کد خبر: ۲۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با ملاحظه دغدغه‌های اصلی نظام به وزرای پیشنهادی رای داده شود که یکی از آن‌ها مسأله اقتصاد است.
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی در زمینه اولویت‌های انتخاب وزرای کابینه دوازدهم اظهار داشت: باید با ملاحظه دغدغه‌های اصلی نظام به وزرای پیشنهادی رای داده شود که یکی از آن‌ها مسأله اقتصاد است، اقتصاد در حال حاضر میدان مبارزه دشمن علیه ملت ایران است و از یک طرف به مجاهده و جهاد اقتصادی نیاز داریم که جلوه این جهاد همان اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از شاخص‌هایی که در وزرای پیشنهادی مد نظر است اینکه باید از نمره قابل قبولی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که میدان جهاد اقتصادی است برخوردار بوده و بتواند قدم‌های موثری بردارد.

علیمرادی ادامه داد: شاخص دیگر فرهنگی است چراکه استکبار می‌خواهد مبانی اعتقادی و فرهنگ ملل جهان را از جمله ملت ایران را با نفوذ اعتقادی و فرهنگی آسیب بزند و وزرای پیشنهادی باید این شاخص در آن‌ها نمودار باشد که در راستای مجاهده فرهنگی و مبارزه با نفوذ فرهنگ بیگانه میدان‌داری و بتوانند در این میدان نقش موثری ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزیری باید منتخب شود که از توانایی لازم برای مسؤولیت‌های بزرگ در نظام برخوردار بوده و در راستای اهداف کلان آن بتواند قدم‌های موثری بردارد و هر مقدار توانا، پرکار، مدیر، مدبرتر باشد و فراتر از کارهای عادی اداری انجام وظیفه کند برای نظام موثرتر است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور در یک شرایط عادی قرار ندارد و در یک میدان مجاهده هستیم، ادامه داد: همانطور که در یک میدان جهاد سخت، میدان‌دارها تنها به کار رسمی و اداری نمی‌توانند اکتفا بکنند به همان صورت در جمهوری اسلامی نیز بدین شکل است.

علیمرادی ادامه داد: نباید این‌گونه باشد که مسؤولان کشور تصور کنند تنها وظیفه آنان امضا کردن کارتابل، حضور در ساعات اداری و شرکت در چند جلسه است در صورتی که این‌طور نیست.

وی خاطرنشان کرد: وزرا باید از همه ظرفیت، توانایی جسمی و بدنی خود و حتی فراتر از یک کار عادی، رسمی، معمولی و اداری عمل کنند و زمانی که در این میدان جهاد از خود مجاهدت نشان دهند خداوند هم راه‌های نور را به آنان نشان می‌دهد و این وعده الهی است کسانی که در راه خدا، حاکمیت دین، اعتلای کلمه الله، حفظ جمهوری اسلامی، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مجاهدت کنند خداوند نیز راه‌های خود را به آن‌ها نشان می‌دهد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: راه‌هایی که خداوند نشان می‌دهد در وهله اول نشان‌دار نیست و پنهان است اما زمانی که ملتی و کارگزارانشان در پیشبرد اهداف این نظام مقدس مجاهدت کردند خداوند راه‌های دیگری را باز و بن‌بست‌ها را می‌گشاید و بر اساس چنین مبانی اعتقادی باید عمل و کار کنیم.

علیمرادی تصریح کرد: تردیدی نیست که نظام جمهوری اسلامی در دنیا دشمنان پر‌وپاقرصی دارد چون قصد دارد مستقل باشد و به شرق و غرب وابسته نباشد زورگویان، قلدران و زیاده‌خواهان عالم با پدیده استقلال یک ملت، کشور و امت سازگار نیستند و هر کشوری که با زیاده‌خواهی‌های کشورهای مستکبر دنیا هماهنگ نیست درصدد تخریب، تحقیر و نابودی آن کشور برمی‌آیند.

وی ادامه داد: کشور ما و نظام استکباری در یک میدان مبارزه و جهاد قرار داریم که آن‌ها خود را در حال مبارزه می‌بینند و ما هم خود را باید در حال مبارزه ببینیم تا زمانی هم که ما بخواهیم اسلام را حاکم کنیم این میدان مبارزه ادامه دارد این‌طور نیست که زمانی برسد که بگوییم این میدان مبارزه تمام شد در حالی که زمانی تمام می‌شود که به طور کامل دشمنان کشور از نابودی ما مایوس شوند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر دشمنان قسم خورده کشور ما احتمال دهند که از طریقی می‌توانند صدمه‌ای به کشور بزنند، نفوذ کنند و حتی اگر احتمال نفوذ را هم بدهند تلاش‌های آن‌ها قطعاً ادامه دارد و بدین طریق دفاع و جهاد ما هم باید ادامه باید و گمان نرود که اگر یک قدم عقب‌نشینی از مواضع خود کنیم دیگر روابط عادی و مشکلات رفع می‌شود نه این‌گونه نیست
منبع: فارس
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)