کد خبر: ۲۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
رزم‌حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان در دولت یازدهم:
استاندار کرمان گفت: مدیریت جهادی با تعامل سازنده و بلوغ سیاسی و مدیریت ایجاد خواهد شد که طی 4 سال گذشته اقدامات خوبی در استان کرمان صورت گرفته است اما برخی محدودیت ها موجب شده تا انتظاراتمان برآورده نشود.
استاندار کرمان گفت: مدیریت جهادی با تعامل سازنده و بلوغ سیاسی و مدیریت ایجاد خواهد شد که طی 4 سال گذشته اقدامات خوبی در استان کرمان صورت گرفته است اما برخی محدودیت ها موجب شده تا انتظاراتمان برآورده نشود.

علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونین سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دوره تصدی شهیدان باهنر و رجایی کوتاه بود و همین امر موجب شد تا کارنامه اجرایی مشخصی نباشد.

وی دوره تصدی شهیدان باهنر و رجایی را دارای فرهنگ مدیریت جهادی دانست و یادآورشد: براساس تفکرات برخی که از مدیریت جهادی به عنوان مدیریت بی نظم و بی تدبیر یاد می کنند، مدیریت جهادی، مدیریتی همراه با تدبیر، نظم، جسارت و مردمی بودن است.

استاندار کرمان از مدیریت جهادی به عنوان تلاش مفید در ساعت اداری نام برد که نیازمند خلوص نیت است و تصریح کرد: براساس آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ساعت مفید دستگاه های دولتی در کشور 22 دقیقه در روز است.

رزم حسینی با تاکید براینکه در استان کرمان بدنبال نهادسازی اقتصاد مقاومتی واقعی هستیم، خاطرنشان کرد: بخش مردمی کردن اقتصاد یکی از مهم ترین بخش های سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است که از سوی دولت تدبیر و امید در حال اجراست.

وی اقتصاد مقاومتی را به معنای استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی دانست و گفت: به عنوان مثال کشور ژاپن که از ظرفیت های قابل ملاحظه ای همچون نفت و معدن ندارد، به عنوان بزرگترین تولید کننده پتروشیمی جهان شناخته می شود زیرا توانسته است که این مزیت را ایجاد کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی توسط 22 شرکت و موسسه توسعه گرا در استان کرمان در حال اجراست، افزود: این شرکت های توسعه گرا بدنبال خلق چنین مزیت ها و ظرفیت هاست، این الگوی جسورانه و کار سختی است که به موسساتی که ماموریت خاص خودشان را دارند، مسئولیت اجتماعی واگذار کنیم.

رزم حسینی ضمن قدردانی از همکاری خوب سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان در این دوره، یادآورشد: ابزارهای رسانه ای باید در جهت کاهش وابستگی های مردم به دولت به کار گرفته شوند تا چابک سازی در بدنه دولت صورت پذیرد.

وی با اشاره به ثمرات الگوی طرح زون بندی استان کرمان به مناطق اقتصادی، تصریح کرد: هیچ وزیر و مسئول عالی رتبه ای را ندیدم که الگوی اقتصاد مقاومتی استان را تایید و تحسین نکند بلکه خواستار پایداری و استمرار این الگو بوده اند که می تواند کشور را از این بن بست رها کند.

استاندار کرمان با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان کارنامه عملگرایانه و قابل رصدی دارد لذا این الگو باید با همکاری رسانه ها نهادینه شود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود طی دو ماه آینده مجوز نهاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان از سوی وزیر کشور صادر کرده و دستگاه های اجرایی استان این نهاد را پشتیبانی کنند.

رزم حسینی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تعالی فرهنگی شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج فی مابین رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: طرح نجات در حاشیه شهر کرمان قریب به دو سال در حال اجراست که انتظار می رود ثمرات این طرح تبلیغ شود.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به تنهایی اقتصاد را شامل نمی شود، یادآورشد: انتظار نداریم که استاندار کرمان دوره تصدی شهیدان باهنر و رجایی را دارای فرهنگ مدیریت جهادی دانست و یادآورشد: مدیریت جهادی، مدیریتی همراه با تدبیر، نظم، جسارت و مردمی بودن است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نوش آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
واقعا شاخص های تدبیر ، نظم ، جسارت و مردمی بودن که به مدیریت جهادی ربط داده شده است در دوره مسئولیت ایشان چقدر رشد داشته است؟ یک پرسش نامه بگذارید واز مردم قضاوت را بخواهید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)