کد خبر: ۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
چرا مخالفان نشاندار دولت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان رخنه کرده اند؟
آخرین بار رییس جمهور در جمع استانداران خود از مدیرانی سخن گفت که برای حمایت از دولت لخ لخ کردند.

آخرین بار رییس جمهور در جمع استانداران خود از مدیرانی سخن گفت که برای حمایت از دولت لخ لخ کردند. 

این موضوع نشان داد که شخص رییس جمهور نیز به عدم حمایت و کارشکنی برخی مدیران از دولت انتقاد دارد. 

اینکه کسی بخواهد فعالیت سیاسی کند و علیه رییس جمهور سخنرانی کند و یادداشت بنویسد طبیعتا یک حق قانونی است. اما اعتراض بر سر این است که چرا چنین فردی پست های دولتی را اشغال می کند. 

حال باید دید چرا وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زیر مجموعه خود افرادی را منصوب کرده که برنامه دولت روحانی را قبول ندارند. مگر نه آنکه شرط انتصاب مدیران قبول داشتن برنامه روحانی است. 

چگونه فردی که علیه روحانی مصاحبه می کند و فعالیت انجام می دهد می تواند برنامه روحانی را پیش ببرد. چرا رییس دانشگاه علوم پزشکی با علم به مخالفت این فرد با دولت روحانی وی را به این سمت منصوب کرده است.

از جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر فرهیخته دولت تدبیر و امید می خواهیم متن زیر را مطالعه بفرمایند.


خلاصه یادداشت سیدحسین صابری رییس جمنای کرمان، استاندار  کهگیلویه و بویراحمد در دولت احمدی نژاد و رییس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان که اخیرا در خبرگزاری فارس منتشر شده به همراه مصاحبه او قبل از انتخابات ریاست جمهوری به شرح ذیل است. 

البته نامبرده پای ثابت خبرگزاری فارس در نوشتن مطالبی علیه دولت است:

پسا برجام در 2 سالگی با واقعیت‌هایی تلخ

واقعیت‌های تلخ [برجام] خوش‌باوری برخی از مسؤولان نسبت به استکبار به‌ویژه آمریکا، دلبستگی معدودی از دولتمردان به خارج و دلخوشی به همراهی آنان، گره زدن بسیاری از ضرورت‌ها به مذاکرات و برجام، عدم تحقق بخشی از وعده و وعیدها و گشایش‌های کاری در سایه مذاکرات و برجام از جمله لغو یکباره  همه تحریم‌ها در روز آغاز اجرای برجام، ایجاد رخنه و کندی کار و تاخیر در فعالیت‌های هسته‌ای سازنده به‌واسطه  انجام و اجرای یک‌جانبه تعهدات ایران طبق برجام، لو رفتن بعضی اطلاعات و توانمندی‌های هسته‌ای ایران در بازدیدهای ادواری نمایندگان آژانس، افزایش برخی تحریم‌ها به بهانه‌های واهی و ساختگی در کنار عدم لغو تحریم‌ها و عدم رفع موانع بانکی، بیمه‌ای و اقتصادی و تجاری و ...

کندی در انجام رسالت‌های متعدد دولت به‌دلیل اینکه عمده وقت و انرژی صرف مذاکرات و پیگیری اجرای برجام شد و تصور بر این بود که با اجرایی شدن برجام، همه تحریم‌ها لغو و همه مشکلات برطرف و دنیا پر از گل و بلبل می‌شود که نشد.

تحریم‌ها یکباره حل شد؟ که نشد بلکه اضافه هم شد، رابطه آمریکا با ایران حسنه شد؟ که نشد بلکه با تغییرات سیاسی در آمریکا بدتر هم شد، روابط تجاری گسترش و صادرات ایران روان‌تر شد؟ که نشد بلکه به چند مورد غیر ضرور آن هم به‌نفع خارجی‌ها و بازار مصرف و کار آنان فراهم شد مثل بستن قراردادهای سؤال برانگیز و مدت‌دار و وعده سر خرمنی.

این فعال سیاسی اصولگرا چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری به خبرگزاری فارس گفته بود: امیدواریم با همدلی و وحدت و انسجام کامل با حضور حماسه‌ساز همه نیروهای ارزشی و انقلابی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه و در پای صندوق‌های رأی یک «نه» محکم به شرایط فعلی داده شود.

