کد خبر: ۲۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار کرمان عنوان کرد:
فرماندار کرمان گفت: شوراها ظرفیت بسیار خوبی برای عمران و آبادی مردم خواهند بود و دولت خود را موظف و مکلف می‌داند تا با شوراها نهایت همکاری را داشته باشد و امیدواریم با همراهی و هم‌افزایی این مشارکتت بیشتر شود.
گفتارنو/ گروه شهر: 

فرماندار کرمان گفت: شوراها ظرفیت بسیار خوبی برای عمران و آبادی مردم خواهند بود و دولت خود را موظف و مکلف می‌داند تا با شوراها نهایت همکاری را داشته باشد و امیدواریم با همراهی و هم‌افزایی این مشارکتت بیشتر شود.

محمدعلی توحیدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین تحلیف منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان بابیان اینکه دغدغه حاکمیت بحث اشتغال و تولید است، اظهار کرد: اولین انتظار و درخواستمان از شورای پنجم این است که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بانام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گرفته است و همان‌طوری که در سرفصل همه برنامه‌های دولت اشتغال و تولید است شورای شهر این موارد را در دستور کار خود قرار دارد و این تنها وظیفه دولت نیست بلکه باید در دستور کار همه آحاد ملت قرار گیرد.

فرماندار کرمان ادامه داد: همین‌جا اعلام می‌کنیم تمامی ظرفیت اجرایی، نظامی و .. این سیاست را خواهند داشت با شورا نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار کرمان اظهار کرد: با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرینی در کارنامه درخشان میهن اسلامی به ثبت رسید.
وی افزود: با مشارکت قریب 80 درصد مردم کرمان در انتخابات سال 96 برگ زرینی در کارنامه درخشان میهن اسلامی‌مان افزودند و 413 هزار نفر از مجموع مردم کرمان در انتخابات شرکت کردند  و با تمهیدات و تبلیغات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مردم با این عظمت شرکت نمودند که باید از این حضور تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: 388 نفر برای کاندیداتوری به صحنه انتخابات آمدند که اگر نمی‌آمدند و این فضا را ایجاد نمی‌کردند شاید ما این حضور پرشکوه را نمی‌دیدم، خود را در معرض نقدها و انتقادها قراردادند و هزینه کردند که باید برای شکوه انتخابات به‌واسطه این کارها و فعالیت‌ها صمیمانه سپاسگزاری کنیم.

توحید در ادامه گفت: در اختیارآباد، باغین، زنگی‌آباد، ماهان، چترود، راین، گلباف، اندوهجرد و همچنین در 139 شورای روستایی که در 6 بخش شهرستان کرمان قرار دارند امروز کار رسمی خود را آغاز خواهند کرد که بخش مرکزی 60 شورا را تحت پوشش خود دارد. 

وی بیان کرد: بیش از 420 نفر در شوراهای روستایی حضور دارند که عهده‌دار روستاها خواهند بود و خدا را شاکریم یک انتخابات که چندین مرتبه راستی آزمایی شد و هیچ تغییری در سرنوشت افرادی که از سوی مردم انتخاب‌شده بودند حاصل نشد و با مدیریت نظارت عالی استان هم هیچ تغییری صورت نگرفت و از عوامل اجرایی و هیئت اجرایی که باصداقت و قانون‌مداری و با دشورای های و سختی‌ها فعالیت خود را به پایان رساند را شاهد بودیم.

فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: تقریباً دو روز کامل یعنی از صبح جمعه 29 اردیبهشت‌ماه تا بخشی از روز بعد شنبه درگیر برگزاری انتخابات بودیم تا در این مدت بازشماری صورت گرفت و با هر مرحله بازشماری آراء مطمئن‌تر می‌شدیم که انتخابات با دقت انجام‌شده است.
وی عنوان کرد: در مهلت ثبت‌نام که در ایام نوروز صورت گرفت 1668 نفر اعلام آمادگی کردند که 388 نفر از این تعداد مربوط به شهر کرمان بود و از جمع کل 227 نفر انتخاب شدند و  کمتر فردی داشتیم رد صلاحیت شود و برخی افراد انصراف دادند و درمجموع از بین افراد 260 نفر به رقابت پرداختند که 11 نفر بیشترین آراء را کسب کردند

وی برای چندمین بار اسامی 11 نفر منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمان را قرائت کرد و ادامه داد: شورای پنجم از امروز کار خود را برای 4 سال که 17 روز آن کوتاه‌تر شد و 1460 روز رسیده است آغاز می‌کند و فرصت مناسبی است که از امروز این شورا همراه با سایر شوراهای ما در کشور کار خود را آغاز می‌کند.
وی گفت: جا دارد از اقدامات شورای چهارم که گام‌های مؤثری برای عمران و آبادی شهر برداشتند تقدیر و تشکر کنم. 

وی در پایان گفت: از زحمات شهرداران که بازوهای اجرایی شوراها بودند و سیاست‌های آنان را اجرایی می‌کردند همچون سیف الهی و بابایی در شورای چهارم که در این دوره زحمات زیادی را بر دوش کشیدند و تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهر کرمان 300 شعبه اخذ رأی راه‌اندازی شد و بیش از 70 شعبه را اضافه کردیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)