کد خبر: ۲۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اعلام این خبر که فرماندار کرمان بازنشسته شدند، تصریح کرد: سیاست دولت این است که از نیروهای جوان استفاده کند و افرادی که در سن بازنشستگی هستند، بازنشسته کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اعلام این خبر که فرماندار کرمان بازنشسته شدند، تصریح کرد: سیاست دولت این است که از نیروهای جوان استفاده کند و افرادی که در سن بانشستگی هستند، بازنشسته کند

"حمید ذکاءاسدی" پیش از ظهر امروز 19 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کرمان ضمن تبریک عید غدیر خم، گفت: برگزاری انتخابات امن و سالم از توفیقات محمدعلی توحیدی می باشد.

وی توحیدی را از با سابقه ترین فرمانداران کشور دانست و بیان کرد: محمدعلی توحیدی همواره اجرای قانون سرلوح اقداماتشان بوده و هرگز تسلیم سیاست ها نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اعلام این خبر که فرماندار کرمان بازنشسته شدند، تصریح کرد: سیاست دولت این است که از نیروهای جوان استفاده کند و افرادی که در سن بانشستگی هستند، بازنشسته کند.

وی با بیان این مطلب که توحیدی مدیریت جهادی داشتند، افزود: علی بابایی حدود 20 سال خدمات توسعه ای و عمران شهری داشته اند و کسی آشناتر از مسایل توسعه ای که جزء اهداف اصلی استان است، نمی شناسیم.

ذکاء اسدی یکی از رازهای موفقیت فرماندار جدید را تعامل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: ما بدون هماهنگی و تعامل با همه مقامات استان کرمان اقدامی انجام نمی دهیم

وی با اشاره به بودجه ناچیز دولت برای اقدامات عمرانی، اظهار کرد: بدون حضور بخش خصوصی نمی توانیم توسعه استان را رقم بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: استان کرمان در مبارزه با حاشیه نسینی در رتبه اول کشور قرار دارد، به گونه ای که ساماندهی حاشیه ها و امنیت، سلامت اقدامات شایسته ای در استان کرمان انجام شده است و استان کرمان استان برتر از لحاظ سلامت و جزء سه استان برتر امنیت کشور انتخاب شده است.

وی با اشاره به یکی از افتخارات بزرگ استان کرمان، اعلام کرد: شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور برگزیده شده است و رهبر معظم انقلاب نیز مهر تایید بر اقدامات اقتصادمقاومتی انجام شده در شهرستان قلعه گنج زده اند.

ذکاءاسدی با بیان این مطلب که اقتصاد و رفاه مردم باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: برای دست یابی به اقتصاد پایدار و افزایش رفاه مردم با مشارکت مردم نیاز است.

در این مراسم از خدمات 35 ساله محمدعلی توحیدی فرماندار سابق شهرکرمان تقدیر و تشکر شد و علی بابایی به عنوان فرماندار جدید کرمان معرفی شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)