کد خبر: ۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
گفتارنو گزارش می دهد
شهردار کرمان گفت: عملیات اجرایی پروژه آزادی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 10 مهرماه 96 پایان پایان قرارداد می باشد که امیدواریم قبل از این تاریخ یعنی در شهریور به بهره برداری رسد.
گفتارنو/ گروه شهر: 
 
شهردار کرمان  گفت: عملیات اجرایی پروژه آزادی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 10 مهرماه 96 پایان پایان قرارداد می باشد که امیدواریم قبل از این تاریخ یعنی در شهریور به بهره برداری رسد.

به گزارش گفتار نو، در حالی که افتتاح زودهنگام پروژه میدان آزادی یکی از وعده هایی است که پیوسته از سوی مدیران شهری مطرح و روی آن مانور داده شده است، شهردار کرمان در نشست شورای شهر اذعان کرد: 10 مهرماه 96 پایان قرارداد میدان آزادی است. او البته در ادامه باز ابراز امیدواری کرد: میدان آزادی قبل از این تاریخ به بهره برداری برسد.

علی بابایی شب گذشته با ارائه گزاش عملکرد یکسال و نیم شهرداری کرمان، چاپ و توزیع 207 هزار قبض شهری برای مردم برای وصول هزینه های شهر نشینی  را از اقدامات شهرداری برشمرد و البته اذعان کرد: مردم استقبال چندانی نکردند.

بابایی با بیان اینکه در ساختن یک شهر سه مبحث اصلی را مد نظر قرار داده ایم، اظهار کرد: وظایف ذاتی شهرداری، پروژه های اجرایی سطح شهر و میزان مشارکت مردم سه مبحث مورد نظر می باشند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بدون ساختار توانمند پیش نخواهد رفت، افزود: تشکیل کمیته درآمدی در شهرداری مرکزی، تشکیل کمیته نیروی انسانی برای بهره وری در این بخش و تصویب چارت سازمانی شهرداری کرمان از برنامه های اجرا شده در شهرداری کرمان در این مدت است.

وی به تشریح پروژه های در سطح شهر کرمان پرداخت و گفت:  افتتاح پارک ریحانه، افتتاح پارک بانوان، افتتاح دریاچه جنگل قائم، تکمیل و افتتاح مدرسه حیاتی، تکمیل پل دانش ، تکمیل فرهنگسرای بنی  هاشم، راه ادازی 4 ایستگاه آتش نشانی از اقدامات شهرداری کرمان است.

بابایی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه آزادی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 10 مهرماه 96 پایان پایان قرارداد می باشد که امیدواریم قبل از این تاریخ به بهره برداری رسد.

وی اظهار کرد: تقاطع غیر هم سطح ولی عصر (عج)  70 درصد پیشرفت داشته که از تاریخ افتتاح آن گذشته و پیمانکار آن خسارت پرداخت می کند و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین به تشریح عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی پرداخت و بیان کرد: تقاطع غیر هم سطح شهدای حرم اواخر مردادماه به بهره برداری می رسد و همچنین تقاطع شهدای خیابان 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار کرمان متذکر شد: تقاطع شهدای هفت تیر (پل سیدی) به لحاظ همه مشکلات 5 دهنه از 7 دهنه ساخته در محل نصب شده است.

وی اعلام کرد: پروژه جاده دسترسی به بام کرمان پنج شنبه همین هفته افتتاح خواهد شد و همه قطعات پروژه احداث  تله کابین از ایتالیا رسیده و سه ماه و نیم تا پایان قرارداد مانده و بعد از اتمام این قرارداد کل تله کابین به بهره برداری خواهد رسید.
در حالی شهردار کرمان از افتتاح پروژه جاده دسترسی بام کویر خبر داده است که انتقادات جدی متوجه جانمایی و مکان یابی مسیر جاده از سوی کارشناسان امر مطرح شده است. 

وی گفت: تکمیل و راه اندازی ساختمان مرکزی شهرداری به اتمام رسیده است و ظرف حداکثر یک ماه آینده شهرداری به ساختمان جدید منتقل می شود.

وی به ساخت بوستان پدر در شهر کرمان اشاره کرد و افزود: بوستان پدر نمونه اقتصاد مقاومتی است زیرا بخش زیادی از آن توسط مواد ضایعاتی ساخته شده است و بوستان رادیو و بوستان هزار هم افتتاح شدند.

بابایی خاطرنشان کرد: شهرداری توجه ویژه ای به بافت تاریخی شهر کرمان دارد و در همین راستا کفسازی و بدنه سازی کوچه های منتهی به بازار و کوچه موزه برق انجام شد.

این مسئول ادامه داد: سند اقتصاد مقاومتی شهرداری کرمان تدوین شد و بر اساس آن هزینه های شهرداری کاهش اما اقدامت به بهره وری بیشتری رسید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)