کد خبر: ۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
قالیباف به دانشگاه آزاد رفت؛ البته ‌این حضور دیگر عجیب نیست چون او زمانی به دانشگاه آزاد دعوت شده است که کمتر نشانی از آیت‌ا... هاشمی در این دانشگاه وجود دارد و به‌خاطر سیاست‌های علی اکبر ولایتی سعی شده نشانی از اطرافیان آیت‌ا... در این دانشگاه نماند.
قالیباف به دانشگاه آزاد رفت؛ البته ‌این حضور دیگر عجیب نیست چون او زمانی به دانشگاه آزاد دعوت شده است که کمتر نشانی از آیت‌ا... هاشمی در این دانشگاه وجود دارد و به‌خاطر سیاست‌های علی اکبر ولایتی سعی شده نشانی از اطرافیان آیت‌ا... در این دانشگاه نماند. حالا به راحتی می‌توان کارت دعوت برای قالیبافی فرستاد که در سال 84 رقیب آیت‌ا... هاشمی بود و چندان تمایلی به حرکت در مسیر اعتدالی او نداشت. 

قالیباف چندان تمایلی به حضور فرزند آیت‌ا... هاشمی یعنی محسن هاشمی در مترو نداشت و برخی اوقات این موضوع را عیان می‌کرد مانند روزی قالیباف به انتقاد از محسن هاشمی پرداخت و فرزند آیت ا... در پاسخ به او نوشت:« دولت‌های دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات در پیشبرد پروژه مترو تهران نقش برجسته‌ای داشتند و پس از آن شهرداران تهران طی ۱۵ سال اخیر از جمله آقایان ملک‌مدنی، احمدی‌نژاد و جنابعالی در تکمیل و بهره‌برداری از مترو زحماتی را متقبل شده‌اید و به دلیل آنکه شما بیشترین زمان تصدی تاریخ شهرداری تهران را با ۱۲ سال به‌عهده داشتید، طبعا پیشرفت بیشتری در دوره جنابعالی در پروژه مترو تهران حاصل شده است که قابل تقدیر می‌باشد اما این پیشرفت نباید به گونه‌ای تلقی شود که زحمات سایر شهرداران و دولت‌ها نادیده گرفته شود.» حالا همین قالیباف قرار است در دانشگاه که میراث آیت‌ا... هاشمی است فعالیت کند. سردار از بهشت به دانشگاه آزاد می‌رود اما برخی موضوعات از اذهان جامعه به‌ویژه دانشجویان پاک نشده است. موضوعاتی که رئیس جمهور هم به قالیباف یادآور شد مانند اردیبهشت 96 که روحانی خطاب به قالیباف گفت: «آقای قالیباف شما که طرحت همیشه لوله کردن بود و هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من ظرف دو ساعت دانشجویان را لوله می‌کنم.

 ما اگر جلوی شما نایستاده بودیم که الان همه دانشگاه‌های ما پر از لوله بود.» یا قبل‌تر از آن یعنی در سال 93 بود که روحانی به او گفت: «آقای قالیباف دلم نمی‌خواست بگويم. بحث این بود شما می‌گفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم. ما می‌گفتیم راه‌ این است که مجوز بدهیم و دستگیر کنیم؟ من راجع چند کلانتری به شما گزارش دادم. شما چی گفتید؟ گفتید...» بنابراین قالیباف دارای چهره محبوبی میان دانشجویان نیست که شاید دلیل صدور حکم فرهاد رهبر برای او در جایگاهی که چندان با دانشجویان سر و کار ندارد هم همین اطلاع از واکنش‌ها به قالیباف باشد. 

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد و رئیس هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد. در راستای اجرای بند 2 ماده 2 اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، طی این احکام دکتر حبیب‌ا... آراسته راد رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به عنوان دبیر و عضو حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد. همچنین در این احکام که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده، دکتر کریم زارع، دکتر سید محمد صاحبکار خراسانی، دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر حسین دهقان و فرود عسگری به عنوان اعضای حقیقی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری و دکتر بیژن رنجبر به عنوان اعضای حقوقی هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.


آرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)