صابری گفته بود: در شرایط کنونی دولت به‌جای تکیه بر نیروها و توانمندی‌های داخلی به بیرون نگاه دارد ... که امیدواریم به این شرایط خاتمه داده شود و دولت اسلامی با همه ارکان و عناصر آماده به خدمت در جای جای کشور حاکم شود و به‌گونه‌ای حرکت کند که شهدا و امام شهدا راضی باشند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
1
این مشت نشانه خروار است
دکتر حقدوست داعیه مدیریت علمی و دوری از سیاست دارند
ای کاش ای کاش بررسیی انجام میشد و همگان میدیدند که تمامی تیم مدیریتی ایشان،دقیقل تمامی این تیم،ترکیبی از مدیران دولت اول و دوم احمدی نژاد هستند و انفاقا ایشان بسیارهم سیاسی اند.
ایشون فکرشم نمیکردن که روحانی دوباره رای بیاره،اماده شده بودن تا معاون وزیر بهداشت در دولت رییسی بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
0
امثال آقای صابری در دانشگاه علوم پزشکی خیلی زیاد هستند.
بنادک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
0
از این قبیل تصمیم ها از طرف ریاست دانشگاه کم ندیدیم ما!
به امید تغییر شرایط موجود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
جناب وزیر هر دو طرف قضیه رو دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
باید منصفانه نظر داد. شما از کجا می دانید که برنامه های ذهنی هر کسی چیست؟ آیا با شما مشورت کرده اند یا رسما جایی اعلام کرده اند که اینطور بصورت عمومی، ذهنیات خودتان را منتشر می کنید؟
ضمن اینکه مدیریت تا چه حد باید به سیاست وابسته باشد؟
خواسته اغلب افراد جامعه و مسئولین نظام این است که با تغییرات سیاسی کل بدنه اجرایی دولت تغییر نکند و اصطلاحا مدیران جدید با اتوبوس نیایند.
چه اشکالی دارد که مدیر انقدر ظرفیت و تحمل داشته باشد که افرادی از احزاب مقابل را هم بکاربگیرد و از توانمندی، تجربه و تخصص شون استفاده کند؟
اگر بر عملکرد تخصصی افراد ایرادی وارد است، آن را بگویید.
شهدادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
سلام بداد شهدادیها برسید از کرمان 100 کیلومتر بیایید شهداد کنار لوت خبری از بهداشت ودرمان نیست ومرد م به چه دلشان خوش باشد خیرین می ایند بدادشان برسند دانشگاهیان نمی گزارنند مخصوصا دگتر حق دوست .
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
در جواب ناشناس:
یکی از مدیران ایشون را نام ببرید که از مدیران دوران احمدی نژاد نباشد!این واضحه که ایشون کاملا سیاسی برخورد میکنند.برنامه سخنرانی علی مطهری و اصغرزاده را لغو میکنن،بعد به رایفی پور700تومن میدن تا تو دانشگاه سخنرانی کنه!!!امنتقدین دولت و مخالفین سیاست های روحانی در هیت امنا چه میخواهند؟
در ضمن این ذهنیت بنده نیست،وقتی مدیر دولت روحانی هستی و اتوبوسی سالن سخنرانی رییسی را با پول بیت المآل پر میکنی،برداشتی غیر از این نمیشه کرد.
در مورد عملکرد تخصصی ایشون هم که صدای همه در اومده و خیلی مفصله،بیشترین بودجه تاریخ دانشگاه رو داشتن،زمین های باارزش دانشگاه را فروختن،مییاردها تومان شهزیه از دانشجوها کرفتن،وام گرفتن نتیجش چی بوده؟آموزش پزشکی در این چهار سال نابود شد!دانشجوها تو5ماه اول امسال3 تحصن و نامه اعنراضی داشتن!و صدای کارمندان و اعضای هییت علمی هم صداشون در اومده از وضع موجود!
دانشجوی دانشکده مدیریت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
به دور از دیدگاه های سیاسی ایشان یکی از اساتید خوب و باتجربه این دانشکده هستند و تغییرات مدیریتی خوب و موفقی بعد از ریاست ایشان در این دانشکده اتفاق افتاده است.
واحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
احتراما برادر این جناب صابری رئیس اورژانس کرمان هست . و دست کمی از اخوی خودش ندارد .
سید رمضان هاشمی کرویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
۰۹۱۱۹۰۷۰۱۱۷
باسلام و احترام جناب وزیر از انجایی که اینجانب و امثال بنده با داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی نیاز به درمان داریم از انجایی که بنا به دستور مقامات که از شهر به روستا بروند چرا برای تامین اجتماعی در روستاها هزینه پزشک خانواده دریافت میکنند و فقط داروهای سرماخوردگی و چهارتا قرص گچی با دفترچه تحویل بیمه شدگان میدهند حتی در دوروز پیش در بیمارستان تامین اجتماعی قائم شهر داروی متخصص و یا بالاتر دارو نمی دهند ما که قدرت خرید با این درامد نداریم باز این امر گریبانگیر دولت خواهد بود شما بفرماید چکار کنیم ما شدیم سندون اهنگر دوتا بر سر ما میزنند و یکی بر سر اهن لطفا کمک کنی طر ح پزشک خانواده خوبه بشرط اینکه پزشک متخصص هم باشند می رویم درمانگاه میفرمایند برویم مطب و یا...بیمه تکمیلی چرا در ازمایشگاها و بیمارستانها انلاین نیست یا باید پول بدیم یا نامه ببریم

موفق باشی هاشمی کروئی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)