کد خبر: ۲۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار کرمان گفت: گفت: در انتخابات طبیعتا مردم همه کاره هستند چرا که بار و رسالت اصلی انتخابات بر دوش مردم است و می توان آن ها را به عنوان اساس برگزار کنندگان انتخابات نام برد.

فرماندار کرمان گفت: گفت: در انتخابات طبیعتا مردم همه کاره هستند چرا که بار و رسالت اصلی انتخابات بر دوش مردم است و می توان آن ها را به عنوان اساس برگزار کنندگان انتخابات نام برد. 

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "محمدعلی توحیدی" صبح امروز 24 فرودین ماه در جلسه انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان کرمان  گفت: خداوند را شاکر هستیم که در آغاز سال جدید حرکت بزرگ مردم سالاری را در نظام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی داریم. 

وی در ادامه گفت: در انتخابات طبیعتا مردم همه کاره هستند چرا که بار و رسالت اصلی انتخابات بر دوش مردم است و می توان آن ها را به عنوان اساس برگزار کنندگان انتخابات نام برد. 

توحیدی بیان کرد: اغلب و تمامی انتخابات برگزار شده در حوزه شهرستان و استان کرمان تاکنون بسیار باشکوه و مورد تائید مراجع و کسانی که وظیفه نظارت را داشتند بوده است و این نشان از عملکرد خوب اعضا و هیئت اجرایی بوده است که دست به دست هم داده تا این مراسمات هر چه باشکوه تر برگزار گردد.
 
وی افزود: در این جلسه 30 نفر از افرادی که به تائید هیئت نظارت رسیده اند دعوت شده که از مابین 30 نفر 9 نفر را به عنوان معتمدین به عنوان هیئت نظارت انتخاب می شوند.

وی همچنین گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته نام نویسی و کارهای انتخابات شروع شده است و مراحل ثبت نام و استعلام مربوط به داوطلبان انجام گرفته است که در نهایت نتیجه از امروز ظرف مدت 7 روز اطلاع رسانی خواهد شد.

علی توکلی نیز در ادامه گفت: معتمدین دو وظیفه اثرگذار را در انتخابات به صورت مستقیم و غیرمستقیم به عهده دارند که اولین وظیفه آن ها انتخاب 9 نفر است که باید کسانی انتخاب کنند که بحث تقوی آن ها برای ما محرز و همچنین بی طرف باشند.
 
وی صندوق رای را ناموس انتخابات نامید و گفت: باید در این زمینه دقت و حساسیت زیادی را داشته باشیم گرچه همه افراد حاضر در این جلسه این شرایط و خصوصیات را دارند اما آن ها که پررنگ تر هستند باید انتخاب شوند.

فرماندار کرمان گفت: انتخاب افراد اصلح می تواند سلامت انتخابات و ابهت هیئت انتخابات را افزایش دهد، بنابراین تقوی و بی طرفی و حسن شهرت و امانت داری افراد می تواند کمک بزرگی به انجام این مسئله داشته باشد و با انجام درست این وظیفه مطمئنا شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود و به هر که رای آورد یقینا احترام گذاشت و حمایت  خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا: 9 نفر انتخاب شده از 30 نفر به ترتیب محمد جلال پور، محمود وفایی، احمد یوسف زاده، عباس کاربخش، محمدصادق بصیری، علی زنگی  آبادی، مجید طهمورسی، علی بابایی، علی مقبلی قرایی و افراد انتخاب شده به عنوان علی البدل: شهسوار صادقی، محمدرضاحسنی سعدی، قدرت الله با قدرت،مهدی جعفری فرسنگی – فتح الله نژاد زمانی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)