کد خبر: ۲۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
افتتاح همزمان 3بیمارستان و دهها بخش تکمیلی درمانی در دوشنبه هفته ای که گذشت در یک روز کاری فشرده با حضور وزیر بهداشت و استاندار کرمان در نقاط مختلف این استان با رویکرد توسعه متوازان نشان داد که انتقادهای بدور از انصاف این روزها از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری خللی در عزم دولتمردان پای کار یازدهم برای ادامه مسیر خدمتگزاری ایجاد نخواهد کرد.
ایرنا، افتتاح 3بیمارستان و دهها طرح درمانی ارمغان سفر یکروزه کارگزار دولت امید به کرمان
این روزها افکار عمومی که رصد گر بی طرفی است بدور از هر گونه شائبه های تبلیغاتی این حق را به کارگزاران دولت یازدهم که در دشوارترین شرایط اقتصادی و سیاسی زمام امور را با بضاعت کم سرمایه ای و محدودیت های جهانی بدست گرفتند، می دهد که روشنگری و شفاف سازی کنند که با احیای سازمان برنامه و بودجه سابق چگونه از این حداقل ها به ثمرات زیربنایی امیدآفرینی برای جامعه دست یافته اند. 
بدون شک ادامه این جشنواره های خدمت رسانی که در قالب تعدد افتتاح ها و به بهره برداری رسیدن طرحها این روزها حکایت از آینده مطلوب تری را برای جای جای ایران اسلامی در دوران پسابرجام نوید می دهد و مردم را از قبل کارهای انجام شده و فردای روشن امیدوار تر می سازد هم باید برای دلواپسان دیروزی که امروز با گفتارهای نسجیده و آتشین به سیاهنمایی علیه دولت و در واقع علیه نظام مشغولند باید غیر منتظره و در عین حال غافلگیرانه باشد و ببینند که حنای وصله شان دیگر رنگی ندارد . 
در سفر یکروزه وزیر بهداشت به استان بکر و غنی از منابع کرمان که به گفته رزم حسینی استاندار جهادی این استان 600کیلومتر به همراهی وزیر رانندگی می کند تا با افتتاح سه بیمارستان و دهها بخش تکمیلی درمانی و بیمارستانی دیگر با ساکنان این مسیر طولانی از کاشتن بذرهای امید دیروزی و به ثمر نشستن این بذرها در قامت یک طرح زیربنایی امروزی سخن بگوید، بدور از انصاف و اخلاق انسانی و دینی است که تهمت ناروای دولت کمک کار را در بوق و کرنا کنیم و با تاسی گرفتن از مشی تبلیغات کشوری خارجی بی محابا براین طبل توخالی بکوبیم . 
همزمان با افتتاح سه بیمارستان 235تختخوابی امام رضا (ع)سیرجان، 32تختخوابی رابر ، 35تختخوابی کوهبنان و افتتاح 2 طرح درمانی در بافت که با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت انجام شد بد نیست که بدانیم در همین یکروز کاری بخشهای آنژیوگرافی و ام .آی .آر بیمارستان پیامبر اعظم کرمان با حضور مسئولان تامین اجتماعی و با حضور ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفراس نیز به بهره برداری رسید . 
این اقدامات انجام گرفته شده که در راستای طرح سلامت در دیار کریمان را نشان می دهد ، تنها گوشه ای از صدها و بلکه هزاران طرح کوچک و بزرگی است که این روزها جای جای ایران اسلامی با رضایتمندی و استقبال مردمی به اجرا در آمده و خواهد آمد و از این حیث بارقه ای از امید را در چشمان مردمان این دیار پدید آورده است . 
حضور وزیر بهداشت دولت تدبیر برای هفتمین بار متوالی طی سه سال اخیر در نقاط مختلف استان کرمان بار دیگر گوشه کوچکی از خدمات بی بدیل دولت تدبیر را در حوزه سلامت توسعه متوازان در این دیار به نمایش گذاشت و خبرنگاران و عکاسان ایرنا و دیگر رسانه های تلاش گر استان نیز همپای وزیر ، استاندار و دیگر متولیان امر اقدام به انعکاس این رویداد مهم بهداشتی درمانی در این برهه از زمان کردند. 

**افتتاح بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان با حضور وزیربهداشت 
کرمان - ایرنا - با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 235 تختخوابی تخصصی امام رضا (ع) سیرجان امروز (دوشنبه) افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت . 
کد خبر: 82511527 | تاریخ خبر: 11/02/1396 - 8:59 
به گزارش ایرنا ،معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی نیز در آیین بهره برداری از بیمارستان 235 تختخوابی تخصصی امام رضا (ع) سیرجان حضور داشتند. 
رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در آیین افتتاح این بیمارستان گفت : ساخت بیمارستان تخصصی امام رضا 750 میلیارد ریال هزینه در برداشته که بوسیله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است. 
غلامعباس محمدی افزود: 500 میلیارد ریال بابت هزینه ساخت و 250 میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان 235 تختخوابی تخصصی امام رضا (ع) سیرجان هزینه شده است. 
به گفته محمدی این بیمارستان 235 تختخوابی پنج طبقه در زمینی به مساحت17 هزار مترمربع ساخته شده است . 
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار گرفته است . 
****** 
** بیمارستان 32 تختخوابی رابر با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد 
کرمان - ایرنا - بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی (ره) رابر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمان در این شهرستان افتتاح شد. 
کد خبر: 82511877 | تاریخ خبر: 11/02/1396 - 12:19 
به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در ادامه سفر یکروزه به استان کرمان این طرح عمرانی را در 179 کیلومتری جنوب غرب مرکز استان افتتاح کرد. 
بیمارستان امام خمینی (ره) با 2 هزار و 800 مترمربع زیربنا در 2 طبقه با هزینه عمرانی 100 میلیارد ریال و ارزش تجهیزات 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 
ساخت این بیمارستان از سال 1391 آغاز شد و ابتدای دولت یازدهم 25 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. 
******* 
**وزیر بهداشت 2 طرح بیمارستانی را در بافت افتتاح کرد 
کرمان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به استان کرمان بلوک زایمانی و کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بافت را افتتاح کرد. 
کد خبر: 82511790 | تاریخ خبر: 11/02/1396 - 11:38 
به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه پس از افتتاح بیمارستان 235 تختخوابی جایگزین امام رضا (ع) سیرجان، به شهرستان بافت آمد و بلوک زایمانی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) را با 450 مترمربع زیربنا و هزینه عمرانی 6 میلیارد ریال افتتاح کرد. 
ارزش تجهیزات پزشکی این بلوک زایمانی یک میلیارد و 400 میلیون ریال است. 
کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت نیز با زیربنای 750 مترمربع و اعتبار عمرانی 15 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت و استاندار کرمان افتتاح شد. 
قاضی زاده هاشمی همچنین از مرکز جراحی محدود چشم پزشکی در حال ساخت دکتر امینی بازدید کرد. 
این مرکز در 360 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال ساخت است و دکتر امینی پس از ساخت، این مرکز را به شبکه بهداشت و درمان بافت واگذار می کند. 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) رابر با 35 تخت بیمارستانی، 2 هزار و 800 مترمربع زیربنا با هزینه عمرانی 100 میلیارد ریال و ارزش تجهیزات 23 میلیارد ریال راهی شهرستان رابر شد. 
مرکز شهرستان بافت در 166 کیلومتری جنوب غرب کرمان است. 
******** 
** چند طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در کرمان به بهره برداری رسید 
کرمان - ایرنا - اورژانس، کلینیک ویژه و بلوک زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور شهر کرمان در ادامه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان افتتاح شد. 
کد خبر: 82512736 | تاریخ خبر: 11/02/1396 - 22:9 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شامگاه دوشنبه در حاشیه این افتتاح به خبرنگار ایرنا گفت: اورژانس مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور با یکهزار و 500 متر مربع زیربنا به بهره برداری رسید. 
محمد ثمری ادامه داد: 55 میلیارد ریال به منظور هزینه های عمرانی و چهار میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز هزینه شده است. 
وی اظهار کرد: کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور نیز با سه هزار و 100 متر مربع زیربنا در سه طبقه با 70 میلیارد ریال هزینه عمرانی و چهار میلیارد ریال خرید تجهیزات به بهره برداری رسید. 
وی گفت: همچنین بلوک زایمانی این مرکز با یکهزار متر مربع زیربنا، 16 اتاق زایمانی، 20 میلیارد ریال هزینه های عمرانی و پنج میلیارد و 600 میلیون ریال تجهیزات پزشکی افتتاح شد. 
استخر شنای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز امشب با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد. 
این مجموعه با زیربنای یکهزار و 350 متر مربع و 25 میلیارد ریال ساخته شده است. 
سید حسن قاضی زاده هاشمی که شامگاه یکشنبه برای هفتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان شد، امروز بیمارستان 235 تختخوابی جایگزین امام رضا (ع) در سیرجان و 2 طرح بیمارستانی در شهرستان بافت را افتتاح کرد و سپس برای افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی (ره) در شهرستان رابر حضور یافت. 
