کد خبر: ۲۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: توکل به خداوند و اطاعت از رهبری رمز پیروزی ماست و در این کشور هیچ تصمیمی و هیچ اقدام بزرگ سرنوشت سازی بدون امضا و تائید رهبری قابل اجرا نیست.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: حقوق بشر آمریکایی به معنای کشتن افراد، به بند کشیدن انسان های آزاده، حمایت از تروریست و حمایت از تروریست های تکفیری در تمام نقاط دنیا است.

 آیت الله محمدحسن اختری شامگاه دیروز چهارشنبه در ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت سالگرد شهادت شهید آیت الله بهشتی، یاران وی و روز قوه قضائیه در کرمان افزود: حقوق بشر آمریکایی به معنای حمایت از شهرک سازی های رژیم اشغالگر قدس، سرکوب و کشتن مردم فلسطین، زندانی کردن زنان و مردان فلسطین، کودک کشی ها در فلسطین و حمایت از اشغالگری، جنایت، بمباران کردن و کشتن و از بین بردن افراد است. 

وی با تاکید بر اینکه بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت های غربی نمی شود اعتماد کرد گفت: ایمان به خداوند، نماز، روزه، حجاب، زکات، خمس، درستی، پاکی، عدالت، راستگویی و کار و تلاش با توکل به خداوند، اطاعت از رهبری رمز پیروزی ماست و در این کشور هیچ تصمیمی و هیچ اقدام بزرگ سرنوشت سازی بدون امضا و تائید رهبری قابل اجرا نیست. 

وی افزود: همه مسئولان باید با آگاهی، ایمان به توانمندی های کشور و ملت، همدلی و آگاهی از توطئه توطئه گران و آگاهی از اینکه آمریکا دست از توطئه بر نخواهد داشت، باید کشور را بر اساس اقتصاد مقاومتی بسازند و قوی شویم زیرا در نظام طبیعت، قوی پیروز است. 
وی تاکید کرد: وحدت جامعه ایران چه از سنی و شیعه باید تداوم یابد و بی شک خداوند نیز ما را در این مسیر یاری می کند. 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار کرد: ما باید توجه داشته باشیم که دشمن در تمام زمینه ها تلاش می کند عوامل خود را از عناصر سست عنصر، کم ظرفیت، بی دین، بی ایمان، وابسته، خود فروخته و از شیعه و سنی انتخاب کند و از این رو امروز با داعش کار می کنند. 

وی با تاکید بر اینکه داعش و همه جنایتکاران تکفیری با پول برخی کشورهای عربی تقویت می شوند گفت: این کشورها میلیاردها میلیارد به صدام کمک کردند و امروز می بینید که دارند هزینه می کنند. 

وی تاکید کرد: توطئه ها را آمریکا هدایت می کند و همه ما باید در برابر این توطئه ها آگاه باشیم و شیعه و سنی باید وحدت خود را حفظ کنند و باید بدانیم عوامل نفوذ دشمن افراد متعصب، خودفروخته، خود باخته، قدرت طلب، حسود و کینه توز مانند آل سعود، آل یهود و همراهان آنها هستند. 

وی ادامه داد: هوشیاری ملت تاکنون توانسته امنیت جامعه را تامین کند و باید بدانیم در هر شرایطی دشمن تلاش می کند که سوء استفاده کند و دشمن در هر شرایطی تلاش می کند از عوامل خود فروخته و داخلی برای خود پایگاه ایجاد کند و ما هیچگاه نباید آرام و مطمئن بخوابیم و سر زیر لاک فرو ببریم لذا باید همواره هوشیار باشیم. 

آیت الله اختری گفت: قوای سه گانه،، مدیران و مردم باید پشت سر رهبری، آگاه و بیدار مسیر خود را انتخاب کنیم. 
وی با بیان اینکه دشمنان فکر می کردند با از بین بردن سران انقلاب می توانند انقلاب را از بین ببرند افزود: شهید بهشتی آن قدر با ظرفیت، دور اندیش، مدبر و مدیر بود که همه مسئولان در زمان بروز مشکلات از ایشان کمک می گرفتند. 

