کد خبر: ۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
ساعت 2 بعدازظهر دوم خردادماه سال جاری بود که یک خشکبار فروش در خیابان انبار نفت محله هلال‌احمر مچ چهار زن تبهکار را گرفت.

ایران نوشت: 

ساعت 2 بعدازظهر دوم خردادماه سال جاری بود که یک خشکبار فروش در خیابان انبار نفت محله هلال‌احمر مچ چهار زن تبهکار را گرفت.

دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری 115 رازی خود رابه این مغازه رساندند. مردی جوان که مضطرب بود به تیم پلیسی گفت: این چهار زن به بهانه خرید خشکبار وارد مغازه‌ام شدند و یکی از آنها با من سر صحبت را باز کرد.

ابتدا متوجه رفتارهای غیرعادی سه زن دیگر نشده بودم ناگهان در دوربین مداربسته صحنه‌ای باورنکردنی را دیدم هر سه زن در حال سرقت خشکبار و جاسازی آنها داخل لباس‌هایشان بودند، من نیز با خونسردی از خروج هر چهار زن جلوگیری کرده و با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران در برابر چهره‌های آرام زنان تبهکار قرار گرفتند با توجه به اینکه تصور می‌کردند آنها با خیابان گردی از مغازه‌های مختلفی سرقت کرده‌اند احتمال دادند که اعضای این باند وسیله‌ای برای انتقال اموال مسروقه داشته‌اند.

بدین ترتیب دوربین مداربسته خارج از مغازه نیز بازبینی شد و مأموران دیدند هر چهار زن از یک خودروسواری پیاده شده‌اند و آن در گوشه‌ای پارک است. وقتی این خودرو تحت بازرسی قرار گرفت مأموران با گونی‌های برنج، ظروف چینی، لباس‌های مردانه و زنانه، پارچه، انواع نوشیدنی، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم آشپزخانه شامل سرویس چاقو و... روبه‌رو شدند.

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای منیریه تهران این چهار زن که شگرد کش‌روی داشتند از سوی مأموران اداره 17 پلیس آگاهی تحت بازجویی گرفته شدند و فاش کردند برای اجرای راحت نقشه‌هایشان برای خود جلیقه‌هایی را طراحی کرده بودند. دولت، کوکب، سمیرا و معصومه 35 تا 58 ساله چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و سرقت از خشکبارفروشی و همچنین هشت سرقت مشابه دیگر در همان روز را به گردن گرفتند.

دولت که مسن‌ترین عضو باند است، گفت: در زمان سرقت یکی از اعضای باند به بهانه خرید و در نقش سیاه‌کن به سراغ مرد مغازه‌دار رفته و سه عضو دیگر باند با استفاده از غفلت مغازه‌دار، اموال سرقتی را داخل جلیقه‌های مخصوصمان جاسازی کرده و پس از آن با ترک مغازه‌ها فرار می‌کردیم.  

وقتی هر چهار زن پرده از جرایم مشابه خود در محدوده بازار و میدان شوش تهران برداشتند کارآگاهان با تحقیق از مغازه‌دارها پی بردند که خیلی از آنها هنوز اطلاعی از سرقت‌ها نداشته‌اند.

یکی از حجره‌دارها وقتی چهار زن تبهکار را دید، گفت: یکی از این چهار زن خریدار اصلی بود و برای پرداخت پول یک عابربانک به من داد اما هنگام برداشت از داخل حساب کارت متوجه شدیم که داخل حساب عابربانک هیچ پولی وجود ندارد و به این بهانه و برای آوردن پول این زن به همراه همدستانش از مغازه خارج شد و دیگر بازنگشت اصلاً تصور نمی‌کردم که همه این رفتارها بهانه‌ای برای سرقت بوده باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)