کد خبر: ۲۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان گفت: امسال از بودجه 371 هزار میلیاردی کشور فقط 60 هزار میلیاردریال به بودجه های عمرانی اختصاص داده شده که معدل یک ششم بودجه کل کشور می باشد و در این شرایط افزایش یارانه غیرممکن و تنها یک شعار برای جمع کردن رای است.
 نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان گفت: امسال از بودجه 371 هزار میلیاردی کشور فقط 60 هزار میلیاردریال به بودجه های عمرانی اختصاص داده شده که معدل یک ششم بودجه کل کشور می باشد و در این شرایط افزایش یارانه غیرممکن و تنها یک شعار برای جمع کردن رای است.

احمد حمزه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشوری که نتواند 50 درصد بودجه خود را صرف کارهای عمرانی بکند چگونه می خواهد اشتغال ایجاد کند و روند توسعه را شتاب ببخشد. 

وی بیان کرد: پرداخت یارانه ها از سوی دولت در آینده به این روش غیرممکن است وهم اکنون بودجه عمرانی کشور تقریبا معادل یارانه ای است که توزیع می شود. 

وی با اشاره به وعده های برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در رابطه با چند برابر کردن یارانه تصریح کرد: اظهار تاسف باید کرد که برخی نخبگانی برای مدیریت کلان جامعه و کسب مسند رئیس جمهوری انتخاب شده اند، که پوپولیستی و عوامانه صحبت می کنند و برای جمع کردن رای، دنبال فریب اذهان مردم هستند. 

حمزه ادامه داد: خود این افراد هم می دانند که افزایش سه یا چهار برابری یارانه غیر ممکن است چون افزایش یارانه در اختیار رئیس جمهوری نیست و مجلس باید این کار را انجام دهد و قطعا مجلس با اطلاعاتی که از اوضاع اقتصادی کشور دارد چنین چیزی را هرگز مصوب نخواهد کرد. 

نماینده پنج شهرستان جنوب کرمان تاکید کرد: در حال حاضر دولت برای پرداخت 45 هزار تومان یارانه کشور نیز مشکل دارد و ماهیانه حدود پنج هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می شود که معقول نیست و جز در نقاط کم تر برخوردار کشور در سایر نقاط اثری در زندگی آنها ندارد. 

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند اگر می خواهند مردم سالاری در کشور استمرار داشته باشد راهی جز مشارکت خود در انتخابات ندارند و شرکت در انتخابات نه تنها حق مشارکت در سرنوشتشان، بلکه به عنوان وظیفه است. 

حمزه بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر شرکت همه آحاد ملت در پای صندوق های رای حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، تاکید دارند. 

نماینده مردم شهرستانهای کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب گفت: وقتی انسان احساس کند آزادانه پای صندوق رای می آید و رای در سرنوشتش دخیل است و کسی به آن دستبرد نمی زند طبعا مشارکت بالا می رود و پشتوانه بین المللی و ملی کسی که حاکمیت را بعهده می گیرد بیشتر خواهد شد. 

وی بابیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مردم همیشه از مسئولان جلوتر هستندتصریح کرد: عده ای فکر نکنند باید بصیرت افزایی و خط دهی کنند چرا که مردم خودشان بهتر وظیفه خود را می دانند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بطور همزمان در 29اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)