کد خبر: ۲۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
سید حسین مرعشی در جمع اصلاح طلبان مشهد
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: چرا امروز عده‌ای قصد دارند تمام بی‌هنری‌، ناتوانایی‌ و ضعف‌های خودشان را با پناه بردن به ارزش‌ها جبران کنند؟ اگر هنر دارید به میدان رقابت بیایید و مردم را قانع کنید، شما سیاست و مردم را نمی‌شناسید و برنامه‌ای برای آینده کشور ندارید؛ بی‌انصافی و خیانت است که تمام دین، آیین، ارزش‌ها و اعتقادات کشور را به گروگان می‌گیرید تا رأی بیاورید.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: خطاب به حزب‌اللهی‌ها می‌گویم که اگر اسلام، نظام و رهبری را دوست دارید چه اصراری دارید بگوئید دیگران با رهبر نیستند، خط کشی کنید و رهبری را به اقلیتی از نیروهای کشور محدود کنید؟ ایشان متعلق به تمام کشور هستند.

به گزارش گفتارنو حسین مرعشی در ضیافت افطار که به دعوت حزب کارگزاران سازندگی- شعبه خراسان و با حضور اعضای منتخب شورای شهر پنجم مشهد برگزار شد، با اشاره به حادثه اخیر کابل اظهار کرد: در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که ۲ خصوصیت مهم دارد؛ اول آتش ناامنی‌های موجود در منطقه که متاسفانه به نام اسلام بر پا شده و دیگری عقب‌ماندگی سیستم‌های حکومتی منطقه.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید شاکر باشیم که با وجود حضور در چنین منطقه‌ای هم امنیت و هم مقدار معقولی از دموکراسی در ایران حاکم است. از سال ۷۶ که می‌گفتند نظام فرد دیگری را برای ریاست جمهوری انتخاب کرده است اما مردم اقای خاتمی را انتخاب کردند تا امروز که گفتند آقای رئیسی نیامده است که ببازد ولی دیدید که آقای روحانی با رأی بالاتر از دوره اول رییس جمهور شد و در شوراها هم مردم به لیست امید و حمایت آقای خاتمی از آن اعتماد کردند. این‌ها نعمت‌هایی است که امروز در اختیار ما قرار دارد و ریشه این نعمت‌ها آگاهی مردم هست.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان جمله امام خمینی درباره آیت‌الله هاشمی مبنی بر اینکه تا هاشمی زنده است نهضت زنده است، ادامه داد: امروز ما می‌توانیم به امام بگوییم در نبودن آقای هاشمی هم چون مردم آگاه هستند نهضت زنده است و این آگاهی مردم پشتوانه مهم حرکت کشور است.

این فعال سیاسی عنوان کرد: روزنامه لوموند بعد از انتخابات ایران گزارشی نوشت و در آن رأی ایرانی‌ها را با رأیی که در سوییس برای افزایش یارانه‌ها گرفته بودند مقایسه کرد که مردم جواب منفی داده بودند. مردم ایران علی‌رغم همه مشکلات به این شعارها نه گفتند و انتخاب آگاهانه کردند. قدر این مردم را باید بدانیم و برای خدمت به این مردم کمر همت ببندیم. امیدوارم دولت در سطح ملی و شوراها در سطح محلی و منطقه‌ای قدر مردم آگاه را بدانند و به ایشان خدمت کنند. خصوصا در مشهد که انتظارات بسیار زیادی از آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات هیچ شعار ساختارشکنانه‌ای داده نشد، اظهار کرد: ما اصلاح طلبان مفتخر هستیم که تمام حوادث سال ۸۸ و تلخی‌هایش را تحمل کردیم؛ حصر را تحمل کردیم، حبس را تحمل کردیم، حذف را تحمل کردیم، اما این سختی‌ها نتوانست لحظه‌ای ما را از مردم، رهبری و نظام جدا کند.

مرعشی خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم تاکید کنم به دوستانی که ارزش‌ها را گروگان گرفته‌اند؛ ارزش‌ها متعلق به همه مردم است، امام هشتم(ع) متعلق به همه است، رهبری به کل جامعه تعلق دارد، سپاه برای کل کشور است. در ۸ سال دفاع مقدس از رزمندگان نمی‌پرسیدیم مال کدام جناح هستید؛ چراکه همگی در یک جبهه و در حال دفاع از کشور بودیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: چرا امروز عده‌ای قصد دارند تمام بی‌هنری‌، ناتوانایی‌ و ضعف‌های خودشان را با پناه بردن به ارزش‌ها جبران کنند؟ اگر هنر دارید به میدان رقابت بیایید و مردم را قانع کنید، شما سیاست و مردم را نمی‌شناسید و برنامه‌ای برای آینده کشور ندارید؛ بی‌انصافی و خیانت است که تمام دین، آیین، ارزش‌ها و اعتقادات کشور را به گروگان می‌گیرید تا رأی بیاورید.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: یک روزی نشستیم در حزب بحث کردیم که آیا درست است اگر بتوانیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را منحصر به حزب کنیم یا خیر؛ تحلیل کردیم دیدیم غلط است و آقای هاشمی اگر در حد حزب ما پائین بیاید، ما و ایشان کوچک می‌شویم. هاشمی متعلق به همه کشور است. به حزب‌اللهی‌ها می‌گویم که اگر اسلام، نظام و رهبری را دوست دارید چه اصراری دارید بگوئید دیگران با رهبر نیستند، خط کشی کنید و رهبری را به اقلیتی از نیروهای کشور محدود کنید؟ ایشان متعلق به تمام کشور هستند.

وی آینده ایران را متعلق به کسانی دانست که به مردم خدمت می‌کنند و عنوان کرد: خوشبختانه جبهه اصلاحات در ایران مخاطبان خودش را پیدا کرده است. در انتخابات مجلس۹۴ اختلاف بین نفر سی‌ام و سی و یکم ۳۵هزار رأی بود، در شورای شهر تهران فاصله نفر ۲۱ و ۲۲ چهارصد هزار نفر بود، درود بر مردم آگاه. این آگاهی مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است.

مرعشی خطاب به منتخبین شورای پنجم شهر مشهد گفت: ما جبهه‌ای پیروز شدیم، اما مبادا حزبی عمل کنید. باید دوستان در شورای شهر به وسعت یک جبهه که حداقل ۶۰ درصد مردم مشهد را زیر پوشش قرار می‌دهد نگاه کنند و نگاه همراهی به مردم باشد. خدمت کنید و مردم آگاه را در صحنه نگه دارید که این‌گونه هم امنیت خواهید داشت و هم آینده‌ای خوش
منبع: ایسنا
برچسب ها: سید حسین مرعشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)