کد خبر: ۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فائزه هاشمی:
وی افزود: در دوران هشت سال دولت احمدی‌نژاد کدام شعار و حرف آن‌ها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند.

فائزه هاشمی در مراسم روز دانشجو اظهار کرد: در دوران هشت سال دولت احمدی نژاد کدام شعار و حرف آن‌ها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند.

به گزارش خبرآنلاین، فائزه هاشمی ظهر دوشنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: بحث دانشگاه آزاد در این چند وقت داغ هست؛ گزارش تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد که در رسانه‌ها اعلام شد قانونی، منطقی، حقیقی و حقوقی نبود و کاری سیاسی بود که در حال حاضر با توجه به اینکه در دوره دکتر میرزاده بوده و وی دستور همکاری کامل در این موضوع را داده و اطلاعات کامل در اختیارشان گذاشته شده بود، این کار زمانی که انجام شود پاسخ هر چه که باشد باعث اصلاح و رفع مشکلات و پیشرفت دانشگاه آزاد می‌شود.

وی افزود: در این موضوع چند خلاف صورت گرفت اول اینکه گزارش تحقیق و تفحص مجلس طبق قانون و آئین نامه داخلی مجلس باید ابتدا در صحن مجلس قرائت شده و بعد رسانه‌ها آن را منتشر کنند ولی این گزارش اول به رسانه‌های خاص داده شد و بعد به مجلس رفت.

فائزه هاشمی اظهار کرد: در زمان مدیریت فرهاد دانشجو این افراد تحقیق و تفحص را در مجلس حذف کردند ولی با توجه به خبرهایی که از دوره فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد رسیده، پول‌هایی که گم شده و بلایی که سر اموال دانشگاه آزاد آمده هنوز در دست بررسی است اما این نمایندگان دوران فرهاد دانشجو را کنار گذاشتند و با این اقدام سیاسی بودن کار خود را در تحقیق و تفحص از دانشگاه ازاد نشان دادند و اگر این تحقیق و تفحص برای دانشگاه آزاد است پس دوران چرا فرهاد دانشجو از این گزارش حذف شده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از اطلاعات، گزارشات و آمارهایی از دوران دکتر جاسبی آماده شده بود و پاسخ‌هایی که به سوالات در این تحقیق و تفحص داده شده بود، از آن حذف یا اینکه اصلا استفاده نکرده‌اند.

فائزه هاشمی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که این اقدام هماهنگ از قبل برنامه‌ریزی شده بود و برای تخریب گروهی مدیران دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: با طرح این موضوع می‌خواهم اهمیت مجلس و تفکراتی که در این مجلس وجود دارد و اینکه یک مجلس سازنده چه تاثیری بر جامعه خواهد گذاشت را بررسی کنیم و این وظیفه همه ما مردم، دانشجویان و دانشگاهیان را سنگین‌تر می‌کند که نماینده سیاسی‌کار را انتخاب نکنیم تا این گونه عمل کنند؛ منظور این نیست که نماینده نباید سیاسی باشد بلکه باید سیاسی‌کاری نکند، نمایندگان باید متخصص و کارشناس بوده و اهل سیاسی‌کاری نباشند و دارای صداقت بوده و واقعا دغدغه منافع ملی و رشد کشور را داشته باشند.

فائزه هاشمی تاکید کرد: اگر همه مردم باهم تلاش کنیم و نمایندگان واقعی خود را به مجلس آینده بفرستیم کار رئیس جمهور را هم کمی در اداره کشور با این همه بحران آسان‌تر می‌کنیم.

وی ادامه داد: اینکه مجلسی بیاید جرات را از وزرا بگیرد و اجازه کار کردن به آن‌ها ندهد و با طرح سوال‌های بیهوده وزرا را مشغول کارهای حاشیه‌ای کنند و با همین اقدامات روند فرسایشی در مملکت ایجاد کنند تا دولت روحانی نتواند کار خاصی برای کشور انجام دهد و در آخر هم با تخریب دولت به هدف خود که نا کارامد جلوه دادن دولت است برسند.

فائزه هاشمی گفت: در صحبت‌های آقای خاتمی که حادثه ۱۶ آ‌‌‌ذر را تعریف کردند می‌توان اینگونه برداشت نمود که در برخی دوره‌ها تاریخ تکرار شده ولی نه به همان شکل بلکه با ابزارهای دیگر و شکل دیگر چون در دنیای امروز با وجود دهکده جهانی و جهانی شدن انسان‌ها دیگر اجازه آن گونه برخوردها و ابزار چکشی را در خیلی از کشورها نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز خود مردم آزاداندیش هستند و اجازه کارهایی را که در آذر سال ۳۲ اتفاق افتاد را نمی‌دهند ولی می‌بینیم در برخی برهه‌های زمانی همان اتفاقات باردیگر با ابزاری دیگر و به یک شکلی دیگر تکرار می‌شود که این‌ها می‌توانند خطرناک باشند. ولی محیط دانشگاه با حضور دانشجویان شرایطی دارد که این مسایل را نمی‌پذیرد و سعی به حداقل رساندن این مساپل می‌کند و زیر بار این مسایل نمی‌رود.

فائزه هاشمی اظهار کرد: شاید یکی از بهترین و مهمترین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی این باشد که با افزایش تعداد دانشجویان که خودش بار سیاسی، فرهنگی و علمی در خانواده‌ها و در جای جای کشور حتی روستاها را افزایش داد و توانست جو عمومی کشور را رشد دهد و همین دانشجویان که از دانشگاه‌های مختلف هستند همه این‌ها وظیفه‌ای دارند در روشنگری و باید خانواده‌ها را در شهر و روستا آگاه سازند و بتوانند تاثیر دانشجو بودن خودشان را به جامعه نشان دهند و اگر این اتفاق واقعا بیفتد می‌تواند جامعه را به آن رویه ایده‌آل و آرمان‌خواهانه برساند و جامعه را از فریب حرف‌ها و حرکات پوپولیستی نجات دهد.

وی افزود: در دوران هشت سال دولت احمدی‌نژاد کدام شعار و حرف آن‌ها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند.

فائزه هاشمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال راه برای ما زیاد است و موانع هم انبوه وجود دارد البته فشارها هم فوق‌العاده زیاد است و باعث شده که کارها سخت‌تر شود و طبیعتا باید برای تحقق آرمان‌هایمان هزینه داد و باز این دانشجو است که از هزینه دادن ابایی ندارد و به خاطر آگاه بودن و فهم و شعور و ادراک و دادن هزینه برای آرمان مقدس خودش که همان حفظ آزادی و توسعه و رشد کشور است حاضر است هزینه بدهد تا شرایط کشور بهبود یابد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)