کد خبر: ۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس خانه صنعت و معدن در پاسخ به صحبت های رئیس سازمان امور مالیاتی:
رئيس خانه صنعت و معدن با اشاره به اينکه امروز رئيس سازمان امور مالياتي از بخشش مالياتي تعدادي از توليدکنندگان خبر داد، اظهار كرد: اما من مي‌خواهم بگويم ممنون از اين منتي که براي بخش توليد در نظر گرفته‌ايد.
رئيس خانه صنعت و معدن نيز در اين همايش با اشاره به اينکه امروز رئيس سازمان امور مالياتي از بخشش مالياتي تعدادي از توليدکنندگان خبر داد، اظهار كرد: اما من مي‌خواهم بگويم ممنون از اين منتي که براي بخش توليد در نظر گرفته‌ايد.

عبدالوهاب سهل‌آبادي با طرح اين پرسش که مگر بخش توليد چه تقصيري در ايجاد رکود، هدفمندي يارانه‌ها و تحريم‌ها داشته است، افزود: ما هيچ نقشي در اين اتفاقات نداشتيم؛ اما بايد ضرر زيادي را پرداخت کنيم؛ حتي سهم توليد را هم از محل هدفمندي يارانه‌ها پرداخت نکردند. رئيس خانه صنعت و معدن ايران با اشاره به اينکه بايد خسارات وضعيت اقتصادي کشور ميان بخش‌هاي مختلف تقسيم شود و نبايد توليدکننده تاوان آنها را پرداخت کند، افزود: يک توليدکننده را براي بدهي‌هاي زياد دستگير و هزارو ٤٠٠ کارگر آن را بي‌کار مي‌کنند و متأسفانه اخيرا باخبر شدم اين فرد فوت کرده است. دردآورتر آنکه اواخر ٩٥ همسر ٧٣‌ساله اين فرد را هم به دليل بدهي بانکي واحد توليدي شوهرش به زندان انداخته‌اند. 

تقوي‌نژاد: معافیت بیشتر مالیاتی در ازای استخدام کارگر

رئیس سازمان مالیاتی نيز خطاب به واحدهای تولیدی گفت: آن دسته از واحدهای تولیدی که بیش از ۵۰ نیروی انسانی دارند اگر در دوره معافیت مالیاتی خود اشتغال بیشتری را ایجاد کنند، از معافیت مالیاتی بیشتری برخوردار خواهند شد. رئيس سازمان امور مالياتي کشور با بيان اينکه مدل ماليات بر ارزش افزوده‌اي که در ايران اجرا مي‌شود، در ۱۵۰ کشور نيز در حال اجراست، از ايجاد اصلاحاتي در اين قانون خبر داد.

سيدکامل تقوي‌نژاد به مواردي که حول موضوع ماليات بر ارزش افزوده از جانب توليدکنندگان مطرح شد، اشاره کرد و گفت: ماليات ارزش افزوده هم‌زمان در ايران در ۱۵۰ کشور ديگر نيز با همين مدل اجرا مي‌شود و افرادي که عليه آن صحبت مي‌کنند، يا مخالفان دو دسته‌اند يا از اين کار را آگاهانه انجام مي‌دهند و از شفافيت هراس دارند؛ يا با نحوه عملکرد و سازوکار اين قانون آشنايي ندارند و نتوانسته‌اند به عملکرد ما در سازمان اعتماد کنند. 

او همچنين در حاشيه اين مراسم، درباره دريافت ماليات از رانندگان اسنپ در دفترخانه‌ها در زمان فروش خودرو اظهار كرد: به‌تازگي ١١ هزار شرکت را در فضاي مجازي شناسايي کرديم که بر اساس نوع فعاليت‌شان مشمول ماليات خواهند شد. بررسي موضوع دريافت ماليات از اين شرکت‌ها آغاز شده و دستورالعمل آن در دو هفته آينده ابلاغ مي‌شود.

منبع: شرق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)