کد خبر: ۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یک فرصت مهم برای نشان دادن وحدت و اراده ملی است اما فرصتی هم برای ورود دشمن است.
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یک فرصت مهم برای نشان دادن وحدت و اراده ملی است اما فرصتی هم برای ورود دشمن است.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل صبح امروز در سومین همایش تجلیل از بازنشستگان روحانی عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امسال ما دو انتخابات مهم داریم، گفت: قطعا دشمن برای انتخابات بی‌برنامه نیست.

وی افزود: باید کاری کرد که مجلسی پدید نیاید شبیه آنچه در گذشته بود که مسلمان نشوند، کافر مبیناد. یادتان است که چه دورانی بود، شاید مجلسی بدتر پدید آید.

حداد عادل در ادامه با بیان اینکه این انقلاب یک راه جدید در عالم سیاست، فرهنگ و اداره کشورهاست، گفت: به همین دلیل استکبار جهانی نسبت به انقلاب احساس خطر جدی می‌کند و از روز اول پیروزی انقلاب برای مقابله با آن تلاش کرد. نگرانی اصلی آنها این است که فکر انقلاب اسلامی به سایر کشورها سرایت کند زیرا استکبار به دنبال تسلط بر بازارها، منابع نفتی و حکام کشورهای اسلامی بوده و قصد دارد فرهنگ آنها را پایمال کند.

وی همچنین افزود: در حالی که جمهوری اسلامی تکیه بر قدرت مردم و استقلال را برای کشورهای اسلامی می‌خواهد. وضعیت امروز یمن به این دلیل است که آنها می‌خواهند خودشان بر یمن مسلط باشند و زیر بار سلطه عربستان که نوکر آمریکاست نروند. در این بین قدرت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، مدافعان حقوق بشر و دموکراسی هم در برابر اتفاقات یمن ساکتند. گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن جنگ تحمیلی را علیه کشور ما به راه انداخت تا جمهوری اسلامی را نابود کند اما به هدف خود نرسید، افزود: آنها سپس به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آوردند تا فرهنگ و ایمان مردم را از بین ببرند. ما جنگ نظامی نداریم اما اکنون با انواع دیگر جنگ مواجهیم.

حداد عادل گفت: ما اول انقلاب خوشحال بودیم که صداوسیما در اختیار ماست و فکر می‌کردیم با در اختیار گرفتن صداوسیما می‌توانیم کار فرهنگی کنیم اما در چهار دهه گذشته فناوری موجب شده درگیری فرهنگی وسیع، متنوع و سخت شود. اکنون صدها شبکه ماهواره‌ای به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، اخلال در امور اقتصادی، از بین بردن حرمت‌های شرعی و اخلاقی بوده و علیه دین، اسلام، انقلاب و کشور تبلیغات می‌کنند.

وی با اشاره به گسترده‌ای فضای مجازی در چند سال گذشته، گفت: اعتیاد، سست شدن بنیاد خانواده، بی‌علاقه شدن جوانان به ازدواج، دشواری‌های راه ازدواج، افزایش آمار طلاق و کاهش زاد و ولد از عواقب جنگ فرهنگی است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جنگ اقتصادی هم بخش دیگری از توطئه دشمن است، به تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: وظیفه روحانیون اکنون بسیار سنگین است زیرا هر چه به عمر و قدرت نظام افزوده می‌شود دشمنی علیه نظام هم بیشتر می‌شود. ما نباید حتی یک لحظه از سرنوشت نظام غافل شویم زیرا دشمن هیچ وقت دست از فعالیت برنمی‌دارد. روحانیون باید مراقب نسل جوان بوده و انواع خدمات دینی، فرهنگی و آموزشی را به جوانان ارائه کنند. باید با تمام قوا تلاش کرد تا نعمت استقلال و اسلام را حفظ کنیم.

حدادعادل همچنین تاکید کرد: دشمن از طرفی با جنگ اقتصادی می‌خواهد توده‌های مردم را به ستوه در آورد و از طرفی با تبلیغات فرهنگی ریشه‌های ایمان را بسوزاند. در این بین روحانیون، افسران میدان جنگ فرهنگی هستند. البته لازمه دستیابی به اقتصاد مقاومتی سبک زندگی اسلامی است. روحانیون باید این سبک زندگی را به جامعه آموزش دهند تا با فرهنگ غرب‌زدگی و مصرف‌گرایی مقابله شود.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد 32، گفت: در آن مقطع هم دشمن به کشور فشار اقتصادی وارد کرد و در داخل جامعه هم اختلاف افکند و جامعه را دو قطبی کرد. این شرایط فراهم شد تا آنها توانستند با کودتا دولت مصدق را سرنگون کنند. اکنون هم آنها دنبال پیاده کردن همین نقشه هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: البته امروز اوضاع ما با سال 32 فرق می‌کند. ما امروز ولی فقیه را به عنوان محور نظام داریم و رابطه مردم هم با نظام یک رابطه ایمانی است. این شرایط در سال 32 در کشور ما وجود نداشت.

وی در پایان گفت: اکنون باید ستون ولایت فقیه حفظ و تقویت شود و همه پشت سر رهبری بوده و با اطاعت از ایشان وحدت ملی را حفظ کنیم. گفتمان‌هایی که رهبر مطرح می‌کنند نباید فراموش شود و باید دستور کار ما باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)