کد خبر: ۲۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان :
سردارغلامعلی ابوحمزه گفت: مشکل ما در کشور مشکل بودجه، امکانات و نیروی انسانی نیست. مشکل ما مدیریت جهادی است و برای موفقیت باید به صورت جهادی کار کرد. با مدیریت اداری نمی شود کار را پیش برد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  صبح امروز 26 شهریورماه در نشست خبری اظهار کرد: نگاه ما نسبت به رسانه ها این است که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان بوده و اهالی رسانه را به عنوان خواص جامعه می شناسیم.

وی افزود: رسانه هر چه مستدل تر، قوی و عمیق تر و همه جانبه کارش را انجام بدهد، اثرگذاری آن بهتر خواهد بود و هر چه به حاشیه بپردازند، نمی توانند نقشی که دارند، ایفا کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه نگاه ما به رسانه، مانند تقسیم بندی های سطح جامعه و راست و چپ نیست، تصریح کرد: ما به همان تقسیم بندی که مقام معظم رهبری برای جریان انقلاب قائل هستند، قائلیم و معظم له سه جریان انقلابی، غیرانقلابیِ محافظه کار و متهجر، ضدانقلاب مخالف و معاند را تعریف کرده اند و نگاه سپاه و بسیج در استان نسبت به همه جریانات سیاسی این است.

فصل الخطاب سپاه و بسیج؛ فرمانده سپاه ثارالله است 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که باید انقلابی ماند، انقلابی فکر کرد و انقلابی عمل کرد، بیان کرد: تنها کسی که در سپاه و بسیج فصل الخطاب است، فرمانده سپاه ثارالله است و هر کس در هر مسوولیتی حرفی بزند، نظر سپاه و بسیج نیست. نظر سپاه و بسیچ را در همه موضوعات، فرمانده سپاه بیان می کند.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه نگاه ما نسبت به مجموعه دستگاه های استان کرمان در چهار گام تعریف شده، عنوان کرد: نخستین مسئله بحث تعامل، همکاری و کمک است، مسئله دوم انتقاد سازنده و مسئله دیگر مطالبه گری است و هر کس در هر جایگاه و مسوولیتی قرار دارد، باید پاسخگو باشد.

وی افزود: نکته دیگر این است که اجازه نمی دهیم کسی از خطوط قرمز نظام عبور بکند و هر کس می خواهد چه در داخل استان و چه از خارج از استان بیاید، باید در چهارچوب مقررات حرف بزند و تحلیل کند.

معتقدیم باید به همه کمک بکنیم

ابوحمزه با تاکید بر تعامل با دستگاه های مختلف استان اظهار کرد: معتقدیم سپاه بازوی ولایت است و بسیج مربوط به نظام است و باید به همه کمک بکنیم و کمک بگیریم. 

وی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های بسیاری دارد و به دنبال این هستیم استان را به عنوان الگو و نمونه در سطح کشور مطرح و ظرفیت ها را از قوه به فعل برسانیم و رسانه ها در همه حوزه ها، نقش کلیدی دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اولویت ما در استان کار فرهنگی است و بیشترین تعامل و ارتباط را با رسانه ها خواهیم داشت، گفت: نگاه ما این است که سپاه و بسیج اگر می خواهد نقش خود را انجام بدهد، باید در کنار مردم باشد و پروژه های مختلفی در زمینه رفع محرومیت در سطح استان داریم.

وی افزود: مشکل ما در کشور مشکل بودجه، امکانات و نیروی انسانی نیست. مشکل ما مدیریت جهادی است و برای موفقیت باید به صورت جهادی کار کرد. با مدیریت اداری نمی شود کار را پیش برد.

اعلام برنامه های دفاع مقدس در استان کرمان

ابوحمزه در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای مسلح ساعت 8 صبح در محل بلوار 22 بهمن کرمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایش فرهنگی رزمی غواصی در جنگ و عملیات کربلای چهار از سه شنبه 28 شهریورماه جاری به مدت یک هفته در موزه دفاع مقدس اجرا می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: برگزاری همایش نقش روحانیت در دفاع مقدس، تجلیل ازمادران و همسران شهداء، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء در سطح استان، برگزاری قریب به 10 یادواره شهداء در استان، برگزاری اردوهای جهادی یک، دو، سه و 10 روزه در ایام هفته دفاع مقدس، افتتاح طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان، کلنگ زنی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی، برگزاری همایش های علمی کردن کشاورزی در شهرستان های مختلف، سخنرانی فرماندهان سپاه در نماز جمعه و ... از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمان است.

بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

وی تصریح کرد: بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان در هفته دفاع مقدس رایگان است و پخش فیلم های دفاع مقدس در دانشگاه ها را در این هفته داریم.

ابوحمزه بیان کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم سه موضوع را در دستور کار قرار داده ایم که تاکید مقام معظم رهبری بر درس های عاشورا، اخلاق و عبرت های عاشورا است و معظم له فرمودند"عبرت های عاشورا مهم تر از درس ها و اخلاق عاشورا است".

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند"این مسائل را با انقلاب تطابق بدهید"، امسال در استان کرمان در ماه های محرم و صفر تبیین عبرت های عاشورا را دنبال می کنیم که متاسفانه کمتر به عبرت های عاشورا پرداخته می شود و بیشتر اخلاق عاشورا گفته می شود. در حالی که جامعه ما به عبرت ها نیاز دارد.

مهم ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس، بحث ولایت و امامت بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: مهم ترین عامل پیروزی ما در دفاع مقدس علاوه بر ایثار مردم و دیگر مسائل، بحث ولایت و امامت جامعه بود و نقش بسیار کلیدی که امام ایفا کرد و مهم ترین نکته بیان شده در وصیت نامه شهدا، نیز اطاعت از امام است.

وی در پایان درباره مسائل مطرح شده در زمینه فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در کرمان افزود: قرارگاه به دلیل کارهایی که در کشور انجام داده، حدود 23 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد و در کرمان تاکنون قرارگاه بین 500 تا 700 میلیارد تومان کار کرده و کل هزینه هایی که به آنها پرداخت شده معادل 10 درصد بوده و به جای اینکه قدردان اقدامات باشیم، اشکال تراشی می کنیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)