کد خبر: ۲۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
واکنش غرویان، تاجرنیا و کرباسچی به مناظره دیروز:
حجت الاسلام محسن غرویان عضو هیات علمی جامعة المصطفی در همایش بزرگ ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در قم با بیان اینکه دولت روحانی دستاوردهای مهمی را برای کشور به همراه داشت اظهار کرد: در مناظره‎ها برخی از کاندیداها تلاش کردند با سخنان بی اساس خود روحانی را عصبانی کنند اما شخصیت و وقار ایشان بسیاری از اهداف آن ها را در مناظرات ناکام گذاشت. دولت یازدهم با تدبیر و اعتدال، احترام و اعتماد جهانی را به کشور بازگرداند.

اغلب رسانه‎ها در صفحات امروز خود به تحلیل سومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهم پرداخته‌اند. 
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محسن غرویان عضو هیات علمی جامعة المصطفی در همایش بزرگ ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در قم با بیان اینکه دولت روحانی دستاوردهای مهمی را برای کشور به همراه داشت اظهار کرد: در مناظره‎ها برخی از کاندیداها تلاش کردند با سخنان بی اساس خود روحانی را عصبانی کنند اما شخصیت و وقار ایشان بسیاری از اهداف آن ها را در مناظرات ناکام گذاشت. دولت یازدهم با تدبیر و اعتدال، احترام و اعتماد جهانی را به کشور بازگرداند.  
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه از برخی از هواداران کاندیداها بداخلاقی هایی را می بینیم که این رفتارهای بر خلاف آموزه های دینی شایسته نیست و لطمه های جبران ناپذیری را وارد می کند.پ
 
همچنني ايلنا نوشت: علی تاجرنیا نیز  با بیان اینکه مناظره شب گذشته به نوعی مقابله بین نجابت و سلامت در برابر فساد بود، گفت:‌ قالیباف تمام اصول و ارزش‌های اخلاقی را زیر پا گذاشت. او سعی کرد در طول مناظره کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران را در این ۳۰ سال سیاه نشان دهد. در مقابل، روحانی و جهانگیری با متانت و نجابت و در عین حال استدلال و دفاعیات محکم از عملکردشان دفاع کردند و آنچه که انتظار می‌رفت تحقق پیدا کرد. 
 
نماینده مجلس ششم گفت:‌ اگر چه بر حسب ظاهر آقای قالیباف دست به افشاگری زد اما مردم به خوبی می‌دانند که این افشاگری‌ها باورپذیر نیست. رفتار قالیباف نه فقط برای ریاست جمهوری بلکه برای آینده سیاسی‌اش یک انتحار بود روحانی نشان داد که به هر قیمتی طلب‌قدرتی نمی‌کند. 
 
ايلنا در خبر ديگري نوشت: غلامحسین کرباسچی با انتقاد از برگزاری این سبک از مناظرات گفت:‌ ما در این مناظره‌ها فقط شاهد طرح اتهامات و حمله برخی کاندیداها بودیم. آن هم به خاطر ساختاری است که آقایان کمیسیون تبلیغات و سازمان صدا و سیما ترسیم کرده‌اند. اینکه هر کاندیدا دو دقیقه وقت داشته باشد و در آن دو دقیقه به دیگری اتهام بزند و کاندیدای مقابل را مجبور به جوابدهی کند در آخر خروجی خاصی نخواهد داشت. 
 
کرباسچی تصریح کرد: قالیباف مانند احمدی‌نژاد فقط سند رو می‌کند و کاغذی را مقابل دوربین می‌گیرد و ادعا می‌کند که این تخلف رخ داده است. اما اینکه حرف درست است یا غلط و اینکه چه کسی به آن ادعا رسیدگی می‌کند مشخص نيست. اینکه آقای روحانی در سال ۶۰ زمینی را خریده آن هم به این قیمت و این که آیا در آن زمان این زمین چه ارزشی داشته، اصلا مشخص نیست و فقط حرف‌های مبهمی است که بیان می‌شود. 
 
او ادامه داد:‌ طرح مسائل شخصی در مناظره ها درست نیست؛ مگر آنکه جرمی رخ داده باشد. اخلاق آقایان روحانی و جهانگیری بر خلاف قالیباف این طور نیست که کنجکاوی کنند که این فرد کجا زندگی می‌کند چطور زندگی می‌کند و یا از کجا درآمد دارد! این گونه روش‌ها دیگر اثر خود را در بین مردم از دست داده و مردم متوجه می‌شوند که این حرکات جز عوام‌فریبی چیز ديگري نیست. این روش‌های احمدی‌نژادی دیگر جواب نمی‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)