کد خبر: ۲۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
خطیبان جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟
در جمعه‌ای که گذشت اقدامات آمریکا علیه ایران، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع و تحمیل کردن برخی دهیارها بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. همچنین دفاع رئیس‌جمهور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر مباحثی بود که موردتوجه قرار داشت.
گفتار نو/ گروه سیاست:

در جمعه‌ای که گذشت اقدامات آمریکا علیه ایران، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع و تحمیل کردن برخی دهیارها بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. همچنین دفاع رئیس‌جمهور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر مباحثی بود که موردتوجه قرار داشت.

در ادامه چکیده خطبه‌های جمعه استان را به نقل از خبرگزاری‌ها می‌خوانید.

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام مهدی عرب پور

آمریکا توطئه‌های بعدی خود هم به راه انداختند تا اینکه بهانه هسته‌ای را مطرح کردند و جمهوری اسلامی هر چه اعلام کرد که مسئله هسته‌ای ما صلح‌آمیز است و قصد تولید سلاح را نداریم، آن‌ها بر طبل خود کوبیدند.

رسانه‌ها و مطبوعات باید اجازه دهند تا دستگاه قضائی به‌خوبی کار خود را انجام دهد، نه اینکه اقدام به نشر مطالب غیرواقع کنند و فضاسازی‌هایی که توسط بعضی از رسانه‌ها در فضای مجازی ایجاد می‌شود درست نیست.

جیرفت

حجت‌الاسلام رضا سعادت فر

به معنای واقعی که ترامپ حقیقتاً دیوانه است اما در این موضوع خاص برجام ترامپ یک تاجر باهوش است، زیرا تاکنون اقداماتی انجام داده است که به نفع آمریکا بوده است، لذا اگر دیوانه بود، باید یک اقدامی هم به نفع سایر کشورها و به ضرر آمریکا انجام می‌داد.

از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شناسایی و برخورد قاطع با عوامل دانه‌درشت و ذی‌نفوذ مفاسد اقتصادی تقدیر می‌کنیم و این را بدانید که این حرکات شما موجب شادی دل امت حزب‌الله خواهد شد و حمایت قاطع آن‌ها را به دنبال خواهد داشت، ان‌شاءالله که تا ریشه‌کن کردن فساد این برخوردهای قاطع ادامه یابد.

سیرجان

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی

امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می‌افزاید و به‌طور مثال کشور کره شمالی با ایستادگی و عدم توجه به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا موجب عقب‌نشینی ترامپ از موضع خود شد ملت ما هم باسابقه ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آمریکا بهتر و بیشتر ابتکار عمل را در دست دارد و مطمئن باشید آمریکا در مقابل ملت ایران  مجبور به عقب‌نشینی است.

انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

با برخورد و پیشگیری عوامل فساد توسط قوه قضائیه، به‌کاربردن اصطلاح بیکار بودن قوه قضائیه در شأن یک مسئول نیست و به‌طورقطع، شکسته شدن اقتدار قوه قضائیه و نظام اسلامی به نفع مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال خواهد بود.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی پور

گویا در کشور نظارتی وجود ندارد که هرکس هرچه می‌خواهد اجناس را گران می‌کند مگر چه درآمدی برای مردم بالا بردید که این گرانی‌ها پدید آمده است و مگر خریدوفروش مسکن و زمین‌داریم که قیمت مصالح ساختمانی و... را افزایش دادید البته کالاهای مصرفی مردم ازجمله خوراکی، پوشاکی و مواد غذایی و سایر محصولات هم بالا رفته است.

باید مراقب گرگ‌ها و موریانه‌های درون ملت باشیم، تصریح کرد: بعضی احزاب مانند موریانه و گرگ هستند که مجوز رسانه‌‌ای دارند و به جان مسئولان و ملت می‌افتند.

 ریگان

حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی

بعد از گذشت چندین سال در انقلاب اسلامی در شهرستان ریگان شوراهای اسلامی ما دهیاران تحمیلی دارند که از طرف افرادی این دهیاران به شورای اسلامی روستاهای ما تحمیل می‌شوند.

برخی از تغییر و تحولات در همه ارگان‌ها در همه دولت‌ها بوده است و هیچ شکی در آن نیست اما امروز برخی از فرهنگیان ما از نحوه آموزش و مدیریتی که در آموزش‌وپرورش ریگان وجود دارد شاکی  هستند.

بم

حجت‌الاسلام دانشی

هنر یک نماینده این است که بتواند سرمایه‌گذاران را جذب کند و از قابلیتی که در منطقه وجود دارد استفاده کند و از سایر مسئولین و ائمه جمعه نیز برای  پیگیری مشکلات در وزارتخانه‌ها  استفاده کند  آیا اینکه ادارات کلی در یک منطقه ایجادشده است  خلاف قانون هست یا خیر،  هیچ‌کس هنوز از دولت قبلی و دولت فعلی آقای روحانی جواب نداده است و نماینده فعلی و قبلی چند بار به رئیس‌جمهور در این خصوص تذکر دادند؟،  اگر آنجا ادعا دارند ما هم ادعا داریم،  اگر آنجا کم و کاستی هست،  این منطقه هم کم و کاستی دارد،  آیا محرومیت فقط در آن منطقه وجود دارد و این نیز دغدغه دیگر است.

راور

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی

ایران به‌واسطه موشک‌های که ساخته است، حمایتی که از داعش می‌کند(به گفته آمریکا)، بحث سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نیروی مقتدر نظامی در منطقه و کشور که در حال نقش‌آفرینی است، بحث نجات و یاری کشورهای منطقه ازجمله حضور در سوریه و حمایت از مردم مظلوم یمن و … جز کشورهای دشمن آمریکا معرفی‌شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)