بازدید از بیمارستان جایگزین سینا زرند و افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان بود. 
استان پهناور کرمان با 23 شهرستان، چهار دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و شهرستان های رفسنجان، بم و جیرفت دارد. 
********** 
**بازدید وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان زرند 
کرمان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان سینا در شهر زرند بازدید کرد. 
کد خبر: 82512388 | تاریخ خبر: 11/02/1396 - 16:47 
به گزارش ایرنا مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان 139 تختخوابی جایگزین بیمارستان سینا در شهرستان زرند 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 
محمدحسین ایرانمنش افزود: عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بیمارستان سینا در زرند حدود هفت سال قبل آغاز شده است. 
وی محل جذب اعتبارات ساخت بیمارستان شهرستان زرند را اعتبارات پروژه های ملی عنوان کرد. 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیمارستان 160 تختخوابی امام علی (ع) سازمان تامین اجتماعی زرند نیز بازدید کرد. 
********* 
**افتتاح 2 طرح درمانی در کرمان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهوری 
کرمان - ایرنا - بخش های آنژیوگرافی و ام. آر. ای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان روز دوشنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد. 
کد خبر: 82511699 | تاریخ خبر: 11/02/1396 - 10:41 
به گزارش ایرنا همزمان با گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و در راستای توسعه و بهبود وضعیت خدمات بیمه ای و درمانی به 42 میلیون جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی، هفت مرکز درمانی در هفت استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید. 
معاون امور عمرانی استاندار کرمان و مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در آیین افتتاح 2 بخش تشخیصی و درمانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) حضور داشتند. 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در این آیین گفت: 10 میلیارد تومان برای خرید دستگاه آنژیوگرافی و ام. آر. آی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان هزینه شده است. 
امین فخر افزود: سال گذشته 220 میلیارد تومان در بخش درمان تامین اجتماعی استان کرمان هزینه شده است. 
وی اظهار کرد: 280 میلیارد تومان نیز سال گذشته در حوزه درمان غیرمستقیم در استان کرمان هزینه شده است. 
وی گفت: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در جنوبشرق کشور بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی است که از سال 84 مراحل احداث این بیمارستان آغاز شد و دهه فجر 93 به بهره برداری رسید. 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان افزود: ظرفیت های تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از زمان بهره برداری تاکنون در حال راه اندازی و بهره برداری بخش های تخصصی است. 
وی به افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: بخش جراحی قلب بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. 
فخر گفت: اقداماتی که در این استان طی مدت تصدی دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی انجام شده با قبل از آن قابل مقایسه نیست. 
وی به اجرای طرح هایی مانند هتلینگ در برخی بیمارستان ها مانند بیمارستان سیرجان اشاره و تصریح کرد: در حوزه نرم افزای نیز اقدامات خوبی انجام شده است. 
یک میلیون و 400 هزار نفر در استان کرمان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند. 
** در طول این سفر فشرده نیز وزیر بهداشت و استاندار کرمان نیز هم تنها به اقدامات زیربنایی عمرانی در قالب افتتاح طرحها پسنده نکردند بلکه در قالب یک اقدام فرهنگی فاخر نیز یادی از همرزمان دوران جنگ و جهاد خود کردند و به دیدار جانبازی از دوران دفاع مقدس شتافتند تا ضمن دلجویی از این مرد دفاع و استقامت و پایداری باز برای ادامه مسیر بر روحیه کار و تلاش خود بیافزایند. 
** تجلیل وزیر بهداشت از 2 جانباز دوران دفاع مقدس در کرمان 
کرمان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به استان کرمان از علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان و عبدالله تاجیک به عنوان جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد. 
به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی که شامگاه یکشنبه به منظور افتتاح چندین پروژه بهداشتی وارد استان کرمان شده بود، روز دوشنبه به اتفاق استاندار کرمان به شهرستان های سیرجان، بافت و رابر سفر و با حضور در منزل جانباز 55 درصد عبدالله تاجیک از جانبازان دوران دفاع مقدس، از وی و خانواده اش به عنوان اسوه های صبر و ایثار با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد. 
جانباز 55 درصد عبدالله تاجیک از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که در سال های 64 و 67 در منطقه شلمچه و و فاو از ناحیه دست و پا مجروح و البته شیمیایی شده است. 
همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به عنوان یکی از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و قائم مقام لشکر 41 ثارالله به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز تجلیل کرد. 
علیرضا رزم حسینی در سال 62 و در عملیات خیبر شیمیایی و به فیض جانبازی نایل آمده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)