کد خبر: ۲۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس کمیسیون گردشگری تشریح کرد
گفتارنو/گروه اقتصاد:رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان گفت: علام خبر کشف مواد مخدر و انعکاس وسیع کشفیاات مواد مخدر در استان کرمان در نشریات و رسانه ها تا حدود زیادی اثر منفی بر حوزه گردشگری این استان می گذارد.
گفتارنو/گروه اقتصاد:
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان گفت: اعلام خبر کشف مواد مخدر و انعکاس وسیع کشفات مواد مخدر در استان کرمان در نشریات و رسانه ها تا حدود زیادی اثر منفی بر حوزه گردشگری این استان می گذارد.

مهدی سیاوشی  در گفت و گو با گفتار نو با بیان اینکه امنیت یکی از عوامل موثر در صنعت گردشگری و رونق آن در یک منطقه می باشد، اظهار کرد: اعلام خبر کشف مواد مخدر و موارد دیگر که به نوعی به مسائل امنیتی و مواد مخدر بر می گردد و انعکاس وسیع کشفیاات مواد مخدر در استان کرمان در نشریات و رسانه ها تا حدود زیادی اثر منفی بر حوزه گردشگری این استان می گذارد.

وی افزود: بر اساس آماری که ارائه شده است استان کرمان در حوزه مواد مخدر بعد از چند استان دیگر قرار می گیرد اما فضا به گونه ای شده است که زمانی از استان کرمان نزد مردم دیگر استان ها نام برده می شود غالب بحث مواد مخدر در ذهن آنان نقش می بندد.

وی با بیان اینکه قدر دان زحمات و جانفشانی های پلیس و افرادی که در مبارزه با مواد مخدر نقش ایفا می کنند هستیم، خاطرنشان کرد: تا کنون در جلسات مختلف با حضور مدیرکل صدای سیمای مرکز کرمان، رئیس دادگستری کل استان کرمان و همچنین استاندار کرمان مطرح کرده ام که رسانه ای کردن کشفیات مواد مخدر بر روی صنعت گردشگری تاثیر منفی می گذارد و حداقل باید در کننار خبر کشفیات خبرهای مثبت هم از استان کرمان پخش گردد.

سیاوشی تصریح کرد: خبر کفیات مواد مخدر و رسانه ای شدن آن بر روی افرادی که می خواهند استان کرمان را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب کنند تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی یادآور شد: در سفر رحمانی موحد معاون گردشگری میراث فرهنگی  کشور به کرمان چند خبر منفی از استان کرمان بر روی گوشی وی پیامک شد که روحیه این خبرها ناامنی استان کرمان را نشان می داد و درست در جلسه ای بود که بر روی امنیت کرمان و تاثیر آن بر گردشگری صحبت می شد.

وی ادامه داد: می توان راهکارهایی یافت تا هم از زاحمات پلیس و مبارزین با موارد مخدر تقدیر کرد و هم اینکه از ذهنیت ناامن بودن استان کرمان جلوگیری به عمل آورد تا اثر منفی بر تصویر گردشگری کرمان از بین برود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان بر مستندسازی ظرفیت های جذب گردشگر تاکید کرد و گفت: در بعضی استان ها مستندهایی از ریز و درشت جاذبه های گردشگری از تلویزیون پخش می گردد که همین موارد می تواند رونق گردشگری را چندین برابر کند و تاثیرات منفی را خنثی کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)