وی ادامه داد: رادیوهای خارجی آن روزها وقتی از آیت الله بهشتی یاد می کردند او را به عنوان مرد شماره 2 ایران و مرد با قدرت ایران یاد می کردند و ایشان توانست در همان حرکت انتخاب نخست وزیر، فردی که مد نظر خود بود را معرفی کند و این شخصیت، شخصیت بی نظیر و بزرگی بود و تمام کتاب ها، نوشته ها و سخنرانی های ایشان برای امروز و آینده درس آموز، تربیت کننده و بسیار به روز است. 

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: خداوند متعال مقام معظم رهبری را نگه داشت تا بتواند تمام خلاء ها را پرکند، لذا مسئولان آمریکایی در گذشته و اکنون گفته اند که ماه ها تلاش می کنیم تا یک حرکت علیه جمهوری اسلامی را ایجاد کنیم و آیت الله خامنه ای با چند جمله نقشه های ما را به هم می ریزد. 

وی با اشاره به اینکه در عراق و سوریه نقشه توطئه آمریکا در منطقه، زدن و از بین بردن تمام بازوان انقلاب اسلامی بود گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تنه ایستادند و روشنگری کردند و امروز می بینید بسیاری از کشورهای دیگر به این حرکت های شجاعانه جمهوری اسلامی ایران، آفرین می گویند. 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: بدانید موشک های جموری اسلامی به مقر داعش باعث شده آمریکا، انگلیس اسرائیل و امارت و عربستان بداند تمام پایگاه های آمریکا در منطقه و تمام مناطق حساس آل سعود و هم پیمانان وی زیر بار موشکی جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی اگر قرار باشد با آنها مقابله کند همه را در چند ساعت از بین خواهد برد. 

آمریکا با اصل انقلاب مخالف است

آیت الله اختری ادامه داد: اساتید دانشگاه ها، فرهیختگان، قلم به دست ها، سیاست مداران و اساتید روشنفکر باید توجه داشته باشند که امام از روزهای نخست بیان کردند و رهبری نیز بارها به این نکته تاکید کرده اند که دشمن اصلی انقلاب اسلامی، آمریکا است و آمریکا با اصل انقلاب مخالف است. 

وی تاکید کرد: بر اساس فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی در می یابیم که آمریکا و حامیان وی با اسلام ناب محمدی (ص) مخالف هستند و امام و رهبر انقلاب بارها فرموده اند آزادی، حقوق بشر و مورادی از این دست که مطرح می کند را بهانه و وسیله ای برای فشار به کشورهای مترقی و استقلال طلب قرار داده اند. 

وی گفت: برخی از این تحلیل گران که بعد از گذشت این حوادث باز هم خواب هستند و در برابر حقیقت اذعان نمی کنند و تسلیم نمی شوند، دیدند همانگونه که رهبری فرمودند مردم عربستان نمی دانند صندوق رای چیست و رای دادن برای چیست و مردم مسلمان بحرین چون می گویند هر یک نفر یک رای، 6 سال است که عربستان آن را اشغال کرده است و این در حالی است که هیچ قانونی به این موارد اجازه نمی دهد. 

وی ادامه داد: حتی عناصر اولیه آزادی، حقوق بشر و حقوق انسان در دیدگاه آنها وجود ندارد و آل سعود تمام امکانات خود را در اختیار آمریکا قرار داده و الان تعهد کرده 500 میلیارد دلار به آمریکا بدهد و امروز مردم یمن گرفتار بلای آل سعود شده اند و بسیاری از فرزندان آنها از بی شیری تلف می شوند و می بینید ترامپ، انگلیس و اسرائیل از آن حمایت می کنند. 

وی گفت: سیاست مداران غربی، و قدرت حاکمه آمریکا، انگلیس و اسرئیل بویی از انسانیت نبرده اند و هر روز می بینید چند نفر در آمریکا کشته می شوند و اجازه زندگی به سیاهپوست ها نمی دهند و این چه حقوق بشری است؟ 

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: آزادی و دموکراسی آمریکایی به معنای تسلیم شدن در برابر سیاست های سلطه طلب آمریکایی است. 
وی تاکید کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی اگر هزاران نفر در میانمار کشته شوند، اگر مردم بحرین 6 سال زیر شکنجه آل سعود باشند، این کشورها ساکت خواهند بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه 60 را به عنوان دهه مظلومیت جمهوری اسلامی نامگذاری کرده اند گفت: گرامیداشت شهدای 72 تن و در راس آنها شهید مظلوم، شهید آیت الله بهشتی و یاران وی و شهادت شهدای حمله ستمگرانه آمریکای جنایتکار به ایرباس جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن بیش از 250 تن ازهموطنان و شهادت آیت الله قدوسی از جمله مواردی است که در تیرماه باید مد نظر باشد. 

