کد خبر: ۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر اطلاعات گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکرات هسته ای با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، به هیچ عنوان از خط قرمزها عبور نمی کنند.
وزیر اطلاعات گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکرات هسته ای با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، به هیچ عنوان از خط قرمزها عبور نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز جمعه در همایش علمی و کاربری طلایه داران هدایت ویژه مبلغان استان خراسان رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها حمایت و اعتماد خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرده اند و نگرانی و بی اعتمادی معظم له از مواضع و عملکرد طرف مقابل است.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده هسته ای مقلد و مرید رهبر معظم انقلاب هستند و قهرمانانه و هوشمندانه در مذاکرات از حق مسلم کشورمان در خصوص انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: نباید در این شرایط با فراخوان های تجمعات ، موافقین و مخالفین مذاکرات هسته ای را در مقابل هم قرار داد بلکه باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کرد.

وزیر اطلاعات نامگذاری امسال به عنوان دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی را یاد آور شد و گفت: باید این مساله مورد توجه بخشهای مختلف قرار گیرد.

وی از سخنرانان و مبلغان خواست در سخنرانی های خود به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را استناد کرده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: تحلیل های سیاسی مهم است ولی باید اولویت سخنرانی ها تبیین آیات و روایات در زمینه های گوناگون باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: باید بصورت هنرمندانه به مخاطب توجه کرد و مطالب را بر اساس نیاز مخاطبین ، روان شناسانه و جامعه شناسانه ارایه داد تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

وی برلزوم توجه به ارزشهای اسلامی و تاکید کرد و افزود: مبلغین باید از هر گونه اقدامی که اخلاق مداری را در جامعه زیر سووال می برد پرهیز کنند.

وزیر اطلاعات گفت: باید در بیان مطالب از بیان احساسی مسایل خودداری کرده و جوانان را به سمت عقلانیت سوق دهیم تا دسیسه های دشمنان خنثی گردد.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتقادات نسبت به مسائل در صورتی ارزشمند است که توام با رعایت احترام و حرمت باشد و نباید بنام نقد حرمت شکنی و توهینی نسبت به افراد صورت گیرد.

وی اظهار داشت: دربحث هسته ای نیز متاسفانه در شرایطی که رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت می کند برخی با سخنان و نقطه نظراتی به گونه ای عمل می کنند که گویی این افراد در فرآیند مذاکرات منافع کشورمان را به بیگانگان فروخته اند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی از گروه تکفیری داعش به عنوان مولود و دست پرورده سرویس های اطلاعاتی انگلیس، موساد و عربستان یاد کرد و گفت: استکبار جهانی با براه انداختن جنگ های نیابتی به دنبال دو قطبی کردن کشورهای اسلامی و منطقه است.

حجت الاسلام و المسلیمن علوی خاطر نشان کرد: گروه داعش تلاش زیادی برای فعالیت و ایجاد ناامنی در ایران و از جمله مناطق مرزی انجام داد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در نیل به اهداف خود ناکام ماند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف دقیق اطلاعاتی و حضور در صحنه مانع از به چالش کشیدن امنیت کشورمان توسط این جریانها و مخلان امنیت می شوند.

بیش از یک هزار و 700 نفر مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان توسط اداره کل و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به نقاط مختلف این استان و برخی استانهای همجوار اعزام می شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)