کد خبر: ۲۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
انتقاد معاون وزیر امور خارجه از بالا بودن قیمت بلیط پروازهای ماهان در کرمان
حسن قشقاوی با گلایه از بالا بودن قیمت بلیط پروازهای ماهان در کرمان، اظهار کرد: پایه، جان و درآمد شرکت هواپیمایی ماهان از کرمان است و به دور از انصاف است که قیمت بلیط های این شرکت در کرمان انقدر گران باشد و باید ماهان هزینه کرایه کرمان را نصف کند تا بعد از آن هر کاری که بخواهد وزارت خارجه برای این شرکت انجام خواهد داد.
حسن قشقاوی  با گلایه از بالا بودن قیمت بلیط پروازهای ماهان در کرمان، اظهار کرد: پایه، جان و درآمد شرکت هواپیمایی ماهان از کرمان است و به دور از انصاف است که قیمت بلیط های این شرکت در کرمان انقدر گران باشد و باید ماهان هزینه کرایه کرمان را نصف کند تا بعد از آن هر کاری که بخواهد وزارت خارجه برای این شرکت انجام خواهد داد.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه  صبح امروز سیزدهم شهریورماه در دومین همایش نمایندگان اطلاع رسانی و گردشگری ایران در خارج از کشور گفت: در قرآن کریم به مقوله اطلاع رسانی گردشگری توجه شده است، همچنین امام علی (ع) فرمودند«برای اینکه بزرگتر و بالاتر شوید هیچ راهی جز این ندارید که گردشگر باشید«.

وی ادامه داد: امام علی(ع) فواید گردشگری را شامل تفرج، اقتصاد معیشت و درآمدزا، افزایش دانش، آشنایی با آداب و رسوم ملت ها، باعث هم نشینی با بزرگان می دانند که نشان می دهد مقوله گردشگری و توجه به این مهم باید در دستور کار ما نیز قرار گیرد.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان این مطلب که گردشگری اخلاق، ادب و احترام یک جامعه را نشان می دهد، اظهار کرد: در حوزه گردشگری باید به مهمان و گردشگر بدون در نظر گرفتن دین او که کافر است یا مسلمان، احترام بگذارید.

وی از فعالیت زیاد استان کرمان در تقویت گردشگری در سال های اخیر سخن به میان آورد و عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان 5 اثر ثبت جهانی و 700 اثر تاریخی ملی دارد اما متاسفانه استان کرمان به همه جاذبه های گردشگری خود توجه نکرده است.

قشقاوی با اشاره به اینکه شاه نعمت الله ولی را یکی از ظرفیت های گردشگری استان کرمان دانست و بیان کرد: شاه نعمت الله ولی700 سال قبل تاریخ زندگی پادشاهان را پیش بینی کرده است، حال جای سوال است که اگر این مورد را در کتاب تاریخ بیان کنید و به جهان معرفی کنید آیا دیگر در کرمان جای سوزن انداخت خواهد بود.

وی گردشگری را رقیب نفت دانست و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: باید از حداقل 20 درصد از درآمدهای حوزه گردشگری برای توسعه گردشگری برای زیرساخت های گردشگری استفاده کرد و این موضوع باید در برنامه پنج ساله کشور مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور خارجه با گلایه از بالا بودن قیمت بلیط پروازهای ماهان در کرمان، اظهار کرد: پایه، جانش و درآمد شرکت هواپیمایی ماهان از کرمان است و به دور از انصاف است که قیمت بلیط های این شرکت در کرمان انقدر گران باشد و باید ماهان هزینه کرایه کرمان را نصف کند و بعد از آن هر کاری که بخواهد وزارت خارجه را برای این شرکت انجام خواهد داد.

قشقاویی در پایان با اشاره به سامانه صدور ویزا در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان افزود: مشکلی در بعد ویزا نداریم و خوشبختانه هم اکنون در برخی از شهرهای کشور از جمله کرمان دفتر صدور ویزا راه اندازی شده است که این مهم می تواند در ورود گردشگر به کشور موثر باشد اما جای سوال است که چرا شرکت هواپیمایی ماهان پرواز مستقیمی از استانبول به کرمان نمی گذارد.

 در این مراسم تفاهمنامه مطالعه طراحی سرمایه گذاری و ایجاد مراکز تفریحی گردشگری، هنری در حوزه تفرجگاه ها قطب های گردشگری و مراکز اقامتی و توریستی بین استانداری کرماتن و کانون جهانگردی و اتومبیل رانی ایران امضا شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)