کد خبر: ۲۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار بردسیر گفت: جشنواره گل محمدی لاله زار از توابع شهرستان بردسیر امسال متفاوت از هر سال از 6 تا 9 تیرماه در محل سایت گردشگری لاله زار برگزار می شود.
فرماندار بردسیر گفت: جشنواره گل محمدی لاله زار از توابع شهرستان بردسیر امسال متفاوت از هر سال از 6 تا 9 تیرماه در محل سایت گردشگری لاله زار برگزار می شود.

مجید نجف پور در جمع خبرنگاران از برگزاری همزمان جشنواره سراسری موسیقی نواحی با جشنواره گل محمدی در شهرستان بردسیر خبر داد و افزود: در جشنواره امسال برنامه های تفریحی و ورزشی متعددی پیش بینی شده است. 

وی اظهار کرد: یازدهمین جشنواره گل محمدی بردسیر با اجرای انواع برنامه های شاد و مفرح، موسیقی پاپ و سنتی، استندآپ، کوهنوردی عمومی، قایقرانی، ماهیگیری، پرواز پاراگلایدر، اجرای مسابقات ورزشی، نمایشگاه صنایع دستی، برپایی سیاه چادرهای عشایری و اقامت در خانه های روستایی و بوم گردی برگزار می شود.

نجف پور ادامه داد: این جشنواره با هدف شناساندن و معرفی پتانسیل های بالقوه شهرستان بردسیر از 10 سال گذشته تاکنون در محل سایت گردشگری لاله زار برگزار شده است.
وی اعلام کرد: دهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز همزمان با برگزاری جشنواره گل محمدی در هشتم تیرماه برگزار می شود و بنا شده از حضور نوازندگان موسیقی نواحی برای اجرا در شبهای جشنواره دعوت کنیم.

وی توسعه اکوتوریسم و اقامت در خانه های بوم گردی را از نتایج برگزاری چند روزه جشنواره دانست و افرود: با ترویج گردشگری که از طریق جشنواره ها انجام می شود، توسعه خانه های بوم گردی در این منطقه در دست انجام است.

به گفته فرماندار بردسیر، آیین اختتامیه جشنواره گل محمدی لاله زار از شبکه سراسری سه سیما و شبکه استانی کرمان پخش خواهد شد.
نجف پور همچنین به ارائه گزارش 10 ماهه عملکرد فرمانداری بردسیر پرداخت و اعلام کرد: به طور نسبی هر ماه شاهد احیا، بازسازی و افتتاح یک کارخانه یا کارگاه تعطیل یا نیمه تعطیل در این شهرستان بوده ایم.
وی گفت: مهمترین افتتاح ها در بردسیر طی 10 ماه گذشته افتتاح کارخانه نورد 500 هزار تنی جهان فولاد، احیا کارخانه توسکامهرنوین (گونی بافی)، احیا کارخانجات گلاب و آب معدنی هامر، احداث کارخانه ماه گلاب لاله زار، کارگاه خیاطی ترمه (به دوزان نخ طلا مشیز، کارخانه کاشی و موزاییک لشکری، کارگاه تولید پنجره یو پی وی سی و مجتمع خدماتی رفاهی شرکت فولاد کرمان بردسیر است.

وی با اشاره به افتتاح چند هزار متر آسفالت جاده های مواصلاتی روستاها‌ و شهر گفت: در مناطقی مثل راسک و باغبزم در 10 ماه گذشته، بیش از 80 هزار متر مربع معابر داخل روستاها زیرسازی و آسفالت شد.
وی گفت: شهرستان بردسیر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن آبان 95 حائز کسب رتبه برتر در استان و کشور شد و در انتخابات سال 96 نیز با مشارکت 87 درصدی و بی نظیر مردم روبه رو بوده است.

نجف پور افزود: در سه ماهه اول سال جاری 842 نفر به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی افزوده شدند که بیانگر تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در این شهرستان است.
وی گفت: بودجه شهرستان بردسیر در سال جاری 51 درصد افزایش داشته و 300 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اهم پروژه های سال جدید شهرستان بردسیر را احداث و تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری هنرمندان، تکمیل استخر شنا، اجرای هشت پروژه راهسازی، تکمیل و بهره برداری از 15 پروژه بهداشتی و درمانی، احیا و بازسازی بندهای خاکی منجمله سد ده نذری اعلام کرد.
فرماندار بردسیر همچنین به اتفاق خبرنگاران از روند ساخت مجتمع فرهنگی هنری بردسیر و یک کارگاه تولیدی لباس بازدید کرد. 
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)