وی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای استان کرمان را گرامی داشت و بیان کرد: حوادثی که در کشور رخ داده، حوادث بسیار بزرگ، سخت و شکننده بوده است. 
وی با تاکید بر اینکه امروز ما در امنیت و آرامش کامل در کشور به سر می بریم ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا سرافرازانه با داشتن رهبری خردمند، آگاه، شجاع، مدیر، سیاست مدار، عالم اندیشمند و مرجع تقلید سرافرازانه در جهان به پیش می رود. 

وی تاکید کرد: بیداری اسلامی، جهان را در بر گرفته است و نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بین غیر مسلمانان نیز بیداری اسلامی با خروش در حال پیش رفت است. 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: اینکه می بینید رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان کشورهای غرب را با نامه های روشنگر ساز آینده مورد خطاب قرار می دهد و آینده را آینده روشن جهان اسلام پیش بینی می کنند، حقیقتی از حرکت پرخروش انقلاب اسلامی است. 

آیت الله اختری با تاکید بر اینکه عظمت، خروش، سرافرازی، امنیت و آرامش موجود در کشور نعمت خداوند متعال است گفت: این موارد دستاوردهای خون شهدا و عنایت ویژه خداوند به قطرات خون شهدا است. 
وی عنوان کرد: امروز ملت ما، نظام ما، رهبر ما در جهان سرافراز هستند و دشمن با توطئه حساب شده، دقیق و براندازانه به صحنه آمده بود تا در یک موقعیت کوتاه، کتاب انقلاب را برچیند و پرونده را تمام کند. 

وی یادآور شد: ترورهای متعدد در کشور از جمله شهدای هفتم تیرماه برای رسیدن دشمنان به اهداف شان بود که با تدبیر و تقدیر خداوند، این توطئه ها خنثی شد و در ششم تیرماه زمینه به هم ریختگی تمامی این موارد فراهم شد .

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: امام راحل به عنوان شخصیتی بی نظیر، عالمی دانشمند و عارف واصل الی الله، قبل از پیروزی انقلاب می دانست چه کاری را شروع خواهد کرد و ایشان از سال 40 بشارت می داد و تمام این موارد قبل از سال 40 نیز به امام الهام شده بود و امام آگاهانه در این مسیر اقدام کرد. 

وی اظهار کرد: امام راحل با مدیریت خود توانست در وقتی که اکثریت مجلس، دولت و همه شخصیت ها تقریبا در حال از دست رفتن بودند، توانست جامعه را نگه دارد و این حرکت را دنبال کند اما این توطئه، توطئه بزرگی بود. 

وی تصریح کرد: این توطئه ها به گونه ای بود که کوه ها را می کند و انها را از بین می برد اما خداوند وعده ای که به رسولان خود داده، تخلف نمی کند و وعده خداوند تحقق می یابد و روشن ترین عده خداوند این است که خداوند می فرماید خداوند برنامه هایی که تدوین می کند از همه توطئه های دشمنان بالاتر است. 

وی گفت: برای آنکه بدانیم این توطئه های دشمنان تا چه میزان سنگین و حساب شده بوده است، باید گفت توطئه گر امپریالسیم جهانی به سرکردگی آمریکا، هم پیمانان منطقه ای و قدرت های بزرگ در برابر جمهوری اسلامی بودند و عوامل ستون پنجم، حرکت نفاق، حرکت خیانت و مزدوری و وابستگی به شرق و غرب عواملی بودند که این توطئه ها را انجام می دادند. 

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت:امروز می بینید منافقان جنایتکار و همه وابستگان به آنها با تمام وجودشان در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند و هر کاری که توانستند انجام دادند و امروز نیز رفته اند و با اسرائیل همکاری می کنند و امروز با کمک های آمریکا و انگلیس و در راس آنها از رژیم خون آشام آل سعود، آل خلیفه بحرین و همه جنایتکاران دیگر امروز با آنها کار می کنند. 
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)