کد خبر: ۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده عالی دولت در استان کرمان با بیان اینکه خدمات دولت مربوط به نظام است و نباید مورد بی مهری قرار بگیرد.


نماینده عالی دولت در استان کرمان با بیان اینکه خدمات دولت مربوط به نظام است و نباید مورد بی مهری قرار بگیرد، خطاب به مدیران گفت: مدیران باید بدون نگاه سیاسی و سیاسی کاری خدمات واقعی دولت را به اطلاع مردم برسانند تا انتخابات خوب، همراه با انتخاب خوب و مشارکت حداکثری را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی" عصر امروز 20 فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار کرد: توفیقاتی که در سال گذشته در استان به دست آمده، حاصل تلاش همه است و اگر بتوانیم در پایداری حرکت اقتصاد مقاومتی و مشارکت بخش خصوصی، در فعالیت های اقتصادی تلاش کنیم، از کارهای ماندگار استان خواهد بود.

وی با اشاره به نتایج طرح همیاران آب استان کرمان افزود: تونل انتقال آب کرمان 11 کیلومتر پیشرفت داشته و تا پایان سال 97 این پروژه بهره برداری می شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه ادامه کار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در سال جدید در دستور کار داریم، تصریح کرد: از سال 75 تا 85 در استان کرمان به طور متوسط 23 هزار و 802 مورد شغل ایجاد شده و از سال 85 تا 90 متوسط شغل ایجاد شده 12 هزار و 701 مورد بوده این در حالی است که ما تنها در سال 95 تعداد 32 هزار و 242 شغل ایجاد کرده ایم که این مهم نیز با همکاری شرکت های غیردولتی، دستگاه های اجرایی صورت گرفته است.

استاندار کرمان با بیان اینکه به طور جدی در سال جدید بحث اشتغال را دنبال می کنیم که این اشتغال توسط معین های اقتصادی استان و موسسات غیردولتی انجام خواهد شد، افزود: از سه ماه قبل در استان برنامه ریزی و تعداد بیکاران هر روستا را احصاء کرده ایم که به عنوان پیوست ایجاد اشتغال با همکاری موسسات معین اقتصادی کار را دنبال خواهیم کرد.

رزم حسینی تصریح کرد: امیدواریم با حرکتی که در استان آغاز شده، بتوانیم جهش خوبی در ایجاد شغل و اشتغال پایدار در منطقه داشته باشیم.

وی در ادامه به انتخابات سال جاری تاکید کرد: انتخابات، بسیار مهم و بحث شوراها بسیار برای پیشرفت شهرها و روستاها حائز اهمیت است و انتخاب افراد متخصص، متعهد و پاکدست در شوراها بسیار تعیین کننده است.

استاندار کرمان گفت: کل بودجه شهرداری های استان کرمان بیش از یک هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه عمرانی استانداری 250 میلیارد تومان است ضمن اینکه شوراها اختیار دارند.

وی با اشاره به طوفان و وقوع ریزگردها در شهرستان های شرقی استان افزود: شنبه هفته آینده اولین مالچ پاشی بعد از 13 سال در منطقه ریگان و فهرج انجام می شود و تا پایان سال جاری طرح نهال کاری و مالچ پاشی را در کانون های ریزگرد استان اجرا می کنیم.

رزم حسینی اظهار کرد: حضور مدیران در بین مردم و مساجد مورد تاکید است که تاثیر خوبی دارد و باید اعتماد عمومی بیشتری پدید بیاوریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید خدمات دولت را نادیده بگیریم، بیان کرد: تلاش های دولت یازدهم دو سال برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای طول کشید و سیاست های دولت در حوزه آرامش اقتصادی نباید نادیده گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با بیان اینکه خدمات دولت مربوط به نظام است و نباید مورد بی مهری قرار بگیرد، خطاب به مدیران استان گفت:  مدیران گزارش عملکرد را شفاف اعلام کنند و کاستی ها را نیز بیان نمایند ضمن آنکه مدیران باید بدون نگاه سیاسی و سیاسی کاری خدمات واقعی دولت را به اطلاع مردم برسانند تا انتخابات خوب، همراه با انتخاب خوب و مشارکت حداکثری را داشته باشیم


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)