته ای انتخاب شود به نفع مملکت تمام می شود.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات دو تکلیف بر عهده داریم گفت: یکی از این تکالیف، حضور گسترده همه اقشار جامعه در انتخابات و دیگر دقت در انتخاب است.

وی با تاکید بر اینکه همه شرکت می کنیم و مایه آبروی نظام خواهیم شد گفت: ملت ایران نیز بارها این کار را انجام داده است و بی شک در این دوره نیز حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت.

آیت الله جعفری در ادامه سخنانش از اقدامات مسئولان استان در پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تقدیر کرد و افزود: ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان ماه های بسیار ارزشمندی هستند و اساس این است که با فرهنگ اسلام و مکتب بیش از گذشته آشنایی پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همه وظیفه و تکلیف داریم کوشش کنیم که فرهنگ دین را بیشتر و کامل تر بفهمیم و به آموزه های ارزشمند اسلامی جامه عمل بپوشانیم.
امام جمعه کرمان گفت: در ماه شریف رجب انسان باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کند و دعاها و اعمالی نیز برای این ماه مطرح شده است که هر یک از ما باید بیشتر از دیگران به آنها توجه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه برنامه های دینی مخصوص افراد کم مشغله و بیکار نیست عنوان کرد: این برنامه ها مربوط به همه ماست و با توجه به آنها، انسان ساخته و مشکلات نیز برطرف می شود.
وی بر پیشگامی مدیران در همه مسائل تاکید کرد و گفت: مسئولان از جمله استاندار باید به مساجد توجه ویژه ای داشته باشند و حتی الامکان نماز خود را در مساجد اقامه کنند.
آیت الله جعفری افزود: مدیران باید برنامه ریزی کنند که هر هفته یک یا دو شب را در مساجد حضور یابند و توقع مومنان و خواص از همه مدیران این است که به شعائر دینی توجه ویژه ای داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در عین حال که این گونه اعمال باید به طور کامل با خالص و برای خدا باشد اما حضور مدیران در برنامه های مذهبی و مکتبی برای دیگران بسیار موثر است و یک عامل مشوق برای دیگر افراد جامعه محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه عقل منشاء همه خدمت ها و خوبی هاست، گفت: اگر انسان هایی را در سطح جهان می بینید که به حسب ظاهر عاقل هستند اما کارهای آنها از هر دیوانه ای بدتر است، به دلیل هوای نفس و دنباله روی آنها از غرایز است.
آیت الله جعفری بر اهمیت مشورت با افراد اهل و صاحبنظر در همه امور تاکید کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) در جنگ احد مشورت کردند و گرچه نتیجه این مشورت نیز شکست بود و نتوانستند به هدف خود نائل شوند اما مشورت به قدری مهم است که اگر نتیجه آن نیز شکست باشد نیز دین می گوید باید در کارها مشورت کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)