کد خبر: ۲۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
در صحن علنی شورا مطرح شد
در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، پس از انتخاب سیدمهران عالم‌زاده، به‌عنوان شهردار کرمان، محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که شهرداری نهادی عملگراست و ما بر توانمندی سایر کاندیدا ها وفاق داریم ، تأکید کرد: جای مسایل سیاسی در شهرداری نیست.
در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، پس از انتخاب سیدمهران عالم‌زاده، به‌عنوان شهردار کرمان، محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که شهرداری نهادی عملگراست و ما بر توانمندی سایر کاندیدا ها وفاق داریم ، تأکید کرد: جای مسایل سیاسی در شهرداری نیست.

وی با بیان این که در شورا و شهرداری با این رویکرد پیش می‌رویم تا با هم‌دلی وضعیت شهرداری کرمان بهبود پیدا کند، ضمن قدردانی از محمد موسوی، سرپرست شهرداری کرمان که تاکنون به‌نحو مطلوب مسایل شهرداری را رتق‌ِفتق کرده است، گفت: امیدواریم آقای موسوی و سایر کارکنان زحمت‌کش شهرداری کرمان، با همان دل‌سوزی همیشگی شهردار منتخب را همراهی کنند.

فرشاد با بیان این‌که بدون پشتیبانی مردم، هیچ نهاد و مسئولی نمی‌تواند آن‌گونه که باید، موفق باشد، گفت: در ادامه‌ی راه نیز نیازمند پشتیبانی مردم هستیم و امیدواریم مردم کرمان با شهردار منتخب همراهی کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه با نقد منصفانه و انعکاس واقعیت‌ها، از شورا و شهرداری می‌توانند بهترین اثرگذاری را داشته باشند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان به اصل شفافیت شورا اشاره کرد و گفت: در شورای اسلامی شهر کرمان هیچ تصمیمی بدون حضور خبرنگاران گرفته نمی‌شود و اگر جلسه‌ای بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، در واقع جلسات هم‌اندیشی است که از برخی کارشناسان  و مدیران دعوت می‌شود و تصمیمانت آن جلسه را وارد صحن عمومی می کنیم.

رفتارشورا سرلوحه تمام جریانات سیاسی
عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که دوره‌ی سرپرستی بیش از سه ماه نمی‌توانست ادامه پیدا کند، گفت: در جلسات جمع‌بندی شد تا به لحاظ پشتوانه‌ای که شهردار باید داشته باشد و احساس دل‌گرمی کند و با توان مضاعف سکانداری شهر را به دست بگیرد، تمام اعضا به آقای عالم‌زاده رأی داهیم که امیدواریم این نوع رفتار سرلوحه‌ای برای تمام جریان‌های سیاسی شهر و استان باشد.
منصور ایرانمنش با بیان این که همه‌ی جریان‌های سیاسی هدف واحدی دارند؛ بنابراین، باید زیر پرچم جمهوری اسلامی و ولایت، با هم‌افزایی تمام توان خود را برای آبادانی کشور به‌کار بگیرند افزود: امیدواریم در ادامه‌ی راه هم این مهم را بیش‌ازپیش ثابت کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که برای انتخاب شهردار وظیفه‌ی قانونی و شرعی داشتیم، تأکید کرد: این موضوع را باید همه‌ی ما به‌ خاطر بسپاریم و در همه‌ی مراحل و تصمیم‌گیری‌ها فارغ از مسایل سیاسی، منافع شهر را مد نظر قرار دهیم.
علی اکبر مشرفی، دیگر عضو شورا نیز ضمن تبریک به سیدمهران عالم‌زاده، شهردار منتخب کرمان، از سیدمحمد موسوی، سرپرست شهرداری کرمان تقدیر کرد و گفت: به عنوان نماینده‌ی مردم، از سوی مردم و شورا از زحمات آقای موسوی تشکر می‌کنم که در مدتی که به‌عنوان سرپرست سکان‌دار شهرداری کرمان بودند، به‌نحو مطلوب مسایل مربوط به شهرداری را پیش برد.
محمدرضا معین‌زاده میرحسینی، عضو دیگر شورا هم ضمن تبریک به آقای عالم‌زاده، شهردار منتخب کرمان گفت: انتخاب شهردار با حداکثر آرا، پشتوانه‌ای برای کار قدرتمند شهردار منتخب خواهد بود.
وی افزود: شورا در تصمیم‌های بعدی هم که برای ارتقای جایگاه شهروندی و توسعه‌ی جایگاه شهر است، با هم‌دلی و وفاق تصمیم خواهد گرفت تا شهر سریع‌تر به رشد نهایی برسد.

