کد خبر: ۲۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
امام‌جمعه رمشک در هفتمین همایش آیین برادری؛
امام‌جمعه اهل سنت رمشک بابیان اینکه وحدت در ایران بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات باهدف تفرقه رویکرد و نظر مسئولین نیست و افرادی که دست به تفرقه می‌زنند از فکر و مذهب محروم‌اند و با تفرقه‌افکنان که نقشه‌هایشان را از جاهای دیگر می‌گیرند طبق قانون برخورد خواهد شد.
گفتار نو / گروه سیاست:

امام‌جمعه اهل سنت رمشک بابیان اینکه وحدت در ایران بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات باهدف تفرقه رویکرد و نظر مسئولین نیست و افرادی که دست به تفرقه می‌زنند از فکر و مذهب محروم‌اند و با تفرقه‌افکنان که نقشه‌هایشان را از جاهای دیگر می‌گیرند طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش گفتارنو ، مولوی یونس چاهانی امروز یکشنبه در هفتمین همایش آیین برادری در مصلای شهرستان جیرفت برگزاری این همایش را نشانی از وحدت و اتحاد و همدلی بین مسلمانان دانست و اظهار کرد: مقصد این است که حقیقتاً کنار هم باشیم و اختلافات را دور بیندازیم و به اشتراکات چنگ بیندازیم و پیامبر خطاب به مسلمانان می فرمانید "به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید".

وی افزود: نیاز اول کشورهای مسلمان اتحاد و همدلی است و امروز هر مسلمان و هر فردی از امت اسلامی وظیفه دارد در این خصوص تلاش کند.

وی ادامه داد: متأسفانه مسلمانان در اقصی نقاط دنیا باحالتی فجیع و بحرانی به سر می‌برند که در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده است، اسلام قدرت داشته و بر سراسر دنیا حکومت می‌کرده که علت اختلاف و همدیگر را تحمل نکردن و احترام نگذاشتن به مقدسات هست، مقام معظم رهبری توهین مقدسات اهل تسنن و همچنین عایشه همسر پیامبر را حرام دانسته‌اند و انشالله دوباره اسلام، پرچم خود را گسترش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز چرا مسلمانان ضعیف شدند و چرا خون مسلمان بی‌ارزش شده است، چرا امروز ترامپ رئیس‌جمهور مکار، خبیث و کودن جرئت می‌کند مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان به‌عنوان پایتخت فاسدترین رژیم یعنی اسرائیل معرفی کند.

وی تصریح کرد: بیت‌المقدس خط قرمز ما مسلمانان است و انشا الله بار دیگر فتح خواهد شد. خدا متضمن اسلام و قرآن است و آن‌هایی که بیت‌المقدس را به‌عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کردند از کار خود پشیمان خواهند شد و سیلی خواهند خورد.

امام‌جمعه رمشک بیان کرد: اسلام پیروز بوده و انشا الله بار دیگر هم حاکمیت اسلامی در دنیا ظهور خواهد کرد و بار دیگر پرچم اسلام در اکثر نقاط دنیا برافراشته خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنان که تروریست‌ها ازجمله داعش در عراق و سوریه نابود شدند دیگر به وجود نخواهند آمد زیرا داعش و این گروه‌های تروریستی بدون ریشه هستند و در اسلام جایی ندارند.
وی گفت:  امروز نباید مسلمان، شیعه و سنی را از شبکه‌های ماهواره‌ای بشناسد و شیعه و سنی را باید از اعتبار و وجهه‌ای که در تاریخ اسلام دارند شناخت، اهل سنت و شیعه برای ایران شهید داده‌اند و امروز هم حاضر نیستیم ایرانیت خود را در برابر کل دنیا عوض کنیم.

مولوی یونس چاهانی بیان کرد: نکته مهم که در رأس اخبار دنیا قرارگرفته معرفی بیت‌المقدس شریف به‌عنوان پایتخت غده سرطانی خاورمیانه یعنی اسرائیل است که ان شاالله نابود خواهد شد، منتظر نابودی اسرائیل هم هستیم و منتظر روز که خبر نابود و اضمحلال اسرائیل از زبان مجاهدین اسلام در صدر اخبار شنیده شود و این روز هم خواهد رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)