کد خبر: ۲۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
شرق نوشت: جامعه روحانیت مبارز حامی ابراهیم رئیسی شد اما جبهه پایداری حمایتش را پس گرفت. شورای مرکزی جبهه پایداری دیروز در بیانیه‌ای که خبرگزاری‌ها روی خروجی خود قرار دادند، نوشت: «از همه اعضا و هواداران پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و بی‌ادعا و خدوم خود در سراسر کشور دعوت می‌نماید صادقانه و خالصانه با مدد از ارواح پاک و طیبه شهیدان برای معرفی نامزد اصلح انقلاب حضرت آیت‌الله رئیسی به هر طریق شرعی ممکن تلاش نموده و همه اطرافیان و دوستان را به این مهم تشویق و ترغیب نمایند».

 ایسنا، شبکه خبر، خبرگزاری تسنیم و... این خبر را ابتدا منتشر ولی بعد از خروجی خود حذف کردند. این حذف بعد از این صورت گرفت که کانال رسمی تلگرام جبهه پایداری هم آن را از خروجی خود حذف کرد. به گزارش ایسنا حوالی ساعت ۱۲ ظهر دیروز کانال رسمی تلگرام جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌ِرو از ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند و بیانیه جبهه دراین‌باره به‌زودی منتشر می‌شود.

اما دقایقی بعد این خبر از روی خروجی کانال جبهه پایداری حذف شد و به نقل از آقاتهرانی دبیرکل این جبهه آمد: پایداری فعلا از هیچ گزینه‌ای به شکل رسمی اعلام حمایت نکرده و ما در زمان مناسب فرد اصلح را با صدور بیانیه‌ای معرفی خواهیم کرد. پیش از این اعلام شده بود آیت‌الله مصباح‌یزدی به یارانش در جبهه پایداری گفته است ابراهیم رئیسی نامزد اصلح است و از او حمایت کنند.

 سعید جلیلی هم که چهار سال قبل نامزد اصلح این جریان بود و فعالیت‌های یک سال گذشته‌اش همه حاکی از قصد و حضور جدی او در انتخابات بود به‌یکباره از دور رقابت‌ها کنار کشید و ثبت‌نام نکرد. او در بیانیه‌ای اعلام کرد در بین نامزدها یک نفر فرد اصلح وجود دارد که باید به او رأی داد. مشخص است که اختلاف هم درون جمنا، هم بین خود اصولگرایان و به‌ویژه درون جبهه پایداری بر سر حمایت از گزینه‌های اصولگرای موجود آن‌قدر زیاد است که حتی بعد از اجماع در حمایت از یک نامزد، دچار تردید می‌شوند یا حداقل انتشار خبر آن را به صلاح نمی‌دانند! همچنین به گزارش خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی دو روز پیش در جلسه جامعه روحانیت مبارز شرکت کرده و به بیان برنامه‌های انتخاباتی و انتقادات خود از دولت حسن روحانی پرداخته است. بنا بر این خبر، در پایان جلسه پس از اعلام نظرات مخالف و موافق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان کاندیدای جامعه روحانیت مبارز انتخاب شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدرضا تقوی، عضو جامعه روحانیت مبارز، نیز با عدم تکذیب این خبر گفت: براساس مصوبات، فعلا سکوت می‌کنیم و وظیفه پاسخ‌گویی به این اخبار بر عهده سخنگوی این تشکیلات است. از سوی دیگر سخنگوی جامعه روحانیت مبارز حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم خبر دریافتی ما را تکذیب نکرد و گفت: این خبر را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم چون مصوبه جلسه شب گذشته این تشکل این است که تا زمان اعلام تأیید صلاحیت نامزدها، مصاحبه‌ای در این زمینه انجام ندهیم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)