کد خبر: ۲۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون اول رئيس‌جمهوري:
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: انتخابات امسال به عزت نظام و رهبری اضافه کرد بنابراين باید قدردان این مردم که همواره آگاهانه در مواقع حساس در صحنه حضور می‌یابند، باشیم.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: انتخابات امسال به عزت نظام و رهبری اضافه کرد بنابراين باید قدردان این مردم که همواره آگاهانه در مواقع حساس در صحنه حضور می‌یابند، باشیم.

اسحاق جهانگیری در شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی کشور بر اثر انتخابات بالا رفته است و شرایطی را فراهم كرد که با اتکا به این سرمایه از خیلی از مسائل و مشکلات کشور عبور کنیم، تصریح کرد: با آگاهی و سرمایه این انتخابات همه باید دست در دست هم برای تغییر و تحول گام برداریم و چالش‌ها و تنگناهای کشور را به سمت حل مسائل سوق دهیم.وی با بیان اینکه درحال‌حاضر منطقه ناآرام و ملتهب است، بیان کرد: ما در منطقه حساسی قرار گرفته‌ایم و باید از امنیت کشور حفظ و حراست کنیم. مدیران آمریکا هر روز در منطقه دست به تحرکات مختلف می‌زنند تا امنیت پایدار ایران را برهم بزنند ولی نمی‌توانند، باید کمک کنیم تا با شرایط خاصی که در منطقه وجود دارد، کشور را از چالش‌ها دور کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه در مسائل اقتصادی نیازمندیم که اقتصاد کشور را به نقطه‌ای برسانیم که بی‌کاری را در کشور تقلیل دهیم، تصریح کرد: امروزه گفته می‌شود نرخ بی‌کاری در کشور حدود ١٢ درصد است و بیش از ٢٥ درصد بی‌کاران ما از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند.

وی اضافه کرد: رفع بی‌کاری نیازمند رونق تولید داخلی و جذب سرمایه‌گذاری است. راهکار افزایش تولید و سرمایه‌گذاری هم توجه به بخش خصوصی است؛ در این راستا باید تعامل خوبی با دنیا داشته باشیم تا بتوانیم سرمایه جذب کنیم.معاون اول رئیس‌جمهور گفت: همه کشور باید در یک راستا قرار گیرند تا کشور به چالش‌های اقتصادی بپردازد. سیاست‌های اقتصادی باید قدرت اجماع‌سازی داشته باشند؛ در دولت برنامه‌های خوبی تدوین شده است. جهانگیری اضافه کرد: در پایان سال گذشته در شاخص‌های اقتصادی نظیر سرمایه‌گذاری، نفت، گاز، صنعت، معدن، کشاورزی و... کشور وضعیت خوبی پیدا کرد و با رشد مواجه بود. از جمله اهدافی که در سال ٩٥ پیش‌بینی شد، بهره‌برداری از پنج‌ هزار واحد تولیدی در کشور بود که بیش از پنج‌هزارو ٥٠٠ واحد تولیدی در کشور به بهره‌برداری رسید. برای سال جاری هم بهره‌برداری از بیش از شش هزار واحد تولیدی پیش‌بینی شده است که گیلان باید در این راستا جایگاه خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری هم سیاست‌های جدیدی را اعلام کرده‌ایم، افزود: دولت در مقطعی قرار گرفته که پایان دولت یازدهم و تشکیل دولت دوازدهم است، قطعا با تشکیل دولت دوازدهم اجرای برنامه‌ها سرعت بیشتری پیدا می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)