کد خبر: ۲۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
جهانگیری:
تلاش می‌کنیم در روزهای آینده در حد بضاعت خود اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهم البته بنده چون باید امور اداری کشور هم پیش ببرم کمتر فرصت می‌کنم که سفری داشته باشم بنابراین سعی کرده‌ام از این فرصت صدا و سیما برای بیان مطالب خود استفاده کنم.
 تلاش می‌کنیم در روزهای آینده در حد بضاعت خود اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهم البته بنده چون باید امور اداری کشور هم پیش ببرم کمتر فرصت می‌کنم که سفری داشته باشم بنابراین سعی کرده‌ام از این فرصت صدا و سیما برای بیان مطالب خود استفاده کنم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گفت‌وگوها بین نامزدها و جریانات سیاسی برای ائتلاف با یکدیگر شروع شده است، اگر به توافق و ائتلافی برسیم بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز پس از ضبط برنامه رادیویی در سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که برنامه‌هایتان تا انتهای تبلیغات چیست و آیا تا پایان انتخابات ریاست جمهوری باقی خواهید ماند یا خیر، اظهار داشت: برنامه‌هایم استمرار همین گفت‌وگوها با مردم است تا بتوانیم برنامه‌هایی که برای 4 سال آینده تهیه کرده‌ایم را به مردم منعکس کنیم چون مردم در یک آزمون سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده‌ای هستند و می‌خواهند برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند.

وی افزود: این گونه نیست که تصمیمات رئیس جمهور فقط در 4 سال تأثیرگذار باشد بلکه ما همچنان تحت تأثیر تصمیماتی هستیم که در دوره گذشته انجام گرفته، بنابراین تصمیم یک مسئول ده‌ها سال اثرش باقی می‌ماند لذا باید مردم دقت کنند تا انتخاب مناسبی انجام دهند و برای اینکه  مردم این کار را به نفع احسنت انجام دهند وظیفه ما این است که اطلاع‌رسانی خوبی داشته و شفاف‌سازی و رفع ابهام کنیم. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صریح کرد: تلاش می‌کنیم در روزهای آینده در حد بضاعت خود اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهم البته بنده چون باید امور اداری کشور هم پیش ببرم کمتر فرصت می‌کنم که سفری داشته باشم بنابراین سعی کرده‌ام از این فرصت صدا و سیما برای بیان مطالب خود استفاده کنم.

جهانگیری در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان انتخابات ریاست جمهوری باقی خواهید ماند یا خیر گفت: انتخابات سازوکار خودش را دارد و هیچ وقت در انتخابات این گونه نیست که کسانی راهی را انتخاب کنند و تا آخر بروند و هر چه شد، شد؛ خیر، انتخابات در همه دنیا سازوکارهایی دارد و در مقاطعی ممکن است ائتلاف‌هایی شکل بگیرد و افرادی که به هم نزدیک‌تر هستند در روزهای نزدیک به انتخابات با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند و از الان هم گفت‌وگوها بین کاندیداها و جریانات سیاسی شروع شده که بتوانند با یکدیگر ائتلاف کنند. اگر به توافق و ائتلافی برسیم بر اساس ائتلاف عمل خواهیم کرد و گر نه همین مسیر را جلو می‌رویم.

جهانگیری درباره مناظره سوم کاندیداها، گفت: بنده شب گذشته و در مناظره خیلی به خود فشار آوردم که از خط قرمز اخلاق و ادب خارج نشوم، چون در این گونه مواقع اینکه انسان خودش را کنترل کند و از محدوده‌ای که برای خودش تعیین کرده خارج نشود خیلی مهم است و بنده سعی کردم این گونه عمل کنم علی‌رغم اینکه خیلی روی اعصاب بنده راه رفتند که عصبانی‌ام کنند لذا امیدوارم توانسته باشم بسیاری از مسائلی که لازم بود را به مردم گفته باشم و گفت‌وگوی ویژه خبری هم در روز دوشنبه هفته جاری دارم که برنامه زنده است که البته بیشتر در رابطه با تشریح برنامه‌ها و اگر هم لازم باشد در زمینه دیگری آنجا با مردم صحبت خواهم کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)