اوضاع شهر کرمان خیلی بدتر از آن است که گفته می‌شود
علی بهرامی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با اشاره به انتخاب شهردار منتخب کرمان با رأی حداکثری اعضای شورا گفت: امیدواریم وفاقی که در شورا برای بهبود وضعیت شهر ایجاد شده، به بیرون از شورا هم سرایت کند و تمام جریان‌های سیاسی و مردم برای آبادانی شهر کمک کنند.
وی افزود: اوضاع شهر کرمان خیلی بدتر از آن است که گفته می‌شود و اعضای شورا به این نابسامانی پی برده‌اند؛ بنابراین، تمام اعضا یک دل از شهردار منتخب پشتیبانی کردند تا بتواند با قدرت مسایل مربوط به شهر و شهرداری را پیگیری و دنبال کند.ما باید تمام انرژی خود را بگذاریم که کرمان آباد شود و هر کس را که ما انتخاب می کردیم نقاط قوت و ضعفی داشت.
بهرامی ادامه داد: از تمام رسانه‌ها و فضای مجازی هم درخواست دارم فارغ از مسایل فکری و سیاسی، از آقای عالم‌زاده، شهردار منتخب  که جوان و با انگیزه نیز هستند برای شهر کرمان حمایت کنند.

عالم زاده سرمایه‌های شخصی خود را از کرمان بیرون نبرده است
حسین چناریان، دیگر عضو شورا نیز با بیان این‌که خوشحالم شهردار منتخب با رأی تمام اعضای شورا انتخاب شد، گفت: این اتفاق نظر موجب شد به دو دست‌آورد خوب برسیم؛ یکی این‌که به یک وفاق و هم‌افزایی مطلوب رسیدیم و دیگر این‌که به تجربه ای رسیدیم که انتخاب شهردار باید با هم‌افزایی همه‌جانبه اتفاق بیفتد.
وی با بیان این‌که برای انتخاب شهردار کرمان چند شاخص مد نظر بود که با توجه به شاخص‌هایی که تعیین کرده بودیم، آقای عالم‌زاده بیش‌ترین ویژگی‌ها را داشت،افزود: طی سال‌های گذشته عمده‌ی شهردارانی که انتخاب شدند، کارمندان دولت بودند، اما در این دوره برای نخستین‌بار یک نفر از بخش خصوصی انتخاب شد.
این عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به این‌که یکی از مزیت‌های آقای عالم‌زاده این است که سرمایه‌های شخصی خود را از کرمان بیرون نبرده است، ابراز امیدواری کرد: آقای عالم‌زاده، که فردی متخصص و جوان است، به‌خوبی بتواند امور شهر و شهرداری را پیگیری کند.
رامین ارجمند کرمانی دیگر عضو شورا نیز انتخاب آقای عالم‌زاده، شهردار منتخب کرمان را به مردم شهر کرمان و متخصصان و جامعه‌ی مهندسان تبریک گفت.

اعضای شورا پشت سر شهرداری ایستاده‌اند که هم جوان است و هم طرز تفکر جدیدی دارد
محمدجواد کامیاب، عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان وفاق بین اعضای شورای اسلامی شهر کرمان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: شاید من با انتخاب آقای عالم‌زاده موافق باشم، اما کار عضو شورایی که مقداری با این انتخاب زاویه دارد، اما به آقای عالم‌زاده رأی داده، در وفاق و هم‌دلی بسیار مهم و ارزشمند است. 
وی با بیان این‌که اعضای شورا پشت سر شهرداری ایستاده‌اند که هم جوان است و هم طرز تفکر جدیدی دارد، گفت: امیدوارم شهردار منتخب با کارکنان شهرداری هماهنگ شود تا با کمک هم مشکلات شهرداری را حل‌و‌فصل کنند.
وی از سیدمحمد موسوی، سرپرست شهرداری کرمان که با توجه به شرایط سختی که وجود داشت، به‌نحو مطلوب مسایل شهرداری را پیش برد، تقدیر کرد.
کامیاب افزود: امیدوارم با پشتوانه‌ای که برای شهردار ایجاد شد و با تعامل با آقای استاندار بتوانیم پروژه‌ها را با سرعت بیش‌تری پیش ببریم.
زهرا ایرانمنش، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان این‌که تعامل و وفاق بین اعضای شورا مایه‌ی خرسندی است، گفت: این وفاق و تعامل موجب آرامش و آسودگی خاطر بین اعضای شورا می‌شود و می‌توانند تصمیمات عاقلانه و درست بگیرند.
وی از سیدمحمد موسوی، سرپرست شهرداری کرمان هم که به‌نحو مطلوب امور شهرداری را اداره کرده است، تشکر کرد.
ایرانمنش انتخاب سیدمحمد عالم‌زاده را به‌عنوان شهردار منتخب کرمان تبریک گفت و با بیان این‌که آقای عالم‌زاده، نیروی جوان، خوش‌فکر و از جامعه‌ی مهندسان است، گفت: امیدواریم آقای عالم‌زاده با فکر نو و جدید بتواند ضمن تعامل با سایر کارکنان شهرداری و سایر دستگاه‌ها، وضعیت شهرداری را متحول کند.
او همچنین از محمد فرشاد رییس شورا که برای رسیدن به وفاق در شورا بسیار نلاش کرده است تشکر کرد و گفت شورای پنجم از این نظر کم نظیر است. 



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)