کد خبر: ۲۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مسئول روابط عمومی هیات کاراته‌ی استان کرمان:
مسئول روابط عمومی هیات کاراته‌ی استان کرمان، از برگزاری 2 مسابقه‌ی کشوری در استان کرمان در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: در 26 مرداد ماه میزبان قهرمانی کشور در سبک شیتوریو کوبه اوزاکا هستیم و در 16 و 17 شهریور ماه دومین قهرمانی کشوری کاتای ایران در تمام تیم‌ها را برگزار می‌کنیم.
کرنا:
هادی نخعی، مسئول روابط عمومی هیات کاراته و رییس سبک وادوریو کاراته استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان‌شهرآن‌لاین گفت: از ابتدای سال 96و با ریاست احمد امیری بر هیات کاراته، این هیات با کمک و همراهی افراد فنی و کار آزموده و برنامه‌ریزی صحیح، موفقیت‌های بزرگی به دست آورده که یکی از این موفقیت‌ها، رهبری تیم کاتای ایران توسط یکی از مربیان با تجربه‌ی کرمانی است.

وی با اشاره به این‌که برای اولین‌بار مربی‌گری تیم‌های کاتای ایران در همه‌ی رده‌های سنی به یک کرمانی سپرده شده افزود: محسن رشیدی‌نژاد مسئولیت رهبری تیم ملی کاتای ایران را برعهده گرفت.

نخعی هم‌چنین از جمله افتخارات تیم کاراته کرمان را در 6 ماه گذشته، کسب یک مدال طلای کاتای تیمی در بازی‌های آسیایی قزاقستان ذکر کرد و افزود: در رده‌ی سنی جوانان (امید) در مبارزه کمیته‌های انفرادی، نیز موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شده‌ایم که در کاتای تیمی پویا حبیبی، مهدی رضایی و مهدی شجاعی و در کمیته انفرادی مهدی قراری‌زاده موفق شدند مدال این دوره از مسابقات را به دست آوردند و مجوز ورود به المپیک را نیز دریافت کنند.
وی با اشاره به این‌که تیم کاراته استان کرمان در سطح کشوری به تعداد بالایی از مدال‌های طلا و برنز در دو شیوه‌ی آزد و سبکی طی 6 ماه گذشته دست یافته است، خاطرنشان کرد: 32 سبک کنترلی و آزاد در استان کرمان وجود دارد که به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته  استان کرمان در مورد رتبه‌ی استان کرمان در رده‌بندی فدارسیون کاراته گفت: کاراته استان کرمان در سال 1394 چهارم بوده، در سال 1395 در بین تمامی استان‌ها، رتبه‌ی اول را به دست آورده است که قطعا در سال 96 نیز اول خواهد شد.
وی با  اشاره به این‌که ورزش کاراته در بین بانوان کرمانی نیز طرفداران زیادی دارد تصریح کرد: 12 نفر از بانوان کرمانی نماینده 12 سبک کاراته در استان هستند و  حدود 6 هزار نفر کاراته کار زن در این استان داریم که در مسابقات کشوری نیز مدال‌های خوبی را به دست آورده‌اند.
نخعی از وجود 300 مربی فعال و در حال کار در استان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 50 نفر آنان پیشکسوت هستند.

وی افزود: دوره‌های مربی‌گری درجه 2 و درجه 3 را در تمامی سبک‌ها برگزار کردیم و در حال حاضر قصد داریم طی ماه‌های آینده  دوره‌های مربی‌گری درجه‌ی یک را نیز برگزار کنیم.

مسئول روابط عمومی و رییس سبک وادوریو در استان کرمان به برگزاری سمینار تخصصی اجرایی با حضور مربیان کل استان اشاره کرد و گفت: این سمینار با حضور و استقبال جمع زیادی از کاراته کاران استان برگزار شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)