کد خبر: ۲۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو شورای عالی اصلاح طلبان اظهار کرد: ما همچنین با صدای بلند اعلام می کنیم که فتنه واقعی کسی بود که بیشترین حرمت شکنی ها را نسبت به رهبری انجام داد.
بازتاب در رسانه ها، ایسنا - سید”حسین مرعشی” شامگاه دوشنبه اول خردادماه در آئین جشن شکرانه حضور که در محل سالن فجر کرمان برگزار شد اظهار کرد: به همت ملت بزرگ و با حضور باشکوه و کم نظیر، خطرات بزرگی از جمهوری اسلامی ایران دفع شد.
وی خطاب به مردم استان کرمان افزود: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده اصلاح طلبان به شما افتخار می کنم، این نخستین انتخاباتی بود که بدون حضور بزرگ مرد عرصه سیاست، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.
مرعشی بیان کرد: در این انتخابات عده ای درک و شعور مردم را به بازی گرفته بودند اما مردم خوش درخشیدند، شیرزنان و شیرمردانی که نشان دادند با آگاهی آنها نهضت زنده است، روزی امام فرمودند تا هاشمی زنده است نهضت زنده است اما امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب باید گفت تا مردم آگاه باشند نهضت نیز زنده خواهد بود.
عضو شورای عالی اصلاح طلبان در بخش دیگری بیان کرد: بعد از اشتباه تاریخی هر دو جناح سیاسی کشور در سال ۸۴ و سقوط آزاد سیاست ایران، ما اصلاح طلبان مفتخریم که جبهه بزرگ خود را بازسازی کرده و امروز با یک اشاره، لیست اصلاح طلبان تهران به طور کامل به شورای شهر می روند.
وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم که همه حوادث سال ۸۸ نتوانست بین ما و ملت، نظام و رهبری فاصله بیاندازد. ما همه تهمت ها، گوشه نشینی ها، زندان و حصر را تحمل کردیم اما نه به ملت، نه به نظام و نه به رهبری پشت نکرده و نخواهیم کرد.
مرعشی تصریح کرد: ما به وجود مردم آگاه کشور افتخار می کنیم که در صحنه این انتخابات گل های زیادی کاشته و بدون اینکه شعار ساختار شکنانه ای داده شود، اکثر قریب به اتفاق شوراهای شهر در اغلب مراکز استان ها از لیست اصلاح طلبان بودند.
وی بااشاره به اینکه ما در ادامه مسیر نیز به این حضور آگاهانه نیازمندیم، افزود: ما با صدای بلند اعلام می کنیم که جز مهمی از سیاست در نظام جمهوری اسلامی ایران و خواهان حل و فصل باقیمانده مشکلات سال ۸۸ هستیم.
مرعشی اظهار کرد: ما همچنین با صدای بلند اعلام می کنیم که فتنه واقعی کسی بود که بیشترین حرمت شکنی ها را نسبت به رهبری انجام داد.
وی تاکید کرد: ما اعلام می کنیم سپاه متعلق به همه و نور چشم کشور است اما آیا عده ای حق دارند که از سپاه برای یک کاندیدا هزینه کنند؟ و همچنین با صدای رسا می گوییم رهبری متعلق به همه جناح های کشور است و اگر سیاستمداری کودکانه وارد این عرصه شده و اصرار دارد ضعف های خود را با پناه بردن به رهبری جبران کند، این کار را خیانت بزرگ می دانیم.
مرعشی همچنین گفت: من به عنوان یک عضو کوچک در امر توسعه ایران، به دکتر روحانی و استانداران اعلام می کنم تا زمانی که فقر درکشور وجود داشته باشد و قشر وسیعی از مردم نیازمند باشند خطر بازگشت سیاست های ضد توسعه و عوام فریبانه وجود دارد.
وی تاکید کرد: ما سیاست روشنی را تعیین می کنیم و آن سیاست آباد کردن ایران و انتقال قشرهای محروم جامعه به طبقه متوسط کشور است و روزی که نتوانیم فقر را ریشه کن کنیم مطمئنا سوء استفاده از فقر مردم کشور را به چالش های بزرگ خواهد انداخت.
مرعشی افزود: همه ما آماده می شویم با حمایت از دولت دکتر روحانی، در راستای توسعه آبادانی و انجام کارهای بزرگ، فقرزدایی و حفاظت از آزادی های مشروع مردم بپردازیم.
وی با توصیه مردم به سوی همیت، محبت، وحدت و عشق ورزی خاطرنشان کرد: هرچند که انتظار من از مردم استان کرمان بیش از این بود اما من همیشه علاقمند هستم مردم استان کرمان در همه عرصه ها به ویژه سیاست پیشرو باشند و شما نیز قول دهید در انتخابات آینده لکه های سیاه را از تاریخ انتخابات کرمان بزدایید.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)